Kārtējais murgs pa budžet naud - RailBaltica.

Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Kārtējais murgs pa budžet naud - RailBaltica.

Post no macbeton » 07 Mar 2015, 13:14

Pēdējā laikā lasāms daudz par kautkādu jaunu vilcienu maršrutu, sliežu ceļiem.
Daudz. Bet vai pa tēmu?
Pagaidām ir tā ka tiek piedāvāts kautkāds nepareizs maršruts un viss ko var atbildēt, principā, ir JÄ€ vai NĒ.
Visādos TēVēnetos un publiskajās "apsriedēs" spilgti redzams, ka šāda izvēle tiek viltīgi uzspiesta. Patiesā (un momentānā) labuma guvēji viltīgi pavērsa šo "izvēli" tieši šādu, labi zinot, ka dumji cilvēki sāks vervelēt un gvelzt tuftu. Rezultātā tiks parādīts ka visi PRET-brēcēji ir vienkārši vērā neņemami **dritvai kociņ** un tiks panākts sen jau nolemtais.
Tā tas notiek jau diezgan sen.
Diezgan slepens ir arī jaunais maršruts. Links ir pieejams, taču visur pieminēts "ar diezgan mazu šriftu".
Nu apskatīsimies tos maršrutus. https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... ksZEjJ1WNM
Ar ko sāksim? Dienvidiem? Nezkapēc dzelzceļš ved gar Bausku. Nu cik daudz būtu tie ceļotāji/kravas Bauska-Berlīne, vai Bauska - Helsinki?
Nu vienīgais iemesls ko varu iedomāties - lietuvieši 1kārši savu maršrutu caur Paņevēžu izbīdija pirmie, pēc savām vajadzībām.
Ja nu arī Bauskā uztaisītu kautkādu mazu šķirotavu kur atdalīt kravas vagonus, bet uz kurieni (no kurienes) to kravu vest? Vai Bauska - Jelgava ir kāds A klases ceļš? Bauska - Jēkabpils varbūt?
Skatamies tālāk - kautkāds atzars uz Mārupes pusi, nekurienes vidū. Nu vai nevienam tas neizskatās pēc dubultas nejēdzības? Tāds lieks sliežu garums, lai nonāktu uz Lidostu - vietu kura vismazāk vajadzīga sēdot ātrvilcienā.
Nu kuram gribētos braukt ar ātrvilcienu no Berlīnes vai Helsinkiem uz Rīgas lidostu? Nesvarīgi gaļas rumpis bez smadzenēm tas būtu, vai krava.
Tālāk skatamies - vilciens iet tur smuki pa priekšpusi. Autostāvvietas vel tālāk pārcels?!?! Kur tur būs tā stacija? Kas tur izkāps/iekāps un/vai kurā vietā kravu krāmēs?
Un tad pats labākais, caur ānusu pievienojas Rīga-Ventspils posmam visvienkāršākajā un ērtākajā vietā - ZOLITŠªDĒ!!! Bravo ģēniji! Ä€trvilciens pēkšņi pārtop par lēnvilcienu, uz ļoti ilgu posmu, iziet caur Torņkalnu un šķērsojot Daugavu pa esošo tiltu - nonāk CENTRÄ€LAJÄ€ STACIJÄ€!
Tad kāda velna pēc, šis maršruts nevaru tikt būvēts tā ka ienāk valstī kautkur zem Jelgavas, iziet caur milzīgajām Jelgavas staciju teritorijām, izmanto esošo Jelgava-Rīga posmu, un nevienu netraucējot, izbrauc caur Torņkalnu un nonāk Centrālajā Stacijā? Tur jau kopējās izmaksas samazinās uz pusi!
Par ietaupīto naudu varētu salabot esošās pārbrauktuves, izveidot pat kādu viaduktu/tiltu, vai kas nu tur steidzamāks.
Skatamies tālāk to bezjēdzīgo huiņu kartē, no tā bezjēdzīgā atzara. Iet pāri Daugavai platā vietā zem Salaspils. Tur ir tilts? Nebiju pamanijis, laikam visu laiku aizmidzis tur braucu garām. Vainīgs...
Tālāk skatamies, Mežu vidū, Upeslejas - kaukāds milzīgs "routeris". Kur un kā tas vilciens tagad dosies? Iekšā Rīgā? Vai varbūt būs Stacija ar pārsēšanos?!?!?! Jebkurā šādā murgu variantā ātrvilciens pārtop par gliemežvilcienu.
Pameklējamies googlē un skaidri redzam ka pirmie plāni ir bijuši loģiski un pareizi, proti - caur Jelgavu (respektīv Š auļiem, Kauņu, Marjampoli). Tātad pats svarīgākais jautājums - kurš kropls **dritvai kociņ** Kangars to visu sabojāja?
Skaidri redzams ka par kaitniecību valstij šādos apmēros vajadzētu publisku sakropļošanu, nedaudz ožamspirtu un tad sadedzināšanu.

User avatar
Aldis
E-žurnālists
Atbildes: 5084
Pievienojies: 21 Nov 2008, 15:55
Reputācija: 0
Atrodas: LV

Post no Aldis » 07 Mar 2015, 13:35

Par to Salaspili, respektīvi, tiltu pretī Saulkalnei esmu arī pārsteigts. Te pat vien dzīvoju, to posmu pārzinu, esmu pa upi gan sauszemes līniju katru stūrīti izošņājis... Tur Daugava tieši ir visdziļākā un aptuveni pusotru kilometru plata - sanāk jaunu tiltu būvēt, ņemot vēra ka pat vienkāršu tiltu kāds ir Dienvidtilts mūsējie samuģīja un padarīja pēc izmaksām zelta vērtībā, tad nezinu kā tur būs...

Vai tiešām grib veidot caurbrauktuvi caur Rīgu? Tas maz ir iespējams? Jo Rail Baltica sliežu platums nepass ar mūsu ierasto sliežu platumu, īsti arī neredzu vietu kurā varētu ieguldīt jaunas sliedes blakus esošajām. Vienīgi, tur domāja cauri visai Torņkalna kāpai dzīt cauri tuneli.. i tā pati ir tikai puse no problēmas...

Es esmu tikai un vienīgi par vilciena līnijas atvēršanu ar Eiropu, bet esmu pret nejēdzībām, kādas tur mūsējie sadomā.
Image Oh My God = OMG
Image Ak Mans Dievs = AMD

User avatar
usins
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2870
Pievienojies: 26 Feb 2007, 08:51
Reputācija: 0

Post no usins » 07 Mar 2015, 15:28

Beton, tu taču saproti, ka RailBaltica ir ES standarta ceļi, kuri mums nav, un nevar izmantot esosšās sliedes. mums ir PSRS standarti, kuri būtu jāpārbūuvē un visi vagoni jāpārbūvē...
Maršruts sen izstrādāts un **dritvai kociņ**.
Plus, kurš **dritvai kociņ** teica, ka dienā būs 200 vilcienu? Ko tur vedīs, manuprāt tā ir maksimālā slodze... diez vai būs 8 vilcieni stundā? Somijai neko tik daudz nevajag ceur LV un otrādi... Vācijai no mums neko tādu nevaajg.
Nesaprotu, kāpēc nav Jelgava iekļauta... vispar vajadzēja tad bliezt ārā uz Lietuvu caur Liepāju....
Cietumā nesēž tik ilgi, cik jūs internetā!

dexsters
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 355
Pievienojies: 08 Dec 2012, 10:48
Reputācija: 0

Post no dexsters » 07 Mar 2015, 16:07

Man šajā sakarā rodas daži jautājumi.
1. Izbūvēt atzaru caur Mārupi uz lidostu manuprāt iznāk padārgi un stipri nedabīgi,šai sakarā nebūtu vienkāršāk,lētāk un loģiskāk pārcelt lidostu kautkur pie Vangažiem?
2 Kāpēc nevar izmantot esošo likvidētā dzelzceļa stigu Rīga-Ipiķi.Līkums nemaz nav tik liels bet ietekmētu stipri mazāk īpašumu.
3 Cik būs to braucēju maršutā Rīga Tallina,Tallina Rīga ja vilciens pieturēs tikai abās minētajās pilsētās?

richijs
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 460
Pievienojies: 04 Aug 2009, 10:35
Reputācija: 0
Atrodas: Valka

Post no richijs » 07 Mar 2015, 16:38

Tās publiskās apspriešanas fufelis viss jau nolemts, bet no otras puses pozitīvi dzelzceļa savienojums reiropu.
Kas tam muļķim prātu dos...

ExDec
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 285
Pievienojies: 24 Mar 2011, 12:00
Reputācija: 1
Atrodas: Latvija

Post no ExDec » 07 Mar 2015, 19:43

Bļin, tiešām ir tik grūti te cilvēkiem sajēgt, ka šīs būs ātrvilciena sliedes un pieturas katrā pilsētā tāpēc nav paredzētas? Tamdēļ arī iet garām visām lielajām pilsētām. Rīga ir tikai tāpēc, ka galvaspilsēta un arī vienīgā lielā lidosta, tāpēc tur būs viena no ļoti retajām pieturām. Un loģiski, ka mēģina laist garām pilsētām, jo šai būvei, pirmkārt, ir nepieciešama pilnīgi cita infrastruktūra (vecās sliedes neder) un arī skaņas barjeras tiks liktas vietās, kur apkārt ir kāda dzīvojamā platība. Rezultātā nāktos pusi Rīgas noraut, ja laistu iekšā pilsētā. Bet nu tas jau sen zināms, ka tāda persona kā betons nejēdz neko par nevienu tēmu...

dexsters
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 355
Pievienojies: 08 Dec 2012, 10:48
Reputācija: 0

Post no dexsters » 07 Mar 2015, 20:22

Nu bet pēc tā plāna tak vilciens iet iekšā Rīgā un ne tikai iekša bet arī cauri Rīgai.Tikšot tak būvēts jauns tilts vai tunelis.

User avatar
SFiX
E-žurnālists
Atbildes: 198
Pievienojies: 29 Mai 2012, 12:51
Reputācija: 0

Post no SFiX » 07 Mar 2015, 20:27

Tomēr uzdrošināšos apgalvot, ka pārcelt lidostu būtu bišk bišk dārgāk, nekā būvēt pievadu. :D

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5391
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 07 Mar 2015, 20:54

Nu un? Tāpat viss tiks bez jums izlemts un izdarīts. Nau ko cepties. Strādāt vajag.
Дебилы, бл*ть...

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 07 Mar 2015, 21:00

Nav pat jēgas iedziļināties šajos "skaidrojumos".
No sērijas Не читал, но мнение имею....

Žetons, par paplašinātiem teikumiem & ģeogrāfikso vietu zināšāšanām.

Slēgt/dzēst šo topiku, basta.

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 07 Mar 2015, 21:40

Par ko ******* ********* algu saņem?

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 07 Mar 2015, 21:40

Rādi piemēru!

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5391
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 07 Mar 2015, 21:40

Savā acī paegļa baļķi neredz, mhh.
Дебилы, бл*ть...

User avatar
samurajs
Administrators
Atbildes: 14988
Pievienojies: 06 Mar 2007, 15:04
Reputācija: 0
Atrodas: Liepājas anomālā zona

Post no samurajs » 07 Mar 2015, 21:51

Te jau viss strīdiņš galvenokārt par to, lai pēc iespējas mazāk privātīpašumu tiktu aiztikts. Š…emot vērā, ka tā ir tranzītmaģistrāle, maršruts nav tik svarīgs. Eiropa segs 85% izmaksu - tātad gribētāju uzvārīties netrūks. Vienalga tā apspriešana ir tikai formāls fufelis, mums neviens neprasīs.
Image

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 09 Mar 2015, 19:05

Ļ. "cien." topika autora grafiskais attēlojums par tēmu. Kartes mērogu, žults izgāšanu katrs var mainīt pēc ieskatiem.

Image

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 09 Mar 2015, 21:52

Tevi tiešām neviens vel nav informējis?
TU ESI D***** D********!

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 09 Mar 2015, 21:54

Tu jau esi atpakaļ Metalurgā? 360€ tomēr nau joka lieta...

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 09 Mar 2015, 22:00

jap, droši vien.

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 09 Mar 2015, 22:00

jap, droši vien.

dexsters
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 355
Pievienojies: 08 Dec 2012, 10:48
Reputācija: 0

Post no dexsters » 09 Mar 2015, 23:17

Š ī šēma man liekas optimāla,tikšu mājā no jebkuras vietas kad sadomāšu iedzert.Otrs pluss ir tas ka vilciens ies arī caur Strenčiem.Es pat šim pasākumam par godu sakomponēju jaunu singlu kas saucas ,,Iet vilciens no Berlins caur Strenčiem uz Valku,,(pa ceļam nav perons neviens)
Last edited by dexsters on 09 Mar 2015, 23:24, edited 2 times in total.

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 09 Mar 2015, 23:19

FŠrumnieki, tiekam vaļā no šiem 90`grādniekiem
http://postimg.org/image/8ktptr639/

zilzil

Post no zilzil » 09 Mar 2015, 23:43

Aizvāciet to par daudz iznēsāto.Nu jau par daudz aizrāvies.

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5391
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 09 Mar 2015, 23:49

Sliktākais ir tas, ka vairumam tādu līdz galam atdauzītu idiotu joprojām ir atļauts darīt atbildīgas lietas, kā arī vairoties. Apšaut tak vajag.
Дебилы, бл*ть...

Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 10 Mar 2015, 00:37

Crow - šaut, nē, izguli dzērumu. Kas attiecas uz zlobu par neandertāliešiem : me +1

maris bergz

Post no maris bergz » 10 Mar 2015, 08:33

Sliedes iet no Saulkrastiem/Valkas lidz Lietuvai... esmu redzējis ka pie Auces ir sliedes... vēl nav demontētas

User avatar
Crow
E-žurnālists
Atbildes: 5391
Pievienojies: 10 Mai 2009, 14:22
Reputācija: 0
Atrodas: Ir

Post no Crow » 10 Mar 2015, 09:57

Labojums: sliktākais ir tas, ka tādi līdz galam atdauzīti idioti piedevām neapjēdz, ka runa ir tieši par viņiem.
Дебилы, бл*ть...

User avatar
kasis1000
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 135
Pievienojies: 29 Jūl 2014, 00:50
Reputācija: 0

Post no kasis1000 » 10 Mar 2015, 20:30

macbeton, tev pie logopēda jājiet. **** *** ********

User avatar
LooNeY
E-žurnālists
Atbildes: 755
Pievienojies: 10 Okt 2010, 18:51
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no LooNeY » 10 Mar 2015, 21:24

Nevis projekts murgs, bet kārtējo reizi šī bezjēdzīgā cilvēku masa liek pasmaidīt.....

Jaunus vilcienus gribam.... GRIBAM... Galamērķus uz Centrāleiropu ar vilcienu gribam.... GRIBAM... Bet ne gar manu žogu!!!!.... un tik rāda ar pirkstiem uz kaimiņa pusi lai būvē tur...
CMON! TA NAV KO ÄŒĪKSTĒT, ka vēljoprojām vienīgais ārzemju dzelzceļu ceļš notiek uz Krieviju....

Par Mārupes gadījumu vispār ^facepalm^ .... gadu desmitiem lidmašīnu reaktīvie dzinēji 140dB un lielākā skaļumā netraucē ka gar māju jumtiem lido, tagad vilcienu elektrodzinējs 100m, 200m un 500m attālumā no mājas pēkšņi taisīs nez kādu pasaules karu...

*RailBaltica nenotika vienā naktī, par šo projektu un aptuveno tā ceļa izveidi jau runā gadus 10.... Jautājums - KÄ€DA vella pēc tad tanīs vietās bij jāpērk zemes gabali un jābūvē savas mājas???? Speciāli ar nolūku lai tagad varētu pačīkstēt un meiģināt izvilkt no valsts miljonu kompensācijas??? lai pēctam varētu pirkt svaigus Q7 un X6 džipus un krutoties??

Lai priecājas, ka mūsu valsts pietiekami nāk pretī iedodot tev kompensāciju, zinu eiropā - Vācijā, U.K. vai Īrijā ir gadījumi, bļauj vai nebļauj - tev atsūta vēstuli, ka tagad valsts būvēs tādu vai šitādu ceļu kas skars arī 'tavu' zemi, tapēc paldies, ka sadarbosies un darīsi 'mūsu' valsti labāku.... A latvietim, kā vienmēr vajag, ka jau spekulantu tautai iedzīvoties uz 'mistera X' reiķina... un tad paši grib lai šinī Republikā kaut kas normāli darbotos.

User avatar
LooNeY
E-žurnālists
Atbildes: 755
Pievienojies: 10 Okt 2010, 18:51
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no LooNeY » 10 Mar 2015, 21:36

Feini, ka mūsu prātiņos pa sliežu ceļu, kas būvets psrs laikos spēs pārvietoties moderni eiropas elektrovilcieni ar 200km/h un 300km/h lielu ātrumu....

Pateikšu priekšā - TÄ€S SLIEDES NEDER!
1kārt sliežu platums neatbilst(esošais krievijas standarts kas mūsu valstī visur tiek izmantots ir 1520mm, Eiropas vilcieni visi brauc uz standartu 1435mm)
2kārt tur elektrolīniju infrastruktūra nav tam paredzēta(ja tāda tur ir)
3kārt sliežu ceļš ir būvets, tā ka varbūt max 100km/h ātrumā vari droši parvietoties nenoskrienot vilcienam no sliedēm, eiropas vilcieni brauc līdz 350km/h lielu ātrumu....

Turpināt? ;)

User avatar
LooNeY
E-žurnālists
Atbildes: 755
Pievienojies: 10 Okt 2010, 18:51
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no LooNeY » 10 Mar 2015, 22:02

Cauri Rīgai līdz lidostai mauc pa 'esošajām' sliedēm cik vien tas ir iespējams.... protams esošās sliedes būs jāmaina un gan jau ka šī zona būs kādi max 80-100km/h ātrumā jo apdzīvota vieta tātad nekādas skaņas barjeras nevajadzēs un te varētu būt arī vairāk stacijas, kā ierasts ātrvilcienu līnijā... Tapēc pus Rīgu nevjadzēs jaukt nost...

User avatar
macbeton
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3510
Pievienojies: 01 Nov 2008, 18:43
Reputācija: 1
Atrodas: Libau

Post no macbeton » 11 Mar 2015, 12:37

Īrijā? āā, ak ta TÄ€PĒC tur ir tie visi līkumaini ceļi...

User avatar
LooNeY
E-žurnālists
Atbildes: 755
Pievienojies: 10 Okt 2010, 18:51
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no LooNeY » 11 Mar 2015, 13:27

Kuri ir vismaz 10x labāki par latvijas ''taisnajiem'' ceļiem un nav jāpārlasa autiņam ritošā, jāmaina šarnīri u.t.t. katru gadu pirms tehniskās apskates ;)

User avatar
Hominidae
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 569
Pievienojies: 26 Jan 2011, 11:35
Reputācija: 0

Post no Hominidae » 11 Mar 2015, 14:09


Jānis Paeglis

Post no Jānis Paeglis » 12 Mar 2015, 22:24

+ 1 Loonijam

User avatar
jēzus
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 103
Pievienojies: 01 Okt 2009, 13:06
Reputācija: 0

Post no jēzus » 18 Mar 2015, 00:48

Loony "KÄ€DA vella pēc tad tanīs vietās bij jāpērk zemes gabali un jābūvē savas mājas????" nebija iekļauts Rīgas attīstības plānos.
mcbeton- :DDD "Tāds lieks sliežu garums, lai nonāktu uz Lidostu - vietu kura vismazāk vajadzīga sēdot ātrvilcienā. " tiešām nesvarīga vieta :D
vispār džeki, beidzat cepties, tas ir ES standarts, tas ka LV daļu sabāzīs kabatās ir skaidrs, bet pagaidām bez tā vispār necerēt uz jelkādu infrastruktūras attīstību. Mēs visi gribam dzīvot "kā Vācijā", tad nu jāsāk izskaust psrs mantojums- kukulīšu paražas! protams šobrīd pie varas esošajā paaudzē neko nelabot.. māciet saviem bērniem nezagt!

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 21 Mar 2015, 13:07

...kas joprojām izmaksā mazāk nekā maksāt turienes ceļa nodokli un akcīzi.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

Pievienot atbildi

Return to “Cilvēks un Sabiedrība ”