Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Accenture atzīts par 5. vērtīgāko biznesa pakalpojumu zīmolu pasaulē
Interbrand ziņojums par Labākajiem Globālajiem zīmoliem 2011.gadā (Best Global Brands 2011) liecina, ka Accenture ir piektais vērtīgākais biznesa pakalpojumu un 45.vērtīgākais zīmols pasaulē. 2011.gadā Accenture zīmola vērtība ir sasniegusi 8005 miljardus ASV dolāru.
2011.gadā Accenture vērtīgāko globālo zīmolu topā ir pacēlies par divām vietām un tā vērtība ir pieaugusi par 7%. Jāatzīmē, ka Accenture zīmola vērtības ziņā apsteidz pat visā pasaulē pazīstamas plaša patēriņa preču kompānijas un vairākus elektronikas un auto ražotājus. 2010.gadā ar zīmola vērtību 7481 miljardi ASV dolāru Accenture bija 47.vērtīgākais globālais zīmols.
Nemainīgi pozīcijas vērtīgāko globālo zīmolu pirmajā pieciniekā arī 2011.gadā saglabā Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google un GE. Vērtīgāko globālo biznesa pakalpojumu zīmolu TOP 5 2011.gadā veido IBM, Cisco, Oracle, SAP un Accenture.
Kopš 2002. gada Accenture filiāle darbojās arī Latvijā un nodarbina vairāk kā 400 IT speciālistus. Uzņēmums ļoti strauji attīstās un nepilnu 10 gadu laikā ir ieņēmis līdera pozīciju – 2010.gadā laikraksta Dienas Bizness TOP 500 ietvaros tas bija atzīts par pelnošāko uzņēmumu IT pakalpojumu sfērā.
Â
Pilns Best Global Brands 2011 saraksts:
Par Accenture
Accenture ir globāls konsultāciju, tehnoloģiju servisu un ārpakalpojumu uzņēmums ar vairāk nekā 244 000 darbiniekiem, kuri apkalpo klientus vairāk nekā 120 valstīs. Apvienojot nepārspējamu pieredzi, visaptverošas iespējas vairākās nozarēs un uzņēmējdarbības funkcijās un plašu pasaules veiksmīgāko uzņēmumu izpēti, Accenture sadarbojas ar klientiem, lai palīdzētu tiem kļūt par augstvērtīgiem uzņēmumiem un valdībām.
Preses relīzes