Izcils pārdevējs

Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Izcils pārdevējs

Post no RicoPico » 18 Nov 2010, 12:13

Man uz sitienu savajadzējās materiālus par pārdošanas tehniku:
Klienta visbiežākās atrunas un pārdevēja atbildes uz tām.
Kā uz klientu atstāt vislabāko iespaidu.
Ar kādiem paņēmieniem visefektīvāk piesaistīt potenciālā klienta uzmanību.
Izcila pārdevēja baušļi un priekšnosacījumi.

Ļoti steidzami vajag literatūru par šo tēmu. Vēlams, latviski.
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5070
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 18 Nov 2010, 12:19

Ko saka Atlants.lv? Domāju, ka tev jāskatās mārketinga virzienā, tēmas par mārketingu, klientu apkalpošanu, utt...

Bet droši, ja tu nedaudz aizdomātos, varētu pats sacerēt diezgan normālu materiālu no paša pieredzes, protams, tad ir bijis jābūt abās lomās, gan kā tirgotājām, gan kā pircējam.

Eric
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 26
Pievienojies: 04 Aug 2009, 16:26
Reputācija: 0

Post no Eric » 18 Nov 2010, 12:32

K. Hogans - Ietekmēšanas māksla (Science of influence)
Dabonama grāmatnīcās un angliski torrentos

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Post no RicoPico » 18 Nov 2010, 12:44

Ok, paldies par padomiem. Varbūt šeit ir kāds, kurš pats ir labs pārdevējs, un spēj objektīvi atbildēt uz topikā izvirzītajiem 4 jautājumiem?
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

archeens
E-žurnālists
Atbildes: 443
Pievienojies: 11 Jan 2008, 00:09
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja

Post no archeens » 18 Nov 2010, 13:10

Jāmācās izmantot atvērtos un slēgtos jautājumus.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies...
Neskati vīru pēc cepures...
Twitter Konts - http://www.twitter.com/archeens

User avatar
msh
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 3460
Pievienojies: 06 Apr 2007, 12:21
Reputācija: 0
Atrodas: Latvija

Post no msh » 18 Nov 2010, 15:03

Tofika autors laikam vēlas kādu apčakarēt lielos apjomos :D :D
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori

User avatar
Bekons ar olām
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 190
Pievienojies: 22 Okt 2010, 22:01
Reputācija: 0

Post no Bekons ar olām » 18 Nov 2010, 15:21

Autor, aprunājies ar kādu MLM darboni. Uzzināsi daudz interesanta. Š ie labi pieprot savu amatu.
Betona apstrāde un sakņu cementēšana. Dārgi.

Loading
E-žurnālists
Atbildes: 1617
Pievienojies: 25 Feb 2007, 18:08
Reputācija: 1
Atrodas: Liepāja

Post no Loading » 18 Nov 2010, 15:24

Par tevis uzdotajiem jautājumiem var rīkot seminārus vairāku nedēļu garumā, tu vēlies tiešām atbildi saņemt 3 teikumos?

User avatar
rasty
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 212
Pievienojies: 16 Nov 2009, 13:31
Reputācija: 0

Post no rasty » 19 Nov 2010, 12:31

Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem.. jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
Akcija: saki narkotikām nē- mums vēl šņabis nav beidzies!

User avatar
Nelabojams
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 1038
Pievienojies: 03 Sep 2009, 12:20
Reputācija: 0
Atrodas: Naukšēnu novads

Post no Nelabojams » 21 Nov 2010, 23:54

Būtu labāk uzrakstījis īsi un skaidri - kaut ko par mākslu, kā karināt McAronus uz ausīm :D
Mana pieredze rāda, ka nav tādas zodiaka zīmes "Kretīns".

User avatar
Nettwerk
E-žurnālists
Atbildes: 452
Pievienojies: 12 Nov 2009, 17:44
Reputācija: 0

Post no Nettwerk » 22 Nov 2010, 01:26

Ja zoliidi izstaastiitu teemu, kas tev nepiecieshams domaaju ka izliidzeetos paardeveejs.

afigel
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 304
Pievienojies: 04 Nov 2007, 18:36
Reputācija: 0
Atrodas: Bedrograda

Post no afigel » 22 Nov 2010, 03:21

1) nav naudas, nav laika.
2)kompetence, lietišķums
3)Preces demonstrācija
4)izcils paardevejs=izcili paardoshanas rezultaati=paarlieciiba par produktu.

LV valodaa neko vpraatiigu man domaat neatradiisi.

afigel
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 304
Pievienojies: 04 Nov 2007, 18:36
Reputācija: 0
Atrodas: Bedrograda

Post no afigel » 22 Nov 2010, 03:26

rasty wrote:Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem..
jaamin arii vismaz viens (nebuutisks) miinuss.
jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
jaapaarzin konkurentu piedaavaajums, plusi un miinusi, protams ka nevari iet pie klienta kaa bomzis un nikns. audiaalis ir jaapotee, vizuaalim ir jaadod pachamdiit, pameegjinaat.

User avatar
marr
Vecākais lietotājs
Atbildes: 569
Pievienojies: 23 Mar 2007, 23:05
Reputācija: 0
Atrodas: Rīga

Post no marr » 26 Nov 2010, 23:09

tikpat labi, iespējams, autors runā par telepārdošanu. Tad koptums varbūt nav svarīgs, taču smaidīgumu var dzirdēt arī runājot pa telefonu.
rasty wrote:... bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
savukārt es teiktu, ka nav pietiekami būt pārliecinātam par to, ko saki, ir pašam godīgi jātic tam, ko Tu saki. T.i. lai vai kādas būtu runāšanas spējas, saspraust batonus var, taču no tā lielisks pārdevējs nesanāks. Lielisks pārdevējs sanāks no tāda cilvēka, kas pārdos produktu, kuru lieto pats, tic tam, ka tas dara dzīvi labāku un runājot pārliecinās par to. Savukārt to var izdarīt tikai būdams aizrautīgs, ko var sasniegt ja patiesi tic produktam ko pārdod. Cilvēks kas pārdod tikai tāpēc, ka tas ir viņa darbs, tieši tāpēc nebūs lielisks pārdevējs.

Pievienot atbildi

Return to “Cilvēks un Sabiedrība ”