Aston Martin spožā ideja nākotnes elektroauto

Neviens nespēj noliegt, ka auto nākotne solās būt vareni elektriska. Aston Martin izpēta veidus, kā nodrošināt markas modernumu.

Tā vietā, lai paļautos uz neīstām motora skaņām, kosmosa skaņu celiņiem vai pat sintezētiem pārnesuma pārslēgumiem, markas izpilddirektors Adrians Halmarks uzskata citādāk. Viņš uzskata, ka fizisko vibrāciju iebūve nākotnes auto varētu realizēt labāku emocionālu kontaktu starp klientu un auto. 

Runājot ar Top Gear, Halmarks saka, ka nesens izbrauciens ar Mercedes AMG EQS noveda pie realizācijas momenta. Kā viņš apgalvo, tas ir auto, kas “fiziski rezonē” bez nepieciešamības pēc viltus pārslēgumiem vai motora skaņām.

Būvējot uz šīs idejas, Halmarks apgalvo, ka, kartējot Valkyrie esošā V12 dzinēja telemetriju, mērot frekvences un būvējot tās iekš “auto ķermeņa struktūras”, tiks atdarināta sajūta, ko var rast atrodoties 12 cilindru auto.

“Es ticu, ka bez viltus skaņām, bet faktiski oscilējot ķermeņa un citas struktūras ar frekvencēm, ko iegūst no iekšdedzes spēka piedziņas, var izveidot emocionālu saikni,” viņš vēsta Autocar.

Aston Martin priekšnieks neatklāj elektroauto precīzo debiju. Viņš gan ir sacījis, ka klienti tuvākā nākotnē var sagaidīt vairākas hibrīdu versijas.

Problēma, kā viņš apgalvo, ir tā, ka bateriju elektroauto ir smagi un tāpēc ražot auto, kas piedāvā viegla sporta auto dinamisko braucienu, ir grūti. Otrkārt, Halmarks saka, ka puse no esošās Aston Martin klientu bāzes ienīst elektroauto “ar dziļi iesakņojošos degsmi,” atsaucoties uz Top Gear.

Aston Martin klientu bāzes sajūtas

Neraugoties uz sadarbību ar Lucid, kas nodrošinās visas savas zināšanas par baterijām un motoriem, kā āri Merscedes-AMG, Aston Martin joprojām spriedelē, kā var izveidot elektroauto, kas emocionāli piesaistīs negatīvi noskaņotos klientus.

Hyundai tiek slavēti par mēģinājumu lauzt stereotipus ar Ioniq 5 N, kas ir dēvēts par vienu no visievērojamākajiem un viscerālākajiem elektroauto tirgū. Tas ir, pateicoties tehnoloģiju virknei, tostarp, simulētiem pārslēgumiem, reālistiskam motora skaņām un stūrēšanai, kas maskē transportlīdzekļa masu.

Kad vēlāk šajā gadā tiks laista klajā nākamā Boxster un Cayman paaudze, redzēsim, vai Porsche spēj izveidot patiesi jautru elektrisku divvietīgo sporta auto. Lai gan zīmols jau ir pateicis, ka paralēli turpinās iekšdedzes auto ražošanu.

Svars, izmaksas, ierobežotā baterijas kapacitāte “spirited” braukšanas apstākļos un nervus kutinošo izjūtu iztrūkšana ir daži no šķēršļiem, ar ko saskarās elektriskie sporta auto.

Taču, tiem gūstot arvien lielāku popularitāti un pieņemšanu, iespējams, vecie standarti vairs nespēlēs tik lielu lomu. Tas ir punkts, uz ko savas cerības liek Lamborghini un Ferrari.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt