Page 1 of 1

Izcils pārdevējs

Posted: 18 Nov 2010, 12:13
no RicoPico
Man uz sitienu savajadzējās materiālus par pārdošanas tehniku:
Klienta visbiežākās atrunas un pārdevēja atbildes uz tām.
Kā uz klientu atstāt vislabāko iespaidu.
Ar kādiem paņēmieniem visefektīvāk piesaistīt potenciālā klienta uzmanību.
Izcila pārdevēja baušļi un priekšnosacījumi.

Ļoti steidzami vajag literatūru par šo tēmu. Vēlams, latviski.

Posted: 18 Nov 2010, 12:19
no foxsk8
Ko saka Atlants.lv? Domāju, ka tev jāskatās mārketinga virzienā, tēmas par mārketingu, klientu apkalpošanu, utt...

Bet droši, ja tu nedaudz aizdomātos, varētu pats sacerēt diezgan normālu materiālu no paša pieredzes, protams, tad ir bijis jābūt abās lomās, gan kā tirgotājām, gan kā pircējam.

Posted: 18 Nov 2010, 12:32
no Eric
K. Hogans - Ietekmēšanas māksla (Science of influence)
Dabonama grāmatnīcās un angliski torrentos

Posted: 18 Nov 2010, 12:44
no RicoPico
Ok, paldies par padomiem. Varbūt šeit ir kāds, kurš pats ir labs pārdevējs, un spēj objektīvi atbildēt uz topikā izvirzītajiem 4 jautājumiem?

Posted: 18 Nov 2010, 13:10
no archeens
Jāmācās izmantot atvērtos un slēgtos jautājumus.

Posted: 18 Nov 2010, 15:03
no msh
Tofika autors laikam vēlas kādu apčakarēt lielos apjomos :D :D

Posted: 18 Nov 2010, 15:21
no Bekons ar olām
Autor, aprunājies ar kādu MLM darboni. Uzzināsi daudz interesanta. Š ie labi pieprot savu amatu.

Posted: 18 Nov 2010, 15:24
no Loading
Par tevis uzdotajiem jautājumiem var rīkot seminārus vairāku nedēļu garumā, tu vēlies tiešām atbildi saņemt 3 teikumos?

Posted: 19 Nov 2010, 12:31
no rasty
Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem.. jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci

Posted: 21 Nov 2010, 23:54
no Nelabojams
Būtu labāk uzrakstījis īsi un skaidri - kaut ko par mākslu, kā karināt McAronus uz ausīm :D

Posted: 22 Nov 2010, 01:26
no Nettwerk
Ja zoliidi izstaastiitu teemu, kas tev nepiecieshams domaaju ka izliidzeetos paardeveejs.

Posted: 22 Nov 2010, 03:21
no afigel
1) nav naudas, nav laika.
2)kompetence, lietišķums
3)Preces demonstrācija
4)izcils paardevejs=izcili paardoshanas rezultaati=paarlieciiba par produktu.

LV valodaa neko vpraatiigu man domaat neatradiisi.

Posted: 22 Nov 2010, 03:26
no afigel
rasty wrote:Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem..
jaamin arii vismaz viens (nebuutisks) miinuss.
jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
jaapaarzin konkurentu piedaavaajums, plusi un miinusi, protams ka nevari iet pie klienta kaa bomzis un nikns. audiaalis ir jaapotee, vizuaalim ir jaadod pachamdiit, pameegjinaat.

Posted: 26 Nov 2010, 23:09
no marr
tikpat labi, iespējams, autors runā par telepārdošanu. Tad koptums varbūt nav svarīgs, taču smaidīgumu var dzirdēt arī runājot pa telefonu.
rasty wrote:... bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
savukārt es teiktu, ka nav pietiekami būt pārliecinātam par to, ko saki, ir pašam godīgi jātic tam, ko Tu saki. T.i. lai vai kādas būtu runāšanas spējas, saspraust batonus var, taču no tā lielisks pārdevējs nesanāks. Lielisks pārdevējs sanāks no tāda cilvēka, kas pārdos produktu, kuru lieto pats, tic tam, ka tas dara dzīvi labāku un runājot pārliecinās par to. Savukārt to var izdarīt tikai būdams aizrautīgs, ko var sasniegt ja patiesi tic produktam ko pārdod. Cilvēks kas pārdod tikai tāpēc, ka tas ir viņa darbs, tieši tāpēc nebūs lielisks pārdevējs.