Volvo pirmajam elektriskajam minivenam ir griestos iebūvēts ekrāns filmām un Zoom zvaniem

Jau vairākus mēnešus Volvo aktīvi dod mājienus par EM90, izplatot fotogrāfijas ar tā kantaino siluetu un atklājot, ka sēdekļos iebūvētie “zero gravity” spilveni varētu būt vieni no ērtākajiem pasaulē.

Nu zviedru marka beidzot pilnībā ir atklājusi tās trešo elektrisko modeli – EM90 -, kas pievienojas EX30 un EX90 elektriskajiem apvidus auto. Pamatā mērķēts uz Ķīnas tirgu, kur klienti jau šobrīd var veikt iepriekš pasūtīšanu. EM90 ir tehnoloģijām piesātināts auto, veidots, lai pārvadātu līdz pat 6 personām.

Ietverot jaudīgu 116kWh bateriju, jaunais modelis var pieveikt iespaidīgus 738 km ar vienu uzlādi – tā vēsta Ķīnas CLTC testēšanas cikls. Volvo paredz, ka uzlādes laiks no 10 līdz 80 procentiem būs zem 30 minūtēm.

Tam ir līdzīga piedziņas sistēma kā EM90 SUV, kas nozīme 268bhp elektromotora darbinātus aizmugurējos riteņus, ļaujot tam veikt ātruma attīstību no 0 līdz 100 km/h apmēram 8.3 sekunžu laikā.

Salona dizainu varētu salīdzināt ar lidojumu biznesa klasē. Vidū esošie sēdekļi aprīkoti ar ekskluzīviem papildinājumiem – paplātes galdiem, masāžas programmu, sildīšanas un atdzesēšanas funkciju, kā arī iespēju “pabraukt” uz priekšu un atpakaļ vai atgulties pilnībā. Rinda aiz tās ir nedaudz vienkāršāka, taču tāpat izstaro ērtības sajūtu.

Volvo lielu uzsvaru likuši uz sēdekļiem, fokusējoties uz augsta līmeņa izsmalcinātību. Kā jau iepriekš minēts, sēdekļiem otrajā rindā ir “zero gravity” 7 kārtu spilveni, kas pārsniedz 120mm biezumu un ietver augsta blīvuma slāpēšanas slāņus gan komfortam, gan atbalstam.

Papildus ērtajai kabīnei, EM90 ir nākamās paaudzes iekš auto tehnoloģijas – Qualcomm Technologies nodrošina savus Snapdragon Cockpit Playforms īpaši ātrai digitālajai pieredzei. Tas ir nemitīgi savienots, izmantojot 5G tīklu, tāpēc pasažieri var maksimāli izmantot ceļā pavadīto laiku.

Lai to darītu, var izmantot griestos iebūvēto 15.6 collu HD displeju, kas aprīkots ar kameru. Tā funkciju klāsts ir plašs – sākot ar biznesa zvaniem līdz pat straumēšanas iespējām.

Lielāko daļu iekš-auto funkciju var kontrolēt ar balss pavēlēm, Volvo iesaka pasažieriem to izmantot, lai izveidotu teātra, sanāksmes telpas vai guļamistabas atmosfēru. Visticamāk tiks aktivēti scenāriji, kur gaismu spilgtums tiek samazināts, sēdekļi nolaisti un iedarbināta informācijas-izklaides (infotainment) sistēma.

Zviedru uzņēmums min, ka, izmantojot “over the air” atjauninājumus, EM90 ar laiku kļūs labāks. Pirmais plānotais ir ceļa trokšņu slāpēšanas sistēma, atskaņojot pretēji apgrieztus skaņas viļņus caur automašīnas skaļruņiem, lai neitralizētu ceļa trokšņus un riepu rēkoņu – darbības princips ir līdzīgs aktīvajai trokšņu slāpēšanai austiņās.

Šobrīd EM90 ir pieejams tikai Ķīnā, kur tas maksā 818 000 yuan jeb 104 680 EUR. Volvo uz doto brīdi vēl nav apņēmušies paplašināt mērķauditoriju, bet, balstoties uz augošo “people mover” pieprasījumu, uzņēmums varētu apsvērt arī ASV un Eiropas tirgu.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt