Izdevīgas auto rezerves daļas no Vācijas

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Raksti Izdevīgas auto rezerves daļas no Vācijas

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 10 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #161310
    Reklamraksti
    Participant

    Sāksim ar jautājumu – kāds ir Jūsu auto pārnesumkārbas tips? Falk pārnesumkārba vai kāda cita? Labi, zīmols nav īsti galvenais: regulāras pārbaudes, remonts vai nomaiņa ir daudz svarīgāki nekā tikai nosaukums. Ja Jums ir problēmas ar pārnesumkārbu, labāk būtu saņemties to nomainīt, lai varētu turpināt izbaudīt braukšanu. Zemāk būs daži faktori, ko Jums vajadzētu apsvērt, ja gatavojaties mainīt ātrumkārbu:

    Izvēle: standarta, specpasūtījums, vai pielāgota standarta

    Tas Jums ātri pasaka, uz ko jākoncentrējas. Ja Jūs, piemēram, izvēlaties standarta Falk pārnesumkārbu, jebkuri citi lidzekļi tiks izslēgti. Tomēr daži ražotāji ir gatavi pielāgot pat savas standarta ātrumkārbas.

    Galvenie parametri

    Publicētās specifikācijas ir standarta, un prasa skaidrojumu, izņemot brīvkustību un pārnesuma attiecību.

    Attiecība

    Pārnesuma attiecība parasti ir standarta diapazonā no 1:1 līdz 1:120, bet tā var būt arī lielāka, kas atkarīgs no konkrēta modeļa. Lielākā daļa ražotāju pielāgotās pārnesumkārbas tirgo par sākotnēji augstākām cenām, bet pēc tam, kad zināms daudzums ir pasūtīts, to cenas parasti nokrītas līdz standarta kārbu līmenim.

    Korpuss

    Gadījumos, kad pārnesumkārba ir standarta, jautājumus par korpusa materiālu neuzdod. Falk ātrumkārbu materiāli ir labi zināmi. Tomēr ja transportlīdzeklis būs pakļauts jūras ūdens iedarbībai, jālieto pret koroziju izturīgāki materiāli vai virsmu anodēšana.

    Ja vēlaties standarta ātrumkārbā veikt kādas izmaiņas, jābūt skicēm, lai novērstu jebkādus pārpratumus starp pārnesumkārbas ražotāju un Jums. Ja vēlaties pielāgotu pārnesumkārbu, tad ir ļoti svarīgi, lai aprakstītu visus izmēru ierobežojumus, lai pārliecinātos, ka jūsu priekšlikumi pareizi iegulsies Jūsu sistēmā.

    Rezervesdalas24.lv – auto rezerves daļas no Vācijas

    [img]https://notepad.lv/userpix/22252_img1_1.jpg[/img]

    Rezervesdalas24.lv ir starptautisks interneta veikals, kurš piedāvā ļoti lielu izvēli vieglo automašīnu rezerves daļām un aksesuāriem. Lielā sortimentā komplektējošās daļas visām Latvijā populārajām auto markām kā Ford, Audi, Opel, BMW, un daudzām, daudzām citām. Meklēšana ir tik elementāra, ka pat iesācējam nesagādās nekādu problēmu.

    Mūsu veikals nav lietotu dzelžu noliktava, un Jūs varat būt drošs, ka rezerves daļas tiks piegādātas tikai visaugstākās kvalitātes tieši no ražotāja, un par vislabākajām cenām. Mūsu speciālisti vienmēr ir Jūsu rīcībā, un gatavi konsultēt.

    Tāpat Jums piedāvājam dažādus apmaksas variantus. Kredītkartes, Paypal, bankas pārskaitījums, pēcapmaksa – viss ir pieejams. Bez tam pasūtījumiem virs 300 EUR pr bezmaksas piegāde. Nav aizmirsts arī par atteikuma tiesībām 14 dienu laikā.

    Autodoc GmbH

    Josef-Orlopp-Straße 55

    10365 Berlīne

    Vācija

    Email: [email protected]

    [img]https://notepad.lv/userpix/22252_img2_1.jpg[/img]

    #320098
    web33
    Participant

    Ja Jums ir problēmas ar pārnesumkārbu, labāk būtu saņemties to nomainīt, lai varētu turpināt izbaudīt braukšanu jā jā lādē tik piķi un maini kārbas katru gadu ne :)) labāk pēc iespējas ātrāk atbrīvoties no tā nelaimīgā auto .

    Nekad NEKAD nepērciet automātus ātrāk vai vēlāk pabirs viņš un remonts būs 9 ādu izmērā .

    Mehaniskā hmmm nav dzirdēt ,ka kādam būtu nojukusi vismaz manā paziņu lokā …..

    #320099
    Crow
    Participant

    Pasēdi tad kārtīgā štoparā, kamēr aiziesi dēļ tromba no kreisās kājas. Jebšu otrs variants – trīs mašīnas var savietoties, bet viņš stāv un taupās, lūk, nebrauc, tūlīt taču tāpat jāstājās, kamēr citiem kā muļķiem dēļ viņa augstības jāgaida nākamais zaļais un dažreiz aiznākamais. Dirst ej ar savu mehānisko…

    #320100
    msh
    Participant

    Vebiņ, ir viena problēma – vienīgais veids kā mešalku apvienot ar komfortu – tai jābūt sajūgtai ar 5,6 vai 8 katlu atmosfēru, kuras griezes moments ir adekvāts mašīnas pašmasai. Nē nu labi, kādai corsai vai polo vēl arī pietiktu ar kādu 1.8 vai 2.0 ar četriem katliem.

    #320101
    hackey
    Participant

    Jūs gan automātu līkroči, automāts nav nekas salīdzinot ar sekvenciālo es izvēlos manuālo vai sekvenciālo. automāts ir totāls bremze, ja neskaita DSG kārbas ..

    Es negaidu pat zaļo pie dzeltenā parasti esmu tālēs zilajās. un tie padebīlie automātisti parasti ierullē krustojumā un pārlaimīgs sēž uztaisījis korķi, tas nekas ka jau vairs zaļais nedeg, a pakustēt ta nevar un citiem nervus bojā. Noraut rokas un kājas tādiem!!!!!!! 😀

    #320102
    web33
    Participant

    Nesagādā man nekādas problēmas korķī pasēdēt ar mehānisko kārbu pilnīgi nekādas .Automātisti gan korķī korķus taisa do grīdā bet automāts nepārslēdz 🙂 beigās ar lielām mokām kkur pie 3k abaroti stāvošam auto iemet robā 🙂 nu piedod man cirtien ir tāds ,ka auto kuzava ģeometrija sāk ieņemt citu formu no tādiem cirtieniem nerunāsim par pārējo ….

    #320103
    Andron MacBeton
    Participant

    Tam sadzejotājam vajadzētu iet nodarboties ar to ko prot, un kam prātiņš ir atbilstošs.

    Š itāds samurgojums ne1 nepiesaista. Neenu varbūt vienīgais kaukādu ļoti garlaikotu tvnetistu, kurš savukārt nekādu kārbu nekad nepirks.

    #320104
    Peteris Skabarga
    Participant

    Nesaprotu, kas tie jums par automātiem kas ātrumus pārslēdz drausmīgi lēni un no vietas sākot pie 3k pārslēdz pirmajā? Automāti taisa korķus.. jā….

    #320105
    Anonīms
    Neaktīvs

    Diezgan smieklīgs reklāmraksts

    #320106
    Haiduk
    Participant

    Raksts ta pofig, bet pats iepērkos autodoc. Superīgas cenas un katru dienu sava atlaide, kas sasniedz līdz 21%. Ja ilgāku laiku nav veikts pasūtījums – šie sūta epastus ar labu atlaidi. Jāpiezīmē, ka virs kkādi 100-115 euro ir pa brīvu šipings. Nopakots labi.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 10 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā