Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Francijā bloķē visu interneta reklāmu provaidera līmenī
Reklāmu bloķēšana notiek pēc nepārtraukti papildināma “melnā saraksta” principa, ko lieto arī mums labi zināmais AdBlock Plus. Iekļauti Google Adsense, NetAvenir, AdTech un daudzi citi reklāmas izplatīšanas tīkli. Protams, izgriezt pilnīgi visu ir ļoti bīstams darbs: ja visi provaideri to sāks darīt, tad jebkurš bezmaksas saturs ātri pazudīs no interneta. Par ko tad dzīvos Google, Facebook un citi? Pat Ķīna ar savu slaveno “ugunsmūri” nav atļāvusies ko tādu.
[img]
Free.fr iniciatīvu atbalstīja arī Francijas valdība digitālās ekonomikas ministres Flēras Pelerinas
“Š obrīd pastāv reālas problēmas sakarā ar izmaksu sadalījumu starp satura izplatītājiem – īpaši video satura, kas patērē daudz trafika, un sakaru operatoriem. Francijā un Eiropā jāatrod saskaņotāks variants interneta gigantu integrācijai nacionālajās ekosistēmās.”
Jau šodien ministre ievadīšot konsultācijas starp ieinteresētajām pusēm, lai panāktu saprātīgu kompromisu.
Beigās sanāk tā, ka ne jau par abonentiem tiek domāts, atslēdzot reklāmas. Visu vada biznesa intereses, ņemot vērā, ka milzīgais video reklāmas apjoms provaidera acīs ir nelietderīga informācija, un var prasīt tīklu modernizāciju. Tomēr abonentiem ir ļauts pašiem izvēlēties – neskatīties reklāmu vai to atkal ieslēgt (apakšējais attēls):
Preses relīzes