TikTok beta versijā ievieš pārveidotu radošo darbu fondu

TikTok 20. februārī paziņoja, ka sāk darboties atjaunotā radītāju fonda beta versija, ko sauc par “Radošuma programmu”.

Uzņēmums apgalvo, ka programma ir izstrādāta, lai radītu lielākus ieņēmumus un pavērtu vairāk iespēju satura radītājiem. Programma no 20. februāra ir pieejama tikai uzaicinātiem atlasītiem autoriem, bet drīz tā būs pieejama visiem atbilstošajiem satura veidotājiem.

Uzņēmums apgalvo, ka jauno programmu izstrādājis, pamatojoties uz atsauksmēm, ko autori snieguši par pašreizējām iespējām nopelnīt platformā, tostarp par Radītāju fondu. Fonds, kas atalgo autorus par populāriem videoklipiem, tika izveidots 2020. gadā un trīs gadu laikā tajā investēts aptuveni 1 miljards ASV dolāru. Tā modeli ir kritizējuši autori, kuri sūdzējušies par zemo atalgojumu, un daži apgalvojuši, ka nopelnījuši tikai dažus dolārus par videoklipiem, kas guvuši miljoniem skatījumu.

TikTok tagad, uzsākot jauno programmu, ņem vērā šīs sūdzības. Uzņēmuma pārstāvis sacīja, ka TikTok ir pārveidojis savu formulu, lai ar jauno programmu piedāvātu lielākus vidējos bruto ieņēmumus par kvalificētiem video skatījumiem, taču nesniedza konkrētu informāciju par to, kā izskatīties maksājumi satura radītājiem.

Lai gan TikTok nenorādīja, cik sekotāju autoriem ir nepieciešams, lai varētu piedalīties jaunajā programmā, iepriekš The Information ziņojumā bija norādīts, ka minimālā prasība ir 100 000 sekotāju. Ja šis ir patiesais kritērijs, tad tas ir ievērojams kāpums salīdzinājumā ar 10 000 sekotāju prasību pašreizējā Radītāju fonda ietvaros.

Lai sāktu pelnīt, izmantojot šo programmu, autoriem būs jāveido augstas kvalitātes oriģināli videoklipi, kas ir garāki par vienu minūti. Kontekstam: pašreizējā TikTok Radītāju fonda programmā nav prasīts, lai video būtu garāki par vienu minūti, lai varētu pretendēt uz samaksu. Pagājušajā gadā TikTok palielināja maksimālo video garumu no 3  minūtēm līdz 10 minūtēm un tagad vēlas atalgot autorus par garāka satura publicēšanu. Tas, ka TikTok pievēršas garākam saturam, nav pārsteidzoši, ņemot vērā, ka uzņēmums aizvien vairāk sāk līdzināties YouTube.

Programma nodrošina radītājiem piekļuvi atjauninātam panelim ar plašāku ieskatu par paredzamajiem ieņēmumiem. Ieskatu par video veiktspējas rādītājiem un analītiskajiem datiem, kā arī video atbilstības prasībām.

Avots: TechCrunch, TikTok Blogs

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt