Jeep atklāj Wagoneer S un sniedz mājienus par bezceļa Trailhawk modeli. Šis gan nenozīmē, ka ražotājs atslābst.
Jeep jau laiku met mājienus par elektrisku SUV, bet nesen nepacietības līmeņi ir auguši, jo ražotājs atklājis modeļa bildes. Kļuvis zināms, ka vēlāk šajā gadā auto nonāks ASV un Kanādas tirgū, sākoties no 66 tūkst. EUR par Launch Edition.
Aprīkots ar 592bhp no diviem motoriem un gigantiskās 100.5kWh baterijas (tiks piedāvātas arī mazāki 85kWh varianti). Lielais SUV varot sasniegt 100kmh vien 3.4 sekundēs un daži nākotnes varianti vienā uzlādes reizē spēs nobraukt līdz pat 800 km.
Jeep klientus iepazīstinās arī ar Wagoneer S, sākumā gan tikai Launch Edition, kas nonāks ASV un Kanādā. Tajā mitināsies 400 volti, ko papildinās iepriekšminētā 100.5kWh baterija, kas piedāvās 500 km nobraukumu. Taču ražotājs sacījis, ka platforma var tikt galā ar 800V, tas ir, nākotnes modeļu uzlādes laiks tiks samazināts no šī brīža 23 minūtēm.
Papildus mazā akumulatora un jaudas versijām, Jeep arī ir ieminējušies par Wagoneer S Trailhawk konceptu, saglabājot savu reputāciju kā bezceļu auto ražotājs.
Atskatoties uz Launch Edition, koncepts aprīkots ar uzlabotu virsbūves dizainu, paaugstinātu piekari, sakabes āķiem, masīvām bezceļu riepām, ievērojamu jumta bagāžnieku un īpašu – Rock (akmeņi) – braukšanas režīmu. Iestatījumus papildina Auto, Sand, Snow, Eco un Sport.
Iekšpusē to rotās akmens finieris uz paneļa un durvju rāmjiem, kā arī koši sarkani slēdži, ar ko pārslēgt dažādos braukšanas režīmus. Protams, pasažieri varēs pieturēties pie rokturiem, lai slikta ceļa gadījumā noturētos uz vietas.
Pirmais globālais, tikai elektriskais Jeep
Jeep ir spēlējušies ar elektrisko versiju savā daudz mazākajā Avanger modelī, ko pagājušogad laida klajā Eiropā. Tas saņēma dažādas atsauksmes – tas tika dēvēts par trūcīgu bezceļa sniegumu un ar nabadzīgu informācijas un izklaides (infotainment) programmu.
Taču lielais un daudz jaudīgākais Wagoneer S, šķiet, būs pirmais patiesi globālais un spējīgais elektriskais Jeep modelis. Gada beigās pārdošana sāksies Ziemeļamerikā, bet vēlāk sasniegs arī Eiropas un citus tirgus.
Vēl interesantāk – šis daudz dārgākais auto ir aprīkots ar nopietnām tehnoloģijām. Tas ir, 45 collu liela digitālā displeja vide, kur ievietots 12.3 collu infotainment ekrāns, 12.25 collu priekšējā pasažiera displejs un lērums digitālo rīku.
Ražotājs cer, ka šis ekskluzīvais piedāvājums rezultēsies pietiekamā veiktspējā un auto tehnoloģijās, lai uzrunātu iekšdedzes dzinēja fanus. Iespējams, tos pat pārvilināt uz ražotāja elektrisko nākotni.
Avots: TechRadar