Latgales elektro-krīze.

Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Latgales elektro-krīze.

Post no macbeton » 06 Jan 2011, 13:19

Cik noprotu tad force-major tur nau pie vainas vispār, vienkārši nau tīrītas stigas un tam paredzētā nauda nozagta.
Bet, jau tājums tāds:
Kāda velna pēc tur nestrādā mobilie?
Visi LV GSM operatori iegrūž nenormāli piķi reklāmās, kuras sevi neatpelna. Kapēc gan pa to naudu neturēt rezerves ģeneratorus, kurus nogādāt bez elektrības palikušajām bāzes stacijām? Un tā būtu TIK efektīva reklāma, ka tiešām iegūtu katras bāzes stacijas rajonā vismaz 50 jaunus klientus. Tas ir 500Ls mēnesī, pilnībā atmaksājas degviela, un pēc elektropadeves atjaunošanās - klients atpakaļ uz veco operatoru neies!
bet tās "gudrās" diplomētās galvas kautko tik "sarežģītu" laikam nespēj izdomāt.

User avatar
Evers
Vecākais lietotājs
Atbildes: 4339
Pievienojies: 11 Feb 2009, 15:13
Reputācija: 0

Post no Evers » 06 Jan 2011, 13:38

Kuri operatori? Cik esmu manījis, tad LMT nodrošina savus torņus ar kautkādu autonomo barošanu. Tajā pašā Latgalē pie radiem biju aizbraucis, uznāca kārtīgs pūtiens un elektrība nebija, Tele2 lietotāji momentā palika bez sakariem, kamēr par LMT sakariem nevarēja sūdzēties! :) Par Biti galīgi nezinu.

User avatar
KoЯn
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2219
Pievienojies: 18 Jūn 2009, 20:46
Reputācija: 0
Atrodas: Galvaspilsēta

Post no KoЯn » 06 Jan 2011, 14:06

Kuru uztrauc Latgale?

User avatar
root
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2173
Pievienojies: 16 Mar 2010, 15:26
Reputācija: 1

Post no root » 06 Jan 2011, 14:14

KoЯn wrote:Kuru uztrauc Latgale?
lol

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 06 Jan 2011, 14:20

Vakar pēc ilgiem laikiem nācās nosist laiku skatoties tādu degradējošu lietu kā Latvijas televīzijas kanālus. Visās ziņās teica, ka tur neesot nekādi sakari, ne mobilie ne Lattlecom.

User avatar
Evers
Vecākais lietotājs
Atbildes: 4339
Pievienojies: 11 Feb 2009, 15:13
Reputācija: 0

Post no Evers » 06 Jan 2011, 14:26

KoЯn wrote:Kuru uztrauc Latgale?
Latgalieši ir jaukākie un draudzīgākie Latvijas iedzīvotāji!

User avatar
web33
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 1051
Pievienojies: 02 Nov 2009, 14:51
Reputācija: 1

Post no web33 » 06 Jan 2011, 14:28

Evers wrote:
KoЯn wrote:Kuru uztrauc Latgale?
Latgalieši ir jaukākie un draudzīgākie Latvijas iedzīvotāji!
+111111100010101010110
life is a torment

User avatar
Bekons ar olām
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 190
Pievienojies: 22 Okt 2010, 22:01
Reputācija: 0

Post no Bekons ar olām » 06 Jan 2011, 15:41

KoЯn wrote:Kuru uztrauc Latgale?
Kas vispār ir Latgale? :lala:
Betona apstrāde un sakņu cementēšana. Dārgi.

nevertell
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2885
Pievienojies: 13 Mar 2009, 23:25
Reputācija: 0

Post no nevertell » 06 Jan 2011, 17:29

Nekad neesmu runājis ar latgali/ieti.

Kā tur īsti ir, latvju valodas eksperti ?
You're the moron they built to make me an idiot.

User avatar
samurajs
Administrators
Atbildes: 14988
Pievienojies: 06 Mar 2007, 15:04
Reputācija: 0
Atrodas: Liepājas anomālā zona

Post no samurajs » 06 Jan 2011, 17:55

nevertell wrote:Nekad neesmu runājis ar latgali/ieti.

Kā tur īsti ir, latvju valodas eksperti ?
Man ir pāris draudzenes Latgalē. Tāpat kā visām ir 2 rokas, 2 kājas, 2 pupi. Runā mazliet ar īpatnēju akcentu, bet tikai mazliet... tas netraucē. Vispār jauki cilvēciņi. Varbūt kaut kur čuhņā var atrast interesantākus eksemplārus, bet manējie no Rēzeknes :D
Image

User avatar
Evers
Vecākais lietotājs
Atbildes: 4339
Pievienojies: 11 Feb 2009, 15:13
Reputācija: 0

Post no Evers » 06 Jan 2011, 18:25

Latgaliešu meitenēm ir seksīgs akcents. mm.. :devil: :)

User avatar
grisha
E-žurnālists
Atbildes: 1130
Pievienojies: 25 Jūn 2007, 18:43
Reputācija: 0

Post no grisha » 06 Jan 2011, 20:10

VAi tad nevajadzeetu ar mietu pabakstiit tos Latvenergo vadiitajus?
Vinju deelj tak visi ir bez sakariem. BArgas ziemas bija arii pirms tam. LAtvenergo jau sen bija laiks sakaartot savu kolhozu, lai shitaads bardaks nenotiktu, un nevajag teikt ka nevareeja izvairiities no elektriibas padeves truukuma.

User avatar
Aldis
E-žurnālists
Atbildes: 5084
Pievienojies: 21 Nov 2008, 15:55
Reputācija: 0
Atrodas: LV

Post no Aldis » 06 Jan 2011, 21:48

Mēs maksājam par elektrību, un cenas tikai ceļ.. (Lab, neminēšu ne gāzi vai dēļ kā tur) hmm... bet stigas netīra tad kad vajag - piemēram vasarās.
Image Oh My God = OMG
Image Ak Mans Dievs = AMD

User avatar
richX
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 299
Pievienojies: 15 Mai 2009, 18:05
Reputācija: 0

Post no richX » 06 Jan 2011, 22:20

esmu latgalietis, runāju latgaliski un visu dzivi tur esmu dzīvojis... tā ka man rūp latgale... tas tā, atbilde uz KoЯn jautājumu... :)

ehh... vot ar elektrību gan te ir pašvaki... pats dzīvojos pa laukiem, ziemīšus pavadīju piespiedu kārtā romantiski sveču gaismā... pēc jaunā gada ar uz vairākām dienām romantika atgriezās... par laimi šobrīd elektrība atjaunota, bet vienalga apkārtējos pagastos nav elektrības, jo apsalušie koki riktīgi pabojājuši līnijas...

par zonām runājot... dzirdēju, ka tele2 esot šādas tādas problēmas... arī LMT zona ir vājāka, kā iepriekš, nu bet vismaz ir, nu bet par biti gan nezinu... :)

nja... un te atkal jāpārmet Latvenergo, kas jau laicīgi nelikvidēja kokus, kas var sabojāt līnijas...

User avatar
Evers
Vecākais lietotājs
Atbildes: 4339
Pievienojies: 11 Feb 2009, 15:13
Reputācija: 0

Post no Evers » 06 Jan 2011, 23:24

aizsargjoslas ir par šauru.

User avatar
Svens
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 255
Pievienojies: 01 Apr 2009, 00:01
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Re: Latgales elektro-krīze.

Post no Svens » 06 Jan 2011, 23:25

macbeton wrote: Visi LV GSM operatori iegrūž nenormāli piķi reklāmās, kuras sevi neatpelna.
Kopš kura laika reklāmas sevi neatpelna? Tas ir kaut kas sasodīti muļķīgs, ko pateikt šajā mārketinga laikmetā.
Kā, piemēram, BITE, kas ienāca Latvijas tirgū bez neviena klienta, kļuvis par operatoru, uz kuru pāriet visvairāk cilvēku? Labas atsauksmes? Protams, arī. Reklāma? Viennozīmīgi. Kādu vēl uzskatāmāku piemēru var dot?
Vai arī tomēr es te esmu vienīgais, kurš uzskata, ka mārketings ir efektīva un atpelnoša lieta?

nevertell
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2885
Pievienojies: 13 Mar 2009, 23:25
Reputācija: 0

Post no nevertell » 06 Jan 2011, 23:40

Mārketings der tad, ja prece ir vismaz uz ceturtdaļu tik laba, cik to reklamē. Nevarētu teikt, ka alus "Garais" tiek pirkts uz nebēdu visos latvijas mazveikalos. Tapēc ka sūds. Un ir lētāki sūdi.
You're the moron they built to make me an idiot.

User avatar
Svens
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 255
Pievienojies: 01 Apr 2009, 00:01
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no Svens » 07 Jan 2011, 00:02

Jā, protams. Gan laba prece runā pati par sevi, gan arī grabaža ar mārketingu neiegūs sev [ilglaicīgu] auditoriju. Bet vajag būt īpaši interesantai domāšanai, lai pateiktu, ka pilnīgas konkurences apstākļos mārketings ir sevi neatpelnošs (tātad nevajadzīgs).

User avatar
izredzētais
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 1730
Pievienojies: 22 Dec 2007, 12:22
Reputācija: 0

Post no izredzētais » 07 Jan 2011, 00:41

ja nemaldos, katru ziemu paceļ jautājumu par līnijām blakus esošajiem kokiem, bet kā jau mūsu "banānenē" ir pierasts, visu ātri aizmirstam un bažīgi gaidām nākamo ziemu :)

šoziem gan neliels progress ir vērojams, tomēr izsludinājuši ārkārtas stāvokli un cirtīs ārā mežonīgas mežu platības lai pasargātu līnijas. mežsaimniekiem nekādas kompensācijas par izcirstajiem kokiem nav paredzētas, labi vien i, savādāk atkal pvn paceltu :D

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Re: Latgales elektro-krīze.

Post no macbeton » 07 Jan 2011, 13:55

Svens wrote:
macbeton wrote: Visi LV GSM operatori iegrūž nenormāli piķi reklāmās, kuras sevi neatpelna.
Kopš kura laika reklāmas sevi neatpelna?
Kopš reklāmu sākumiem. Painteresējies reiz cik maksā tās sekundes pa radio un TV, cik maksā baneri u.t.t. un tad salīdzini ar to pārvilināto klientu skaitu. Š…em vērā aizgājušos neapmierinātos klientus, kuri radās dēļ apkalpošanas un pakalpojuma kvalitātes trūkuma. Un ja nebūsi pilnīgs **dritvai kociņ** tad sapratīsi.

User avatar
Svens
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 255
Pievienojies: 01 Apr 2009, 00:01
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Re: Latgales elektro-krīze.

Post no Svens » 07 Jan 2011, 14:45

macbeton wrote:
Svens wrote:
macbeton wrote: Visi LV GSM operatori iegrūž nenormāli piķi reklāmās, kuras sevi neatpelna.
Kopš kura laika reklāmas sevi neatpelna?
Kopš reklāmu sākumiem. Painteresējies reiz cik maksā tās sekundes pa radio un TV, cik maksā baneri u.t.t. un tad salīdzini ar to pārvilināto klientu skaitu. Š…em vērā aizgājušos neapmierinātos klientus, kuri radās dēļ apkalpošanas un pakalpojuma kvalitātes trūkuma. Un ja nebūsi pilnīgs ****** tad sapratīsi.
Neņemšos spriest par to, kādas cenas tur tiek ieguldītas, jo reklāmu izcenojumi bieži vien ir konfidenciāla informācija (tiek saskaņoti individuāli), kā arī lai aprēķinātu kādas izmaksas uz vienu klientu tiek radītas, un kas tiek atgūts atpakaļ ilgtermiņā, ir sarežģīta un kompleksa lieta. Taču, ja Tu padomāsi loģiski, un TU nebūsi pilnīgs ******, tad sapratīsi, ka neieguldot naudu reklāmās, aizejošo klientu skaits būtu lielāks, un atnākušo klientu skaits būtu mazāks. Joprojām nesaproti, par ko ir runa?

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5392
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 07 Jan 2011, 17:03

Nāe, bullshit. Pamatā informācija par produktu vai pakalpojumu ir vajadzīga tikai tik daudz, lai cilvēks uzzinātu par produktu kā tādu. Ja produkts būs labs, tad nekāda prāta jāšana nebūs vajadzīga, lai saprātīgs cilvēks to iegādātos, ja viņam to patiesi vajag. Bet tas pamatā nav izdevīgi ražotājam.

Patērētāju sabiedrībā, kur ražotāji gāž vienu sūdu kravu pēc otras cilvēkiem uz galvas, tiešām bez ekscesīvas reklāmu bazūnēšanas nevar, jo parasti neviens produkts nav sakarīgs, visiem ir kaut kādi trūkumi. Sarežģīta un kompleksa lieta "my ass". Mārketings ir mācība par to, kā iesmērēt sūdu par zelta cenu. End of story.
Дебилы, бл*ть...

User avatar
Svens
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 255
Pievienojies: 01 Apr 2009, 00:01
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no Svens » 07 Jan 2011, 19:32

Tas ir atkarīgs, kā labā mārketingu pielieto. Pateikt, ka ir tā un tikai tā ("Mārketings ir mācība par to, kā iesmērēt sūdu par zelta cenu. End of story") ir domāšana tikai vienā virzienā.
Atgādināšu to, ko JAU teicu - "Gan laba prece runā pati par sevi, gan arī grabaža ar mārketingu neiegūs sev [ilglaicīgu] auditoriju". Bet joprojām, lai kā Jums to negribētos, pilnīgas konkurences apstākļos virzīt uzņēmumu bez mārketinga ir tas pats, kas lielai kompānijai būt bez mājaslapas - dzīvot ar piespraustu A4 lapu ar pakalpojumu klāstu un izcenojumu pie Ventspils biroja ieejas durvīm. Protams, kaut kādu darbu/klientus jau dabūs, bet vai visus iespējamos?
Un tātad Jūs joprojām paliekat pie tā, ka tās reklāmas mobilo sakaru tirgū ir naudas izmešana vējā?

buipisLV
"Notepad Desktop - 2010" Award Winner
Atbildes: 392
Pievienojies: 02 Apr 2010, 16:15
Reputācija: 0

Post no buipisLV » 07 Jan 2011, 20:52

Svens wrote:dzīvot ar piespraustu A4 lapu ar pakalpojumu klāstu un izcenojumu pie Ventspils biroja ieejas durvīm
Kāda vaina? Dažas minūtes ar ciskudrilli pamīties, un tu esi klāt lai izlasītu. :)

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5392
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 07 Jan 2011, 21:23

Okei, pamatā būdams patērētājs, es tiešām domāju vienā virzienā. Bet kāda ir tā attiecība, kā labā tad tiek pamatā mārketings lietots? Es pamatā redzu "smērēšanu", sevis lielīšanu un balansēšanu uz slidenās robežas starp noklusēšanu, puspatiesību un profesionāliem meliem.

Mana nostāja tagad izskatās pēc "visi reklāmdevēji ir baigie maitas", bet tur nevar vainot uzņēmēju. Tā mērķis ir gūt peļņu, tāpēc jāizmanto iespējas, kurām ir lielākais peļņas potenciāls.

Problēma ir pašos patērētājos - vairākums cilvēku jau nemaz nevēlas ieguldīt pūles no savas puses, lai izdarītu izvēli. Tāpēc iepriekšminētās riebeklības arī var ērti darboties, izmantojot cilvēku pašu slinkumu.
Дебилы, бл*ть...

User avatar
Svens
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 255
Pievienojies: 01 Apr 2009, 00:01
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no Svens » 07 Jan 2011, 21:49

Reklāma ir lielisks veids kā pasniegt savu produktu, izcelties starp apkārtējiem. Nekad starp ikdienā lietotajām precēm nebūs viens izcils produkts starp daudziem citiem krāmiem un nekvalitatīviem produktiem, vismaz ne ilglaicīgi. Konkurence dara savu. Beigu beigās patērētājiem būs [plaša] izvēle un iespēja iegūt sev vispiemērotāko produktu. Katrai lietai, visticamāk, būs savi plusi un mīnusi, bet ne par tiem ir runa. Runa ir par to, ka daudz un dažādi produkti spēj darīt vienlīdzīgas lietas, un nenoliedzami produktu te var izcelt gaismā tikai reklāma. Kaut vai tādēļ vien, ka ieguldot reklāmā, Tavu produktu pirks vairāk kaut tāpēc, lai to izmēģinātu, un tad Tev būs līdzekļi, lai attīstītos tālāk (protams, nevajag iesākt ar grabažu, tad Tavam tālāk attīstītajam produktam būs garš ceļš priekšā līdz uzticības atgūšanai).
Te taču ikviens var spriest par to daudz un dikti, bet viss, ko es gribēju pateikt, jeb viss, pret ko gribēju iebilst, ir izteikums, ka reklāma sevi neatpelna. Tās ir muļķības. Tas ir aklums.
Un piekrītu, ka daudzi patērētāji akli paļaujas uz reklāmu kā uz vienīgo informācijas ieguves avotu, un bieži vien pērk izskaistinātas preces par dārgāku cenu, tāpēc arī reklāma dziļāk-domājošiem cilvēkiem nereti uzreiz asociējas ar cilvēku muļķošanu u.c tml. lietām, bet tās maldinošās reklāmas lai paliek uz to veidotāju sirdsapziņas. Katram jābūt prātam, lai izsecinātu, kas ir vajadzīgs un patiess, un kas nav. Tāpēc jau tas prāts ir domāts.

User avatar
marr
Vecākais lietotājs
Atbildes: 569
Pievienojies: 23 Mar 2007, 23:05
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no marr » 07 Jan 2011, 22:04

es teiktu, ka sava daļa taisnības ir gan Svenam (mazliet vairāk :D) gan Crow'am un taisnība viena vienīga nav :D
Svens wrote: Kopš kura laika reklāmas sevi neatpelna?
Atkarīgs kā skatās: vienas konkrētas reklāmas kampaņas effektu teorētiski var izmērīt (piemēram, jaunajam klientam prasot kā ietekmē viņš pielēmis mainīt operatoru/izvēlējies preci) taču ja raugās tā, tad visdrīzāk viena konkrēta kampaņa sevi neatpelnīs. Tomēr ja skatās kopumā kāda uzņēmuma reklāmu dažādos mēdijos, dažādās formās, tad kopumā tā sevi, iespējams, atpelna, jo gada bilance uzņēmumam ir pozitīva. Iespējams, nevar pateikt, cik katra akcija deva, bet klātbūtne reklāmā, kas varbūt nav izšķiroša potenciālajam klientam arī var aizķerties un galā dot rezultātu. Ne vienmēr reklāmas mērķis ir iesmērēt, bet var gadīties, ka tas ir arī "atgādināt".
Crow wrote:Mārketings ir mācība par to, kā iesmērēt sūdu par zelta cenu. End of story.
Tieši tāpat var lūkoties uz šo citātu: īpaši lielie uzņēmumi nereti ar reklāmu informē un atgādina, tātad mērķis ir ne tikai iesmērēt (bet arī saprast vēlmes, vajadzības, iegribas). Ilgu laiku domāju līdzīgi, taču laika gaitā viedoklis mainījies, jo īpaši tāpēc, ka esmu tipiski ignorants uz reklāmām. Lai es to piefiksētu, tai ir jāizceļas, pie tam, jāizceļas pareizi. Brutāla muldēšana vai gvelšana nelīdzēs - uz tādām pēc definīcijas ir "ignore". Mārketings ir arī sevis pozicionēšana, iespējams, var pat saukt par skaidrošanu un atkal - lai arī galamērķis ir piesaistīt klientu, tas viss tiek balstīts uz viņa pašrocīgas izvēles veicināšanu caur sapratni - pat tad ja tas liek ignorantiem cilvēkiem tapt mazāk ignorantiem un saprast ka lūk šo lietu man vajag/gribas.

p.s. lai arī nesanāca īsti labs izklāsts, vismaz papildu mēģinājums :p

Pievienot atbildi

Return to “Operātori un Sakari”