Jaunais Isuzu D-Max EV 1 tonnas kravas pikaps ar savu velkošo jaudu ir tikpat izturīgs, kā tā dīzeļdzinēja radiniekam.
Isuzu Taizemē ir sācis masveida ražošanu pilnībā elektriskajai vidēja izmēra D-Max pikapa versijai, kas aprīkota ar divu motoru četru riteņu piedziņas sistēmu ar 140 kW jaudu. Jaunais auto var “sasniegt esošo dīzeļdzinēju modeļu veiktspēju”, norāda autoražotājs.
Kā ziņo Electrek, jaunā D-Max EV vilkšanas jauda ir līdzvērtīga Isuzu pašreizējā D-Max ar dīzeļdzinēju, proti 3 500 kg. Lietderīgās kravnesības spēja gan ir nedaudz mazāka – aptuveni 1 010 kg salīdzinājumā ar 1 200 kg. Šīs izmaiņas, visticamāk, ir saistītas ar 66,9 kWh akumulatoru.
Saskaņā ar Eiropas WLTP standartu D-Max EV ar pilnu uzlādi var nobraukt līdz 263 km, bet, braucot pilsētas režīmā, tā nobraukums ir vēl lielāks – 360 km.
Izņemot elektrisko piedziņu, D-Max EV ir veidots pēc dīzeļdzinēja modeļa parauga. D-Max EV ir aptuveni 5,25 metrus garš, kas ir gandrīz tikpat, cik Eiropā vislabāk pārdotais pikaps Ford Ranger (5,3 metri).

Isuzu jaunais elektriskais pikaps konkurēs ar Ranger, kad šā gada trešajā ceturksnī tas nonāks Eiropas valstīs ar kreiso piedziņu. Labās puses piedziņas versija ir plānota 2026. gada februārī Apvienotajā Karalistē.
Isuzu vēl nav paziņojuši gaidāmā elektriskā pikapa cenas, taču dīzeļdzinēja modelis pašlaik tiek pārdots par aptuveni 36 800 EUR. Auto ražotājs plāno šo kravas automašīnu piedāvāt arī citās valstīs, “ņemot vērā tirgus vajadzības”, bet nepaskaidro, vai auto nonāks ASV.
Avots: TheVerge