Rezultātā uzvarēja Googles Android ar 91% apmierinātu klientu, atstājot otrajā vietā Apples iOS ar 86%. “Lojalitāte Androidam un iOS sāka augt 2015. gadā, un tagad tā ir nostabilizējusies ļoti augstā 85-90% līmenī. Šobrīd var uzskatīt, ka ir tikai divas mobilās OS: patērētāji izvēlas vienu no tām, izpēta, iegulda līdzekļus aplikācijās un mākoņglabātuvēs, un turpina atbalstīt izvēlēto platformu. Tagad Applei un Googlei atliek vienīgi izdomāt, kā pārdot produktus un pakalpojumus šiem uzticīgajiem klientiem,” komentē CIRP līdzdibinātājs Maiks Levins.
Kas attiecas uz tendencēm, tad šobrīd var apgalvot, ka vairāk vīlušos klientu migrē no Android uz iOS nekā otrādi.




























