Kārtējais nano.lv izgājiens

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Off-topic Kārtējais nano.lv izgājiens

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 15 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #150944
    Foxsk8
    Participant

    Sākšu ar to, ka man šoreiz toč ir piegriezies viss nano kantoris un tie āpši kas tur rukā, sorry, ja te kāds no useriem vai kā tur strādā.

    Situācija sekojoša, klients man prasa, lai tieku vecā mail panelī, kur viņam stāv daži kontakti svarīgi, jaunais mails viss tiek forvardēts uz gmail, ok cik atceros, mans mails ir palicis kā tehniskā kontaktu persona, ok rakstu šamiem augšā, lai atmet piekļuves paroles, jo tās jau kā sen esmu aizmirsis, un slinkums nu tagad rakāties un meklēt, vienkāršāk uzjautāt, ok pirmais mails ko man atmet atpakaļ:

    Quote:

    Sveicināti.

    Apstipriniet lūdzu savu pieprasījumu atbildot uz šo vēstuli.

    Jūsu pieprasījumam ir paaugstināts grūtības līmenis, pieprasījums tika pārsūtīts

    uz mūsu paaugstinātas grūtības pieprasījumu nodaļu, atbildi uz Jūsu pieprasījumu

    saņemsies 24 stundu laikā.

    Nodomāju, wft, rakstu tak no tehniskā maila, ok labi, aizsūtu apstiprinājumu, nākošā vēstule šāda:

    Quote:

    Sveicināti,

    drošības apsvēruma dēļ lūdzam šo pieprasījumu nosūtīt no e-pasta adreses:

    [email protected]

    Tad nu man radās jautājums vai tur tiešām kāds kaut ko rubī ?, pirms mēneša, diviem, rakstīju tieši no sava tehniskā maila, tad aptuveni izvilkums šāds:

    Quote:

    Sveicināti,

    mēs jums vakar piedāvājām atjaunot rezerves kopiju jo tas būtu daudz ātrāk,

    nosūtiet lūdzu mums izmaiņas kuras vajag veikt un mēs visu uzliksim.

    08/11/2009 15:19 – foxsk8 wrote:

    > Cik ilgi būs jagaida, lai Jūs kleintawebs.lv kontam, [email protected]

    > e-pastam uzliktu forwardu uz gmail e-pasta servisu kontam

    > [email protected]

    > Jūsu vainas dēļ klients zaudē laiku.

    >

    Tiko arī pamanīju, wtf, redirect uzlikšana vai ta ir tik grūta, ka jāliek uz serveri backups 😀 😀 Lab, vecs stāsts, bet enyway. 😀

    Tad nu datums ir redzams, kad problēmu risināju, kāpēc tad tagad pēkšņi man būtu jāsūta no kaut kāda sen norakstīta inbox maila, kurš tā pat vairs sen varbūt nav, lai saņemtu klientam svarīgo informāciju.

    Minēju vēl, lai aizmet datus uz [email protected], kur domēns ir sasaistīts ar viņu serveri un hostings ir pie viņiem, vai tad ar to drošības līmeni nepietiek.

    No visa šitā, es sajutos kā ļaujs “haxors”, kas grib paņemt kādu klienta kontu un nonest visu info. Priecājos, ka sen tikām no viņiem vaļā.

    P.S. Tā arī šitā info paliks te uz visiem laikiem, nevajag batonus spraust ausīs, par grīšas topiku pilnīgi nano lūdzās, lai informāciju izņemu laukā no portāla, skatos, nekas nav mainījies, lūdzu tauta, grīšas piemērs un mans, domāju ar to pietiek, lai varētu spriest par hosteri. āmen.

    P.S. Nesen tak šeit bija tēma par mass deface uz nano serveriem:

    Lasam šeit: https://notepad.lv/6271/mass-defeiss/ Tas jau visu izsaka.

    #232411
    samurajs
    Participant

    Vai tad tu vēl nezināji, ka tas ir milzu kantoris ar tūkstošiem darbinieku, kurā ir “paaugstinātas grūtības pieprasījumu nodaļa” 😀 Noteikti jābūt vēl “nepaaugstinātas grūtības pieprasījumu nodaļa”, “milzīgas grūtības pieprasījumu nodaļa”, “nelielas grūtības pieprasījumu nodaļa” un daudz kas cits:D

    Katrs čakarē klientu mozgas kā prot 😀

    #232412
    Foxsk8
    Participant

    Tas viss ir sen zināms, vienkārši tika samaksāts pa gadu uzreiz, taka, nu tagad jācīnās līdz līguma termiņa beigām.

    #232413
    elwins
    Participant

    nano bija mans pirmais izmantotais hostings… Cenas jau it kā smukas un vilinošas, bet serviss ir diezgan slikts, tāpēc neiesaku, plus vēl ar phpbb2 man bija palielas problēmas ar datubāzi, kad spameri, piespamoja forumu un uzliku backup datubāzei, un wolaaa, viss forums un lietotāja dati ķeburos..! Uz serveris.lv viss bija vienkārši, ķeburi bija, un pēc serveris.lv administratora darbiņa vairs nebija, kas prasīja, ja nemaldos 2 minūtes…, bet nano man teica, lai forumu pārkopēju ar roku, mainot pārlūkprogrammas kodējumu… Mans ieteikumus būtu serveris.lv vai garmtech.lv ! 🙂

    #232414
    Evers
    Participant

    Tur takš kautkādi čigāni strādā, pēc vārdiem spriežot, vismaz tad, kad man ar viņiem sanāca darīšana, pāris darbiniekiem tur bija tādi, ka knapi izrunāt varēja. 😀

    #232415
    migors
    Participant

    Man nesen viens draugs kurš hostējas uz nano palūdza lai es ielieku google analitic html lapai, nu tad es tur sēdēju un par velti to kodu kopēju visās lapās, vēl šo to pielaboju kas bija greizi, pēc pāris dienām šie zvana saka ka nekas nestrādā, es novelku to index failu un skatos tas kāds bija pirms manis tāds atkal ir palicis, ne miņas no koda. kaut kāda mistika.

    #232416
    Aldis
    Participant

    migors wrote:

    Man nesen viens draugs kurš hostējas uz nano palūdza lai es ielieku google analitic html lapai, nu tad es tur sēdēju un par velti to kodu kopēju visās lapās, vēl šo to pielaboju kas bija greizi, pēc pāris dienām šie zvana saka ka nekas nestrādā, es novelku to index failu un skatos tas kāds bija pirms manis tāds atkal ir palicis, ne miņas no koda. kaut kāda mistika.


    Viņiem ir laika mašīna…

    Bet par tēmu, ar to servisu paldies dievam nav liela krāmēšanās bijusi, pāris klientu webi tik tur.. 🙂

    Pagājušo gad kautkas viņiem tur bij ar dns serveriem.. tad vēl šis tas… ka lapa vnk. nestrādā.

    #232417
    aoma
    Participant

    Tev vienīgajam neiet tik sūdīgi, man gan problēmas nav interneta lauciņā, bet nav lielas starpības – ja pašam nepieder vismaz banka, tad savu taisnību panākt samērā grūti…

    #232418
    root
    Participant

    Kāds episks līkrču fail. Kad dalija paroles, nebija labi. Tagad, kad prasa visu stingri pēc emailiem un kā pienākas arī nav labi. Izlemiet tak vienreiz, devu parodijas.

    Es pat teiktu, ka šī ir viena no episkākajām FAIL šī “portāla” vēsturē. 🙂

    foxsk8 wrote:


    > Cik ilgi būs jagaida, lai Jūs kleintawebs.lv kontam, [email protected]

    > e-pastam uzliktu forwardu uz gmail e-pasta servisu kontam

    > [email protected]

    > Jūsu vainas dēļ klients zaudē laiku.

    >

    Klausies, kam tev cPanelis domāts? 😀 Un es piemēram nesapratu ko tu te gribi pārforvardēt. Napig tas vispār vajadzīgs? Gmailā grūti ārējo kasti piesiet, vai arī tas tev smadzenītē neienāca?

    foxsk8 wrote:


    P.S. Tā arī šitā info paliks te uz visiem laikiem.

    Mhm, par dzīvu pierādījumu tavai nepieskaitāmībai…

    P.S vai tad nav loģiski, ka Tev ar viņiem jasazinās ar to mailu, kas reģistrēts pie viņiem, ne to, kuru tu pats sev esi izgudrojis, ķip ([email protected]).

    #232419
    migors
    Participant

    man vislabāk patīk šitāds epasts: [email protected]. Pamēģini izrunāt krieviski 🙂

    #232420
    Foxsk8
    Participant

    Miļais robčik, man tagad no pirksta ir jāizzīš, ka viņiem kaut kas ir mainījies? Nekas netika par to ziņots.

    Otrs, par ko viņiem maksā, ka man viss pašam būtu jādara, toreiz man nebija nedz laika, nedz vēlēšanās ar to kontu čakarēties.

    Otrs, nano visu pats bija nogrāvis, tad lai arī visu paši atliek atpakaļ, jo serveri ar visu mail krašu, noveda viņi, ne es. Kur loģika, man būs bez platna jālabo vēl viņu kļūdas, no way.

    Un kā jau augstāk minēju, tad 08.09 no sava tehniskā maila, risināju vēl problēmas, teicu, lai šamie apskatās savu vēsturi, un atrod ticket ID numuru.

    Un ko nu, ja man nav tas inbox mails, ir jāraksta tam “ž” kantorim rakstisks iesniegums, lai dabotu paroles? Sviests kaut kāds, piedāvāju vēl viņiem atsūtīt paroles uz [email protected], kur viss ir ar viņu serveri tas mails sasaistīts, a šamie, saka, nē, mēs nesūtīsim, ko tad lai citu daru, kā vien jāveido šāda tēma, lai redz, kādi tur auni sēž, negrib iedziļināties problēmās, visus tik pasūta pēc abeces nafig.

    #232421
    root
    Participant

    Mīļais Jančuk, tieši šādi tavi un bļaura Grišas topika izraisa to, ka firma vairs nenāk pretī pat tādiem patriotiskiem klientiem kā man, vairs nav nekādu atlaižu. Kontā reģistrēts tāds emails? Tad no tā arī raksti. Punkts. Negribi pa cPaneli rakties? Nū, varbūt pajautā vai viņi gadijumā nevēlas tavā vietā uzveidot tev lapu, jo redz tev tak nav laika. You get what you pay for.

    #232422
    Foxsk8
    Participant

    TavaMaate: Tu esi stulbs vai izliecies, nahuj man jātērē savs laiks, ja paši nano ir sapisuši serveri, kurā visu biju salicis kā vajag. Iedomājies, tu uztaisi klientam lapu, uzmet uz nano, pēc mēneša klients saka, eu, lapa nejiet, tu ielien ftp, un skaties, ka visa konfigurācija, visa lapa, visi maili, utt… ir vienkārši salaisti čupā, ko tu darītu, atjaunotu visu atkal kā bija for free, vai tomēr liktu vainīgajiem visu salabot?

    Esmu ievērojis, ka tu nemaz nelasi visu tēmu, galveno domu jāraksta tev 3 reizes, lai tu saproti, kāpēc tāda situācija vispār ir bijusi.

    A iedomājies tagad, klients, ja pats vada savu kontu, kur no tā maz sajēgas, kas notiek, supports viņu pasūta d****, un saka, rocieties pa cpanel, tur viss eng mēlē paskaidrots, āmen. 😀 😀 Klients maksā naudu, attiecīgi ir jānodrošina viselementārākās lietas, kaut vai to pašu mail regulēšana, etc, pārnešana.

    Vai man vienīgam tā liekas, vai kā, ka tev ir jāskaidro lietas x reizes?

    #232423
    root
    Participant

    Fokšel, ieraksti savā svešvārdu kladītē pāris jaunus – “automatizācija”, tas ir tad, kad tu vienreiz izdari kaut ko, kas pēc tam tev ļauj nelauzt galvu par sīkumiem. “taisnas rokas”, tas ir tad, kad tu zini ko dari.

    [img]https://bildites.lv/images/g3rg70izeigptrcuv7q2.png[/img]

    Un nē, tu to nevari dabūt.

    #232424
    root
    Participant

    foxsk8 wrote:

    Klients maksā naudu, attiecīgi ir jānodrošina viselementārākās lietas

    Eeeee, TokRa dzirdi? Š itam gan es piekrītu. Smadzeņu un veselā saprāta robežās protams.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 15 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā