Pretēji internetā dominējošam viedoklim, Mercedes CLA sedans tiks ražots trīs kārtās – lēmums, ko pamato pārsteidzoši augsts pieprasījums.
Interneta lietotāji nav bijuši īpaši labvēlīgi pret jaunao Mercedes CLA, taču vācu prestižā autoražotāja rēķinus nemaksā komentētāji tiešsaistē. To dara pircēji, kas par automašīnām maksā ar savu nopelnīto naudu.
Un, kā norāda uzņēmums, pieprasījums pēc tā elektriskā sedana ir augsts. Ražošanas vadītājs Jērgs Burcers pasūtījumu apjomu raksturo kā “ļoti iepriecinošu”, un tieši šī iemesla dēļ vēl šogad CLA uzsāks trīs maiņu ražošanu, lai spētu apmierināt lielo – lai arī skaitliski nenosaukto – pieprasījumu.
CLA ražošana šobrīd vēl ir sākuma fāzē, taču gada beigās modelim pievienosies arī benzīna versija. Šī būd maigas hibrīdsistēmas modifikācijas versija ar 1,5 litru turbobenzīna dzinēju un astoņu pakāpju divsajūgu automātisko pārnesumkārbu.
Šis iekšdedzes dzinēja variants ievērojami samazinās sākuma cenu, salīdzinot ar elektrisko CLA bāzes modeli. Vācijā lētākā elektriskā versija – CLA 250+ ar EQ Technology – maksā no 55 858 eiro.
Mercedes gāž ekspektācijas

Pasūtījumu pieņemšana Vācijā sākās aprīlī, taču, kā vēsta laikraksts Automobilwoche, daļai vietējo klientu, iespējams, nāksies gaidīt līdz pat 2026. gadam, lai saņemtu savu auto.
Tik ilgs piegādes gaidīšanas laiks parasti liecina par lielu pieprasījumu – izņemot gadījumus, kad problēmas rodas pašā ražošanas ķēdē. Iepriekš esot bijušas grūtības ar reto zemju elementu piegādi, taču Burcers apliecina, ka šie jautājumi ir atrisināti un šobrīd nekādi ierobežojumi vairs nav spēkā.
Sagaidāms, ka pieprasījums vēl pieaugs līdz ar jauna Mercedes CLA Shooting Brake modeļa ienākšanu tirgū. Mercedes atkal piedāvās kompaktu universālo auta, turklāt šoreiz arī elektriskā versijā. Arī šo modeli ražos tajā pašā Vācijas rūpnīcā Rastatē, kur plānots montēt nākamās paaudzes GLA krosoveru.
Burcers neizslēdz iespēju pagarināt arī A-klases un B-klases modeļu dzīves ciklu. Abi šie modeļi, neskatoties uz savu vecumu, joprojām ir pieprasīti un tiek ražoti tajā pašā rūpnīcā.
Tomēr to tiešie aizstājēji nav plānoti. Tas nozīmē, ka CLA faktiski kļūs par jauno Mercedes “ieejas” līmeņa modeli. Tuvāko gadu laikā tiek gaidīts arī jauns kantains GLB ar benzīna un elektrisko piedziņu, kā arī pilnīgi jauns “Mazais G”, ko paredzēts laist klajā šīs desmitgades beigās.
Avots: Motor1