Aptauja: 86% darbinieku pozitīvi vērtē uzņēmuma vadītāja aktivitāti sociālajos tīklos

Vairāk nekā puse darbinieku Latvijā – 51 % – uzskata, ka uzņēmuma vadītājam ir svarīgi būt aktīvam sociālajos tīklos un komunicēt par uzņēmuma aktualitātēm, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās aptaujas dati. Tomēr tikai 16 % darbinieku norāda, ka viņu vadītājs to patiešām dara, savukārt 36 % atzīst, ka nezina, vai viņu vadītājs vispār ir pārstāvēts sociālajos tīklos.

Aptaujas dati rāda, ka darbiniekiem ir būtiski redzēt savu vadītāju aktīvu sociālajos tīklos. Vispozitīvāk vadītāju klātbūtni sociālajos tīklos vērtē tie darbinieki, kuru vadītāji jau tur darbojas – 86 % no viņiem uzskata šo aktivitāti par vērtīgu, īpaši izceļot tās pienesumu uzņēmuma tēla veidošanā.

“Vadītāju klātbūtne digitālajā vidē mūsdienās faktiski vairs nav izvēles jautājums – tā ir kļuvusi par nozīmīgu faktoru uzņēmuma kultūras un reputācijas veidošanā. Aktivitāte sociālajos tīklos palīdz ne tikai veidot uzņēmuma tēlu ārējām auditorijām, bet arī veicina darbinieku iesaisti un piederības sajūtu. Tas ir īpaši svarīgi uzņēmumiem, kas vēlas piesaistīt jaunus talantus un saglabāt konkurētspēju digitālajā laikmetā,” stāsta “Tele2” sabiedrisko attiecību vadītājs Oskars Fīrmanis.

“Tele2” aptauja sadarbībā ar “Norstat” veikta 2026. gada novembrī, aptaujājot 1002 darba ņēmējus Latvijā.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?