Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Apskats: Dirt 3
[img]
Spēlētājam būs iespēja piedalīties četrās sezonās. Katrā sezonā ir vairākas sacīkstes, kas jūs izvedīs caur siltām un sausām vietām, kā arī sniegoti vēsām un slapjām vietām. Lielāko daļu jūs pavadīsiet rallija posmos. Netiks aizmirstas sacīkstes baros, un beidzot varēsiet izbaudīt jauno spēles veidu Gymkhana. Lai bezjēgā nebraukātu, bet tomēr saspringtu par labākiem rezultātiem, posmu pabeidzot, jūs saņemsiet reputācijas punktus. Par reputācijas punktiem jūs saņemsiet jaunas mašīnas un to krāsojumus. Patīkams jaunievedums ir spēles procesu nofiksēt un to tieši ielādēt YouTube saitā. Tomēr jāpiemin, ka ierakstīt varēsiet tikai 30 sekundes.
Tātad rallijs ir 60 % no visas spēles. Š eit gan nāksies nedaudz vilties. Diezgan lielu izaugsmi rallija posmi vispār nav ieguvuši kopš Dirt 2 spēles. Viss būtībā palicis tas pats – trases ir īsas, ātras un diezgan vienādas. Nejutīsiet lielu atšķirību braucot ziemā vai pa grants ceļu. Vidēji rallija trases garums sastāda 3km, un tajā jūs pavadīsiet aptuveni divas minūtes.
Pavisam cits stāsts ir Gymkhana sacīkstes. Š eit varēsiet iejusties Ken Block ādā. Sacīkstēs jums vajadzēs parādīt prasmi interesantā braukšanā, kurā ietilps riņķošana, drifts un lēkāšana. Būtībā jums vajadzēs visu diezgan veiksmīgi apvienot, lai finišētu ar visaugstāko atzīmi. Tomēr tam visam pa virsu ir viens “bet”, ja nemācēsiet braukt sānslīdē vai vienkārši mētāt saulītes, tad šie sacīkšu posmi būs kā nagla pakaļā. Š eit spēlētāji noteikti dalīsies divās grupās – vieni, kas ir piešāvušies un māk un otri, kam tas vēl nesanāk.
[img]
Auto vadība nav guvusi lielas izmaiņas, tomēr stūrēšanas un bremzēšanas palīgfunkcijas ir iespējams noregulēt pēc saviem ieskatiem, piemērotu savam braukšanas stilam. Tomēr, ja palīgfunkcijas jums nepalīdzēs vadīt automašīnu labāk un gala rezultātā jūs izsmērēsiet savu auto tuvākajā līkumā, tad palīgos nāks funkcija no Dirt 2 – laika atgriešana atpakaļ. Š oreiz pie jebkuriem uzstādījumiem jūs varēsiet izmantot šo funkciju piecas reizes, bet jums būs jārēķinās ar to, ja izmantosiet šo laika atgriešanas funkciju, tad finišējot jūs saņemsiet mazāk reputācijas punktus.
Š oreiz daudzspēlētāju režīms ir veiksmīgi trāpījis starp pieredzējušiem spēlētājiem un jaunpienācējiem. Būtībā varēsiet sacensties jebkurā disciplīnā, ko būsiet jau izbaudījis vienspēlētāja turnīrā. Š erpākiem sacīkšu braucējiem būs arī tāds režīms kā Hardcore, kas liks visiem dalībniekiem braukt bez jebkādas vadības asistēšanas, un vienīgais skata punkts būs no šofera sēdekļa. Tomēr starp visu ierasto ir kas pavisam jauns un svaigs. Izstrādātāji mums piedāvā tādus režīmus kā Transporter, Outbreak un Invasion. Transporter ir daudziem dzirdētā un redzētā, no FPS žanra pārnestā capture-the-flag veida spēle. Š eit braucēji tiks sadalīti divās grupās, un viņu uzdevums būs pirmajiem paņemt karogu un to nogādāt savas komandas zonā. Spēle dod iespēju kārtīgi izārdīties un ar prieku ieskriet pretinieka automašīnā. Outbreak ir samērā interesants piegājiens, kā integrēt zombijus autosacīkšu žanrā. Viens no spēlētājiem būs inficētais, un viņa uzdevums būs inficēt visus pārējos. Toties visiem pārējiem pēc iespējas ilgāk ir jāizvairās no inficētā spēlētāja, jo līdz ko viņš pieskarsies kādam no spēlētājiem, tā tas momentāli kļūs par inficēto. Un viss beidzot Invasion. Š eit spēlētāju uzdevums – pēc iespējas vairāk notriekt robotus, kas ir uzkrāsoti uz kartona. Par katru robotu saņemsiet punktu, toties par katru sabraukto māju zaudēsiet punktu. Jaunie daudzspēlētāju režīmi brīžiem var likties diezgan haotiski, tomēr garantēs labi pavadītu laiku.
Grafiski spēle ir acij tīkama, bet kalnus negāž. Spēles līmeņi ir piepildīti ar vairāk nekā patīkamām tekstūrām un objektiem, tomēr lielu dažādību nesagaidīsiet. Putekļu vilnis, lietus un netīrumi tikai padara spēles elementus baudāmākus. Auto modeļi ir guvuši patīkamu uzlabojumu. Izteikti var redzēt detaļas un gaismas lūzumu uz auto korpusa. Nevar nepieminēt avāriju sekas – atlūzušās detaļas un sašķiebtais karkass var brīžiem tik ļoti patikt, ka nemaz neņemsiet ļaunā to, ka esat atkal aizķēris kādu stabu. Š oreiz Dirt 3 vairāk spēlējas ar trīsstūriem savās izvēlnēs, brīžiem gan tas viss liek iesmaidīt, jo atgādina veikalu Prizma vai The Legend of Zelda sēļu sēriju.
Mūzika tiek atskaņota galvenajā izvēlnē un skatoties sacīkšu atkārtojumus. Skaņas celiņš šoreiz nespēj neko īpašu sniegt, tomēr veiksmīgi balansē pa vidu. Patīkama ir daudzveidība balss izvēlē savam kompanjonam, kurš palīdzēs izbraukt rallija posmus. Tomēr tie personāži, kas komentē starp sacensībām, reizēm ir par daudz un runā pārāk nenopietni.
[img]
Š oreiz Dirt 3 it kā mēģina izpatikt rallija faniem, bet pašos pamatos vēlas iegūt jaunus spēlētājus ar jauniem spēles režīmiem. Rallija fani būs stipri sarūgtināti, saprotot, ka izstrādātāji tomēr vairāk laika pavadījuši pie Gymkhana sacīkšu veida un ralliju vienkārši pārkopējot no Dirt 2. Patīkami daudziem var likties tas, ka spēli var droši spēlēt iesācējs. Tai pat laikā to var arī kārtīgs auto sacīkšu veterāns, bet tas viss brīžiem liek aizdomāties, ka Codemasters sācis nopietnāk iekarot arkādes braukšanas žanru, kas masām vairāk iet pie sirds, nekā simulatori.
Žanrs:
Izdota:
Izstrādātājs:
Oficiālā mājaslapa:http://www.codemasters.com
Platforma:
šo
Atbildēšu Tavā vietā. Laikam jau pārāk neesi lietas kursā, ka DX11 ir pamatos tas pats DX10 (un to jau nu atbalsta nospiedoša vairākuma [geimeru] videokartes), ar pāris neinteresantām “fīčām”, kas tikai uzlabo dzelžu veiktspēju (uzlabots multi-core supports, lielos vilcienos), nevis piedāvā kaut ko super revolucionāru.
Codemasters vienīgo lietu, ko tur no DX11 šausmīgi inovatīvajām un neaprakstāmajām fīčām izmanto, ir jau tik daudz aprunātie miglošanāss efekti aka “Support for tessellation, which blurs the line between super high quality pre-rendered scenes and scenes rendered in real-time, allowing game developers to refine models to be smoother and more attractive when seen up close”. Wow!
Runājot par DirectX11 fīčām, to nav daudz, bet rezultāts ir redzams uzreiz. Tesalācija un piektie šaderi tomēr nav no plika gaisa izvilkti. Vienīgi maz tu zināji, ka Dirt 3 neatbalsta DirectX 10
p.s. Labi komentāri, tava nekompetence tiek celta augšā, bet man tiešām patīk tavs video, jautrs. Es tā nevarētu āķus spļaut ārā, nav talanta.
dirt 2 manuprāt bija vienkāršāks
uzreiz rezumē par spēli nevar pateikt ja nav izmēģināta kārtīgi.
off topic – GRID es gribētu sagaidīt II daļu jo tur drift vnk super!
Preses relīzes