Vācu portāls Mobilegeeks.de veicis apjomīgu pētījumu, no kura izriet, ka kompānija Eyeo GmbH, kura izdod mums tik populāro pretreklāmu paplašinājumu Adblock Plus, 2013. gadā nopelnījusi 30 miljonu dolāru. Un par ko? Par to, ka izredzētās reklāmas šī programmiņa iekļauj “baltajā sarakstā” un izlaiž cauri. Eyeo GmbH vadītājs un idejas autors Vladimirs Palants augsni pārmaiņām sagatavoja jau sen, pasludinot, ka “neuzbāzīgas reklāmas” ir pieļaujamas. Un nu pienācis laiks šo ideju monetizēt.
Atklāto firmu skaits, kuras maksā par savu reklāmu caurlaišanu, ir 148, to vidū arī Amazon, Ebay, Google un Yahoo. Š…emot vērā, ka Adblock Plus lieto 50-60 miljoni lietotāju, izdevumi sanāk vien 50 ASV centi uz katru. Par to ieguvums ir tāds, ka citu reklāmdevēju baneri un teksti cauri netiek, respektīvi samaksājušie ir ārpus konkurences.
1. attēls: ievadot meklētājā “Sportbedarf” (Vācijas sporta preču veikalu tīkls), redzama viena vienīga reklāma. Jo par to ir samaksāts.
2. attēls: fragments no Adblock Plus “baltā saraksta”.
Pilns pētījuma teksts – Mobilegeeks.de

[img]https://notepad.lv/userpix/28_553x605xsportbedarfgoogleadblockplus553x605jpgpagespeedicivamyijzox_1.jpg[/img]

[img]https://notepad.lv/userpix/28_whitelistadblockplus457x605_1.jpg[/img]