Patreon cīnās ar sociālo mediju platformām

“Jūtu, ka mēs sacenšamies ar to, kas varēja būt un kam bija jābūt Instagram, bet tas par to nekļuva,” saka Patreon izpilddirektors.

Patreon pēdējos gadus ir pozicionējis sevi kā veselīgāku platformu algoritmiskajiem sociālajiem medijiem. Tagad abonementa platforma pievieno daudz jaunu rīku, lai savu mērķi paustu vēl skaļāk.

Atjauninājums ietver jaunu publikāciju formātu – Quips. Tas ļauj lietotājiem koplietot bezmaksas paziņojumus kā tekstu, foto un video. Platformas lietotāji var apskatīt quips caur lietotnes pārveidoto “mājas” ekrānu, kas tagad ietver ieteiktās publikācijas.

Funkcijas, iespējams, padara platformu daudz līdzīgāku sociālajiem medijiem, bet izpilddirektors saka, ka tas ir veids, kā satura veidotājiem audzēt platformu bez atkarības no citām lietotnēm.

“Es neredzu to, kā sacensību ar Instagram. Es jūtu, ka mēs sacenšamies ar to, kas varēja būt un kam bija jābūt Instagram, bet tas par to nekļuva,” Džeks Konte vēsta.

Ar atjauninājumiem platforma arī balansē piedāvājumu starp alternatīvu sociālo mediju un kļūšanu par masveida platformu. Konte apzinās spriedzi, pieminot, ka abonementu sadaļa joprojām nodrošinās ziņas tikai no tiem, kuriem tiek sekots. 

“Ja mēs pārsātināsim ieteikumu sadaļu, un Jūs neredzēsiet satura veidotājus, kuriem esat abonējuši, mēs nedarām savu darbu, lai nodrošinātu ilgtermiņa attiecību veidošanu, un mums tas ir jālabo, viņš vēsta.

Tajā pat laikā Džeks pauž agrīnās pazīmes, ka izmaiņas būs pozitīvas. Atsaucoties uz Konte, satura veidotāji, kuri izmēģināja beta versiju, ir pamanījuši vērienīgus uzlabojumus bezmaksas abonementu skaitā. 

Līdz šim pieaugums maksas abonentos ir mazs – “ aptuveni 5 līdz 10 procenti” -, bet Konte paliek optimistisks par nākotni.

Avots: engadget 

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?