Xiaomi debijas SU7 elektriskais auto ir īsts veiksmes stāsts Ķīnas viedtālruņu ražotājam. Tas ir gatavs pierādīt, ko spēj.
Xiaomi tēvs, priekšsētētājs un izpilddirektors Lejs Džuns jūlija konferencē atklāja SU7 Ultra prototipu. Viņš ir atgriezies, lai sociālo mediju platformā Weibo pastāstīt par projekta veiktspējas mērķiem.
Plaši pazīstamo Vācijas Nirburgringu, kas kļuvusi par iecienītu vietu apļa ātruma uzstādīšanai, četru durvju elektroauto (EV) to pieveica 6:46:874 atzīmē. Tas ir 20 sekundes ātrāk kā Porsche Taycan Turbo GT.
Tas ir vērienīgs sasniegums jebkuram auto ražotājam. Vēl jo vairāk tas ir apsveicami uzņēmumam, kas radis strādāt ar viedtālruņiem un patērētāju tehnoloģijām.
Atsaucoties uz Leju Džunu, rekordu uzstādījis britu izturības braucējs Dāvids Pitards. Viņš to izdarīja ar pirmo piegājienu.
Apskatot salonā ierakstīto video, SU7 Turbo uz mirkli zaudēja jaudu – brauciena otrajā trešdaļā. Ja šis misēklis nebūtu noticis, iespējams, laiks būtu bijis vēl iespaidīgāks.
Xiaomi SU7 Ultra veiktspēja
1,526 zirgspēku, trīs motoru Xiaomi SU7 Ultra pievienosies pārējam sarakstam, kas nākamgad dodas uz ražošanas fāzi. Gaidāms, ka tas maksās 814 900 Ķīnas juaņas jeb 105 382 EUR. Taču gluži kā visi pārējie ražotāja modeļi, tie būs pieejami tikai Ķīnā.
Tā ir fenomenāla jauda pret cenu. Specifikāciju saraksts atbilst īstas benzīngalvas sapnim: oglekļa keramikas bremzes, 0-100 km/h vien 1.98 sekundēs, sasniedzot maksimālo ātrumu pie 350 km/h. Tam ir Bilstein suspensija, kā arī alkantara un oglekļa šķiedru piesātināts salons.
Lai gan patērētāju modelis nebūs tik agresīvs, cik Nirburgringā testētais auto, tam tāpat būs dažādu interesantu knifiņu. Daži no tiem iekļauj aktivo aizmugures difuzoru un aizmugurējo spoileri.
Nav pārsteigums, ka vien 10 minūtes pēc atklāšanas, ķīniešu viedtālruņu ražotājs saņēmis 3680 depozītus.
Avots: TechRadar