Laikā, kad attālinātais darbs kļūst arvien populārāks, LinkedIn piedāvās jaunu funkciju, kas palīdzēs darbiniekiem un uzņēmumiem vieglāk atrast vienam otru.
Jaunā Service Marketplace funkcija ir pavisam vienkārša – tā ļaus cilvēkiem reklamēt savu darba pieredzi un talantus, lai atrastu īslaicīgus projektus. Šādi rīkojoties, LinkedIn kļūst par konkurentu tādām pašnodarbināto iecienītām vietnēm kā PeoplePerHour, Upwork un Fiverr.
Pagaidām nav skaidrs vai uzņēmums vairāk pievērsīsies uzņēmumiem, kas meklē darbiniekus vai pašnodarbinātajiem. Piemēram, Fiverr ir vairāk vērsts uz pašnodarbinātajiem, kamēr Upwork lielāku uzmanību pievērš uzņēmumiem. Turpretī PeoplePerHour ir izveidojis divas sadaļas – vienu pašnodarbinātajiem, kas apraksta savas prasmes un dalās ar savu portfolio, bet otru – uzņēmumiem, kas publicē dažādus pieejamos darbus.
Jaunās sadaļas ieviešana notiek gandrīz gadu pēc tam, kad tā pirmo reizi tika pārbaudīta ASV tirgū, un tai ir izdevies savākt aptuveni divus miljonus lietotāju, norāda ziņu portāls TechCrunch.
LinkedIn ir vairāk kā 800 miljonu lietotāju visā pasaulē, kas jaunās funkcijas attīstībai un popularizēšanai sniedz neapšaubāmu priekšrocību attiecībā pret konkurentiem. Upwork ir aptuveni 23 miljoni lietotāju, savukārt Fiverr apkalpo aptuveni 2,5 miljonus pašnodarbināto un uzņēmumu.
Šobrīd Service Marketplace ir pieejams bezmaksas un piedāvā aptuveni 250 darba kategorijas. Pēc TechCrunch rakstītā, nākotnē uzņēmums tās plāno tās paplašināt vismaz līdz 500.
Avots: TechRadar