Lyft un Baidu laidīs klajā autonomus taksometrus

Lyft, sadarbojoties ar Baidu, vēlas Apvienotās Karalistes un Vācijas ielās līdz 2026. gadam palaist autonomos taksometrus.

Lyft cer, ka Baidu, kas Ķīna sevi ir pierādījuši, spēs to darīt arī minētajās valstīs. Plāns ir lietotnē integrēt no tūkstošiem autonomo mašīnu.

Plāna pamatā ir Apollo Go RT6, kas ir veidota vienai misijai: pasažieru pārvadāšana bez šofera. Tā ir atpūtas telpa uz riteņiem, kur var izņemt arī stūri lielākai platībai.

Robins Lī, Baidu izpilddirektors un dibinātājs, sacīja: “Mūsu sadarbība ar Lyft, lai izlaistu Apollo Go Eiropā, kas sāksies Vācijā un Apvienotajā Karalistē, ir liela izaugsme mūsu globālajā piedzīvojumā.”

“Šī sadarbība atspoguļo mūsu centienus padarīt autonomu pārvietošanos pieejamu visā pasaulē, sadarbojoties ar vietējiem partneriem, kuri izprot savas komūnas. Apvienojot Baidu moderno autonomo braukšanas tehnoloģiju ar Lyft platformas popularitāti un darbošanās pieredzi, esam patīkami satraukti arvien vairāk cilvēkiem nodrošināt drošākus, zaļākus un efektīvākus risinājumus.”

Baidu ir jomā lielākais uzņēmums, kas paveicis vairāk kā 11 milj. braucienu. Tieši tāda ekspertīze būs nepieciešama Lyft, lai atkārtotu Baidu robotaxi veiksmi Apvienotajā Karalistē, Vācijā un citviet. 

Lyft izpilddirektors Deivids Rišers komentē: “Mūsu sadarbība ar Baidu ir par lieliskas klientu pieredzes realizāciju. Viņu plašajai pieredzei, darbinot pasaulē lielāko autonomo taksometru pakalpojumu, varam pievienot visus autonomā auto labumus – drošību, uzticamību un privātumu –, ko sniegt miljoniem eiropiešu.”

Lyft skar izaicinājumi

“Tā ir daļa no mūsu hibrīda tīkla pieejas, kur autonomie auto un šoferi strādā kopā, lai nodrošinātu kvalitāti braucējiem. Vissvarīgāk – mēs esam apņēmušies sadarboties ar vietējiem regulatoriem, lai nodrošinātu, ka auto palaišana komūnās notiek gudrā un apzinīgā ceļā.”

Lyft to tik ātri spēj paveikt? Viņu slepenais ierocis ir lietotne FREENOW. Iegādājoties populāro Eiropas pakalpojumu, uzņēmums nopirka arī gatavu tīklu ar stabilām attiecībām ar vietējiem regulatoriem, kuru piekrišana ir nepieciešama robotaxi palaišanai.

Taču miljardu vērtais jautājums ir tas, vai Apvienotās Karalistes un Vācijas regulatori parakstīs atļaujas. Tehnoloģija ir pierādījusi sevi Uhaņā, bet orientēšanās blīvajās, haotiskajās Londonas vai Berlīnes ielās – tas ir cita veida izaicinājums. 

Varam būt pārliecināti, ka drošības grupējumi, taksisti un skeptiskā publika vēlēsies sniegt savus 5 centus par autonomajiem auto. Tehnoloģija ir gatava, un nauda ir vietā. Atliek tikai uzzināt, vai iedzīvotāji būs gatavi sēsties auto bez šofera. 

Avots: IoTNEWS

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt