Kādu auto iegādāties līdz 1500 eirām?

Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Kādu auto iegādāties līdz 1500 eirām?

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 09:56

Tāka'esmu ticis vaļā no BMW un patreiz braukāju ar audi a3, ko praktiski pirku sievai ne sev, vajadzētu tomēr vēlvienu transporta līdzekli.

Dienu, nakti sēžu ssā, pētu visvisādus variantus.

Š obrīd vairāk skatos uz kādu A4.

Pēc skata mani apmierina, cena arī itkā ir okey, gads pats par sevi ir vecs, bet jaunos nevaru šobrīd pavilkt. Vienīgā lieta, kas tam A4 ir, tā ir piekare, bet palasot visādus audi style utt.. radās secinājums, ka tie čikstuļi pa piekari liek lētas detaļas, utt..

Š obrīd vairāk man variantu īsti nav, kas man itkā patiktu. A3 varētu jau ņemt, nekāda vaina, uz golf bāzes veidots, bet viens jau man tāds ir :D

A6 nepatīk tas, ka spārni priekšā un aizmugurējā daļā vienkārši izskatās kā tankam pieliktas bruņas, nav smukas salaiduma līnijas. Sit nost, kaut kā nepatīk tieši tās vietas.

Tā kā skatos tikai uz Vācu ražojumiem, varbūt ir kādi ieteikumi, varbūt kāds ikdienā pārvietojās ar A4 un varētu izklāstīt savu pieredzi.

Paldies.

User avatar
Ralfie
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 613
Pievienojies: 15 Aug 2008, 10:00
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no Ralfie » 10 Sep 2014, 10:21

Volvo 850 TDI :)

User avatar
ruukjis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 1980
Pievienojies: 16 Apr 2009, 15:39
Reputācija: 0

Post no ruukjis » 10 Sep 2014, 10:35

Jūū, šis ir īsts vācu auto...

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 11:27

Volvo varbūt labs, bet man īsti nepatīk kantainums kā tāds.

User avatar
oyo
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 69
Pievienojies: 30 Mai 2011, 14:40
Reputācija: 0

Post no oyo » 10 Sep 2014, 12:00


vrt56
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 129
Pievienojies: 19 Jūl 2011, 11:28
Reputācija: 0

Post no vrt56 » 10 Sep 2014, 12:06

Ar A4 piekari nav tik traki nemaz. Var restaurēt, sanāks lētāk un gandrīz tāpat kā jauns. Vismaz pie sakarīga meistara noteikti. Vēl variants, ir Audi 80 jeb B4. Piekare ir bez problēmām, motors faktiski tāds pats kā A4, ja skaties uz dīzeli, tad nočipo un būs labs gāžamais. Katram ir savas slimības, savi niķi un stiķi. Par citiem modeļiem grūti piedāvāt, jo pats sev skatos un pētu piedāvājumu no A4 līnijas.

User avatar
aoma
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2599
Pievienojies: 25 Apr 2007, 12:47
Reputācija: 0
Atrodas: LV

Post no aoma » 10 Sep 2014, 12:16

Par tādām kapeikām diža izvēle nav. Ja reiz gribi vācu auto, kas, manuprāt, pie mūsu ceļiem ir labākā lieta, ja vien nepērc uz pāris gadiem pilnīgi jaunu grantes ladu :D tad, skaties arī Opel vai VW virzienā - remontēt būs stipri lētāk.
Eh, man pašam prikola pēc ir ienākusi galvā doma paķert 3110 Volgu, cena jau it kā pabriesmīga, bet ja neņem vērā benzīna patērīņu un citus izdevumus - gluži kā gludeklis uz mūsu ceļiem.
viegls rokenrols pa radio

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 12:55

Opel vectra un E36 jau man bija. Golfs man nepatīk, pārāk kantains un bezgaumīgs, nopirkšu golfu un skatīšos visu laiku uz auģikiem. Pasāts b5, tam tāda pati problēma ar piekarēm kā A4/A6, bet A4 iepaticies labāk, nekā B5 pasāts.

Tā jau ir, ka pa to naudu neko jēdzīgu īsti atrast nevar. Katram savi niķi un stiķi.

Opeli remontēt, atkarībā kāda gada, bet beigās tie remonti ir biežāki nekā piem audim, vismaz salīdzinu ar A3.

User avatar
Pēteris Skabarga
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 166
Pievienojies: 03 Apr 2013, 22:21
Reputācija: 0

Post no Pēteris Skabarga » 10 Sep 2014, 17:32

A4 par 1500 eiro, manuprāt, labu nenopirksi, tad jau labāk ņem 80 B4, detaļas pa 5Ls spainis, piekare laba. Bet ar to A4 piekari ir tā, pirmkārt, kā brauc un otrkārt kādas detaļas izmanto.

richijs
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 460
Pievienojies: 04 Aug 2009, 10:35
Reputācija: 0
Atrodas: Valka

Post no richijs » 10 Sep 2014, 17:56

ar šādu budžetu neiteiktu iecikleties uz audi pirkšanu, jo tādā budžetā auto ir laimes spēle var paveikties un var nepaveikties ar auto kam patiesais nobraukums tuvu miljonam un katru mēnesi pa servisiem.
Kas tam muļķim prātu dos...

Quagmire
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 950
Pievienojies: 27 Dec 2012, 23:55
Reputācija: 0

Post no Quagmire » 10 Sep 2014, 18:15

A3 ir laba mašīna, vienīgi maza.
One small step for mankind, a kind of a major event for me.

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 18:20

Audi 80 B4 itkā ir okey, bet gads ir pārāk vecs. Sākumā uz to skatījos. Pabraucot pāri csdd aplikācijai un paskatoties auto datus, tur tādas šausmas var ieraudzīt. 10 īpašnieki, 10 vienieki skatē, kas droši vien tulīt pārtaps par divniekiem,. utt... nobraukumi kruķīti (ok varbūt odametrs mainīts, panelis). Un Labs b4 iet diezgan labās cenās.

Kaimiņam ir B4, nu ar tiem remontiem ir kā ir, kā jau teicu, ko dod detaļas 5 / 10 eiro spainī, ja sanāk viņas likt lietotas, nobrauktas, bet ja kas jaunāks jāliek, tad arī ir savi izdevumi.

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 18:21

Lielo ledusskapi tur ieliku iekšā, šoferim vietas bija ok, priekšā gan blakussēdētājs dabuja saliekties cik vien var, bet ledusskapis iegāja iekšā :)

Quagmire
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 950
Pievienojies: 27 Dec 2012, 23:55
Reputācija: 0

Post no Quagmire » 10 Sep 2014, 18:22

Tev ir divu vai četru durvju versija?
One small step for mankind, a kind of a major event for me.

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 10 Sep 2014, 18:25

Ar divām durvīm. 96 gada.

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 11 Sep 2014, 10:18

Ko tu te fantazē. Golfam ir pareizie gabarīti - iekšā liels, ārā mazs. Vienīgais mīnuss ka hečbekam grabažnieks ir relatīvi mazs, bet to kompensē tas, ka tas ir hečbeks. Iemācoties braukt un pierodot pie mk3 golfa, bija grūti pierast pie B3 audī, kurš ir pretējs - ārā liels, iekšā mazs, un, bļad, tur vēl aizmugurē tā **dritvai kociņ**, kuru jānotrāpa kaut kur neiestumt...
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 11 Sep 2014, 10:28

Ko tu taisies pirkt - mašīnu vai gadu? Ar gadu braukt nevar. Tāpat kā ar nobraukumu braukt nevar.

Pieņemu ka esi tehnisks diletants, ka uztraucies par TA protokola atzīmēm. Nosauc tos savus vieniniekus, kuri var pārtapt divniekos - baigi maz tādu vispār ir, nekoptai mašīnai vienīgi rūsa, kaut gan vieninieks par rūsu ir standarta atzīme.

Tu esi piemirsis vienu svarīgu lietu - nosaukt vēlamo motoru. Pie tava niecīgā budžeta A4 tur būtu kāds B5 pirmsfeislifts ar benzīnnieku vai galīgi **dritvai kociņ** ķīselis, labs B4 TDI tajā ciparā arī būtu pagrūti atrodams - par C4 vai C5 nerunājot. Detaļas par tik un tik spainī ir tāds stulbs mīts - dilstošās detaļas neviens lietotas neliek, jaunas normāla ražotāja izpildījumā arī bik maksā, un šajā momentā arī iestājas nesmuki reizinātāji niknāku komplektāciju aparātiem, kā arī galvenais vecuma mīnuss - retāku komplektāciju specifisko detaļu izzušana - bet tā kā tu diez vai taisies pirkt ko niknu vai ekskluzīvu, tev par ko tādu nav jāuztraucas.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 11 Sep 2014, 10:32

Lētāks fofāgens? Nesmīdini. Vienīgie fofāgeni kas varētu būt uzturēšanā jūtami lētāki par sava laika audī - mk4 golfs [ja viņu ņem pret A4, nevis A3] un vēl kāds polo. Savulaik iepazīstoties piekares detaļuun vēl šī tā detaļu cenas B3 passātam, pret B3 audī nekas lēts tur nelikās :D
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

richijs
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 460
Pievienojies: 04 Aug 2009, 10:35
Reputācija: 0
Atrodas: Valka

Post no richijs » 11 Sep 2014, 10:38

vo vo +1 msh Ja vien pašam nav gali tolmetā un laiks pašam jaukt ārā tolmeta lūzni, tad nekas spainī nepārdodas pat par logu ručku šrotā paprasīs 5 euro :D Nemaz nerunājot par tādām lielām lietām kā motors, kārba, stūres pastiprinātājs :D Tur cenas pat 20+ gadīgām mašīnām aiziet vairākos simtos (daudzos gadījumos izdevīgāk pirkt kādu donoru, nekā kaut ko pirk šrotā)

foxsk8 naivums, ja domā ka audi A modeļi ir diži labākā stāvoklī par 80 modeli, vēl lielāks naivums ka dīzelis nav nodzīts :D Reiropā dīzeļu mašinas pērk lielai braukšanai un pat 10 gadīgai mašīnai normāls nobraukums būtu 500000km drīzāk jāskatās kā par to mašinu ir pūpējies īpašnieks
Kas tam muļķim prātu dos...

User avatar
romajo
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 315
Pievienojies: 20 Feb 2011, 11:33
Reputācija: 0

Post no romajo » 11 Sep 2014, 10:40

Pa 1500 eirām jau ar nekas jauns nesanāk. Tad ir jāmeklē, kāds svaigi atvests no ārzemēm (ja tik vecus tur vēl var atrast), kur iespējams ir braukts pa normāliem ceļiem un pienācīgi uzturēts.

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 11 Sep 2014, 10:58

B4 TDI tikko no vācijas, pēdējo izlaiduma gadu un ar kādu aprīkojumu var arī pārsist fokša budžetu - un kā jau no vācijas atnākušai mašīnai, tāda laba mašīna būs vizuāli laba - bet savādāk gan jau būs kāda parastā ekonomija - nopuņķojušies amarti, beigtas bukses, nopuņķojies motors utt.

richij, nepārspīlē par tām cenām. Protams, atkarīgs no vietas, pārdevēja un pircēja. ÄŒetru katlu motors - pliks klucis - B4 vai B5 nepārsniegs pārsimt eiru slieksni, kārba arī ne, par citām detaļām nerunājot. Pēc donora reāli ir vajadzība ja gribas ielikt savādāku motoru.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 11 Sep 2014, 14:22

Var jau pielikt vēl 500 eiras klāt un atrast ko labāku, piem B5 1.8T, vai piemēram 2.6 kvatro. Š eit vairāk ir domāti kā ieteikumi, es tikai izteicu šī brīža domas, tās nav akmenī iekaltas.

Par B4 runājot, autiņam nav ne vainas, bet par tādu naudu kā viņi ssā stāv, es viņu negribu pirkt, jo atkārtošos vēlreiz, tehniskais stāvoklis, vizuālais, utt... par 92 gada B4 stāv virs 1000 eiro, kuram bieži vien nāk klāt vēl nenomaksāti nodokļi, braukšana skatīt +/- 200 - 400 KM robežās.

A4 vizuālā izskatā ir tomēr pārāks par uzticamo B4. Skatoties auto, man interesē arī tā vizuālais stāvoklis, morālais stāvoklis, vecums. Piem ir Lietie diski virsū, tonēti logi vai nav. Ja nav, tad man vēl pašam viss jāiepērk, vai jāaplīmē, utt.. beigās tāds pēc skata nevainīgs B4 man pēc iegādes un pirmajiem darbiem sanāks pie 2K eiro. Es nesaku, ka b5 būtu savādāk, bet tomēr man liekas, ka b5 būtu šobrīd labākā izvēlnē par b4.

Dīzeļi man neinteresē, tad vairāk lielāks motors, 2.6 ar gāzi, vai kādā savādākā kompektācijā, vai tīri tikai benzīnieks.

Reāli ir tā, ka par šādu budžetu ir 50 uz 50 vai nopirkt mēslu, vai vēl kaut cik braucamu aparātu.

Un vēlreiz uzsvaru lieku uz csdd datiem. Pēc tiem tu vari daudzko izsecināt. Var redzēt īpašnieku maiņas. Dažiem eksemplāriem ir pat bijušas dažas dienas starpība, citam mēnesi, divus, un tā viņi mainās kā zeķes, so, tas par auto neko labu neliecina, tiek smērēts visiem pēc kārtas, kuri ir dumji un klausa visu ko viņiem saka pie auto apskates, pirkšanas, utt... Vēl vienu plusu varu minēt arī to, ka šādi viegli pārdevēju pieķert melos, un pie pirkšanas iespēja uz viņa meliem nomest vēl pārdesmit/ simt eiro nost no cenas. Un tad paliks tā, grib pārdod, gribi nepārdod, tiec vaļā un beidzās tirgus, vai tērē laiku un uz muļiem vēl kaut ko iekasēt, tāpēc arī es šiem datiem pievēršu vislielāko uzmanību.

Skatoties sludinājumus es daru šādi:

1. Vistuvākā lokācija man.
2. Motora parametri
3. Krāsa
4. Teh stāvoklis no bildēm un apraksts, teh aprīkojums.
5. Cena
6..CSDD datu apskate.
7. Tuvāka apskatīšana dzīvē
8. Ja viss ok, tiek izdarīts pirkums.

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 12 Sep 2014, 06:26

Bļin, foksi, uz kādām figņām tu skaties - ļitaki, pretīgas tonējuma plēves... :D Jāskatās uz aprīkojumu - kondišs, klimats, borta kompis, kruīzs, utt, nevis ļitaki un plēve,jo tevis nosauktās lietas ir viegli uzliekami sīkumi.

2.6 tev nav vajadzīgs. 2.6 vienīgais pluss ir tas ka tā kā viņu neviens negrib, tad bez gāzes dajebkura modeļa - B4, B5, C4 - audī ar viņu būs vislētākais variants. Savādāk neredzu jēgu pēc viņa - 2.8 ies labāk bet vairāk nepatērēs, un ap 1997. gadu vecais 12v nomainījās uz 30v.

Atkārtošu vēlreiz, mazāk skaties uz īpašnieku maiņām, vairāk uz tehnisko stāvokli - tu gan laikam nebūsi tas, kurš to spēs novērtēt - bundžas taisnumu, piekares stāvokli, spēka agregāta sausumu, cēlienu, rūsu mašīnas apakšā. Ja tu skaties uz eksemplāriem ar V6, kur vēl stikli aplīmēti ar plēvi, neizbrīna ka tādas mašīnas biežāk mainījušas īpašniekus.

Ja skaties uz B4, tad atceries ka V6 ir jānāk ar pilnajiem lukturiem, kā arī ja mašīnai ir kondišs vai klimats, vēlams lai tā būtu 1993. gada vai jaunāka [es skatos ka ss'ā šobrīd pat nav neviens 2.8 tādu gadu, tikai 2.6] freona dēļ, ja B5 V6, tad lai motors būtu 2.8 30v un vēlams lai mašīna būtu feislifts, kaut gan tāds eksemplārs kaut cik jēdzīgā stāvoklī visdrīzāk tavā budžetā neielīdīs.

Ir vēl visāds nepopulārs aprīkojums kas cenu sit uz leju. Viens pazīstams cilvēks divarpus gadus atpakaļ pārdeva savu B4 2.6q sedanu, normālā stāvoklī, pa 1k ls, un pa to naudu nopirka vēlīnu pirmsfeislifta B5 2.8q avantu - 30v motors, āda, klimats, kruīzs, vēl viskautkas, uz aci uzkrita ka nav borta kompis - un tomāts :D Braukā vēl šobaltdien.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 12 Sep 2014, 20:40

Nupat atkodu fokša tofiku par šo tēmu pokemonu audī fanu klubā :D Jāpiebilst ka 2.4 diez vai būs budžetā, jo nāca pēdējajam gadam, bet kvatrai ir nesmuki dārgs pakaļas tilts - kaut gan B5 gadījumā var gadīties ka abiem tiltiem detaļas maksā līdzīgi.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
Mahmuds
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 152
Pievienojies: 24 Feb 2012, 19:03
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja

Post no Mahmuds » 12 Sep 2014, 20:55

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gmmmk.html
Nav gluži vācu auto, bet piekare izturīga un iet vienkārši lopā! Tikai gāze gan jāieliek.

Pievienot atbildi

Return to “Auto Lietas ”