Google meklēšanas rezultātos pie noteiktiem uzņēmumiem pārbauda uzrādītos autentifikatorus, lai nodrošinātu informācijas patiesumu.
Uzņēmuma Alphabet pārstāve nāca klajā ar paziņojumu, ka Google testē, kā meklēšanas rezultātos pie atsevišķiem uzņēmumiem tiek rādītas autentifikācijas zīmes jeb chek marks. Tas palīdzētu lietotājiem atpazīt pārbaudītus avotus un izvairīties no viltotām vietnēm.
Interneta meklēšanas rezultātos varētu parādīties viltotas tīmekļa vietnes, kas uzdodas par oficiāliem uzņēmumiem vai pakalpojumiem. Iespējams, lietotāji varētu patērēt mērķtiecīgi izplatītu nepatiesu informāciju par uzņēmumu, maldinot lietotājus un potenciāli kaitējot uzņēmuma tēlam.
“Mēs pastāvīgi eksperimentējam ar funkcijām, kas palīdz tiešsaistes lietotājiem atpazīt uzticamus uzņēmumus, un pašlaik mēs veicam nelielu eksperimentu, parādot autentifikācijas zīmes pie noteiktiem uzņēmumiem Google meklētājā,” sacīja uzņēmuma preses pārstāvis.
Google jau šobrīd izmanto automatizētas sistēmas. Tās identificētu lapas, kas satur “krāpnieciska” vai negodīga rakstura saturu un neļautu tām uzrādīties meklēšanas rezultātos.
The Verge par šo ziņoja 4.oktobrī, piebilstot, ka meklēšanas rezultātos pie oficiālu vietņu saitēm, kas attiecas uz tādiem uzņēmumiem kā Microsoft, Apple un Meta, ir pamanītas zilas autentifikācijas zīmes. Tās identificē vietnes kā pārbaudītas.
Tikai daži lietotāji var redzēt šo funkciju, apgalvoja The Verge. Norādīts, ka Google vēl nav uzsākuši plašāku šī eksperimenta izplatīšanu.
Avots: ctvnews