BYD uzņemsies vainu par bojājumiem

Ķīnas autoražotājs BYD apgalvo, ka tā auto novietošanas sistēma esot sasniegusi augsto autonomijas 4. līmeni.

Elektroauto zīmols vēsta, ka apmaksās jebkurus bojājumus, ko radījusi autonomā auto novietošanas (self-parking) sistēma. Tulkotā ziņas versijā apgalvots, ka uzņēmums “pilnībā segs zaudējumus”, kas radušies God’s Eye self-parking sistēmas rezultātā.

Līdz šim tikai Merscedes-Benz ir izdevies realizēt 4. līmeņa auto novietošanas sistēmu, ļaujot mašīnām parkoties bez cilvēka palīdzības. Tomēr šī funkcija nav pieejama visur; to var izmantot tikai Štugartes lidostas laukumā.

Arī citi ražotāji piedāvā līdzvērtīgus rīkus, taču Īlona Maska Tesla ir bijusi ievērojami vokāla par autonomijas iespējām. Pagaidām Tesla Autopilot un Full Self-Driving sistēmas piedāvā tikai otro līmeni – tātad autovadītājiem ir jābūt gataviem pārņemt stafeti. Tesla arī iespējo Autopark, bet, kā norāda Fast Company, citi šoferi to ir raksturojuši kā neprecīzu.  

BYD, kas ir pārspējuši Tesla ikgadējos pārdošanas apjomus, ziņo, ka klientiem, kuri ir bojājuši auto funkcijas dēļ, nevajag sazināties ar apdrošināšanu, bet gan uzņēmumu. 

BYD solis ne tikai atspoguļo pārliecību Eye of God tehnoloģijā, bet arī demonstrē tā nostāju, nesot atbildību par klientu drošību,” rakstīts ziņojumā iekš Weibo.

Ārpus self-parking, God’s Eye 2. līmeņa sistēma ir pieejama trīs variantos. Advancētākais no tiem ir God’s Eye A, kur integrēti trīs LiDar sensori, ko mērķauditorija ir tikai ekskluzīvie auto. 

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt