Windows 10 Build 10061 – vēl nebijis palīdzības dienests

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Windows 10 Build 10061 – vēl nebijis palīdzības dienests

Tiek skatīts 6 ierakstu – 1 līdz 6 (no 6 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #160839
    samurajs
    Participant

    Ja Tu esi labs speciālists datoru lietās, tad nereti būsi dzirdējis lūgumus no mazāk advancētiem draugiem, paziņām un kolēģiem: “Man kompis dara brīnumus; varbūt Tu varētu uzmest aci?” Turpmāk šo padomdevēja lomu varēs uzticēt Microsoftam, jo pagājušajā naktī izplatītajā Windows 10 Technical Preview Build 10061 iekļauts jauns tehniskās palīdzības dienests “Contact Support”.

    Contact Support ir integrēta aplikācija, kuras mērķis ir savienot lietotāju ar zinošu konsultantu. Š obrīd piedāvā trīs atbalsta pamattēmas: Mans dators, Microsoft konts un maksājumi, Microsoft tiešsaistes pakalpojumi. Pēc tam var izvēlēties atbalsta veidu. Pieejamie: meklēt risinājumu komūnas forumos, sākt čatu ar Microsoft operatoru, “sarunāt randiņu” zināmā laikā, vai likt, lai Microsoft pats pārzvana noteiktā laikā. Pēdējās opcijas ir izdevīgas, ja atbalsta dienestā ir rindas, vai vajag pieteikties uz pakalpojumu zināmā laikā.

    Ja izvēlēsimies “Microsoft tiešsaistes pakalpojumi”, mūs uzklausīs piem. jautājumā par Skype, OneDrive vai Office 365. Ja kāds testē Windows 10 Build 10061, “Contact Support” meklējams pie ‘All apps’. Š obrīd čatos ar operatoru gan pieejama vienīgi angļu valoda.

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_screenshot_76_story_1.png[/img]

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_screenshot_77_story_1.jpg[/img]

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_screenshot_78_story_1.jpg[/img]

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_screenshot_79_story_1.jpg[/img]

    Neowin

    #316781
    Crow
    Participant

    Ja tikai pat ezim nebūtu skaidrs, ka Muļļusoft atbalsts gan “komūnas” forumos (atsaldētu indiešu varza, kas kopī-peisto gatavus šablonus un tādi paši lietotāji), gan telefoniski (vispār pilnīgs bezpreģels) ir viens vienīga laika nosišana gan asinsspiedienam, gan veselajam saprātam īpaši kaitīgā mazohistiskā manierē.

    #316782
    Andron MacBeton
    Participant

    Agreed/Indeed/affirmitive

    #316783
    LooNeY
    Participant

    😀 bet man patīk parunāt telefoniski ar pundjab-housiem…. 😀

    Turklāt KUR viņi nav? Š is lētais telefoniju darbaspēks ir itin VISÄ€S kompānijās jo viņi pieprasa 2x, 3x lētaku darba samaksu nekā normāli cilveki, zvani kur gribi vienmēr atbildēs kāds Radžešš vai Aishvarja lauztā angļu valodā. ‘Helooooo! How can i help you?’

    Turklāt šķiet tur arī ir ‘zvanu centrs’ kur apkalpo vairakas kompānijas jo vienreiz toč likās vienāda balss otrā galā kaut vai zvanīju uz 2 ‘dažādām’ kompānijām/nummuriem… tā pat kā pie mums zvani 1188, latvenergo, latvijas gāze… ir VIENS zvanu centrs kur atbild(tante strādāja) nevis katram savs.

    #316784
    Aldis
    Participant

    Varētu joku zvanu uztaisīt, speciāli kaut ko msconfig-ā nogāzt podus, un tad paprasīt šiem, lai salabo telefoniski pēc simptomiem.. 😀

    #316785
    jurgenz
    Participant

    ahh, tie veidi, kā viņi iesaka ko salabot ir ņirgāšanās. Kā Crow teica, visi tie indieši ar copy-paste tik liek gatavus šablonus, kas īpaši neatšķiras no “how you tried restarting your computer?”. Kur reāli atrisinājumi ir reizēm pavisam vienkāršas vai pat ļoti sarežģītas ierindas lietotājam.

Tiek skatīts 6 ierakstu – 1 līdz 6 (no 6 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā