Sākumlapa › Forumi › Hardware › Pārējās Hardware lietas › Asus Transformer Book T100HA – 2 dienas un beigts
Padalīšos ar savu stāstu par laptopa iegādi.
Pirms svētkiem domāju iepriecināt sievu un beidzot iegādāties viņai portātīvo datoru, prasības nav nekādas īpašas, internets, filmas, feisbooks, draugiem bumbiņu spēles, tāpēc domāju, kādu laptopu ņemt, no vienas puses, paņemt tādu, lai der visam, un arī kādu spēli varētu uzspēlēt, bet tā kā man īsti tādām lietām nav laika un vajadzības, izvēlne krita uz šo modeli:
Ieraudzīju un uzreiz iepatikās ideja, laptops + tablete vienā apvienojumā, kas paver plašas iespējas gan man, gan sievai, ērts lietošanā, kompakts, vienmēr līdzi, var saslēgt arī ar lielāku monitoru, ir ssd, 4 kodoli, utt.. parametri pilnībā atbilst tā teikt minimālai home, work lietošanai.
Tiek veikts pasūtījums, un te sākas pirmā jautrība, 1a.lv piekāsa ar piegādi, un piegādāja to reāli pēc 10 dienām, zvanijā un teica, ka kurjiers būs 28 datumā, preci saņēmu 4 datumā. Pirmais aplauziens, jo gribējās taču pa svētkiem, brīvdienām to mantu arī pabakstīt, paveidot kādu bildi + svētku noskaņā tā bija domāta kā dāvana.
Beidzot dators ir nonācis lietošānā, atpakoju, pētu youtube video, skatos testus, lasu vēlreiz jau izlasītās atsauksmes un priecājos, slēdzam iekšā, viss strādā, viss smuki točojās (pirmais šāda veida device) tā teikt windows tablete. Pēc 2-3 stundu lietošanas, uzmetās “whatdog error timeout, kaut kas līdzīgs, zilais logs”, labi, notiek restarts, savāc visu informāciju līdz 100%, ieslēdzas, lietojam tālāk. Paiet kādas 2-3 stundas un ekrāns vienkārši uzkarās, iefrīzojas, neko, taisam restartu, pēc atkal kādām 2-3 stundu lietošanas, vienkārši netu browsešāns youtube skatīšanās, atkal freeze, taisu restart un skatos, kas par vainu, viss itkā kārtībā, pirms tam uzlicies windows 10 update. Nākošā dienā jau problēma paliek izteiktāka, sāk frīzot jau pie login loga un uzreiz pēc windows startēšanas. Labi, taisu restart un te sākas jautrības, sāk frīzot jau pie boot procesa, startēšanas, recovery procesā uzfrīzo. Slēdzu ārā, restart, atkal viss iet, tieku tālāk un varu palietot 10 min. Pēc tam restart un atkal problēma, sāku skatīties forumā, ka daudziem ir šāda veida problēmas tieši pēc 2-3 dienu lietošanas. Beigās nospļāvos, paņemu USB flash, uztaisiju WIN reinstall, domāju, ka Win update kaut ko nojājis, bet nekā, pēc win reinstall situācija uzlabojās un reizē arī pasliktinājas, tie paši simtomi, un beigu beigās es nonācu pie tā saucamās “Coma mode” izlasīju visus ieteikumus par volume down un power button turēšanas, palīdzēja, aiziet, freeze, tālāk par bootošanos netieku, restarts, atkal, tas pats un tā visu laiku, neatkarīgi vai ir kopā ar dock staciju, vai bez tās, nekādu emociju, ekrāns melns, neieslēdzas, pēc kādam 10 reizēm ekrāns ieslēdzas, parādas logo, notiek bootšanās un balle beidzās, beigās šobrīd ir tā, ka nu pat vairs no coma mode iziet nevar. Ieslēdzas, paliek degot gaismiņa un viss.
Reāli pirmo reizi esmu iegrābies Asus produkcijā, es saprotu jauna tendence, jauns interesants device, iespējams, kādi tehniskie gļuki, nianses, bet nu ne jau šādā izpausmē šādam ražotājam, pat izslavētais HP DV6000 mēdza nodzīvot gadu un tad tikai nokauties.
Jānes būs vien uz garantiju, lai labo, maina pret citu, skatās un darās, vienīgi palasot to visu tuvāk, mani māc šaubas, vai pēc remonta situācija tiks izlabota, uzlabota, varbūt iedos tādu pašu devaisu man pretī ar tādiem pašiem gļukiem, un teiks, ka neko vairāk šis dators pavilkt nevar, bet tā nemaz nav, War thunder, Startcraft 2 mierīgi arī gāja, cik skatījos youtube un pats pamēģināju WT uz savu pirmā dienā. Vienīgā aplikācija jeb softs tika lietots Chrome, tad pāriets uz Edge, Opera, mira nost tā pat, domāju, ka tā ir kāda softiska, hardwariska nepilnība, vai arī Windows update nobeidza kaut ko hardwariskā līmēnī. HVZ.
Š obrīd rezumē: Svētki tika sačakarēti, pazaudēts laiks problēmas skatīšanai un esmu faktiski bez ierīces 😀
Jānes būs vien uz garantiju
Nē, nebūs.
Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājās pirmo 6 mēnešu laikā no iegādes brīža, var izvirzīt vienu no sekojošām prasībām:
* blablabla
* blablabla
* blablabla
* atcelt pirkuma līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudas summu
Raksti iesniegumu, lai atgriež piķi, un pēc tam pērc pats jaunu… to pašu modeli vai citu – tā jau ir tava izvēle.
Par ASUS Transformer… man kolēģis paņēma pirms Ziemīšiem ne gluži šo, bet līdzīgu – Flip – riņķī griežamo. Arī uzreiz dabūja vest remontēt, jo klavierei sprūda pāris taustiņi. Rezumē – jāmaina viss korpuss, vairāk kā nedēļa nomesta zemē. Portatīvie datori nav īsti datori.
Mana gadijuma sagāja pītēs 12 menešu vecs TV
Maitas gribēja novilkt laiku…. būtu viniem tas sanācis,nebutu man ne bojaatais TV ne naudas -Laikus uzvanīju Paterētaj tiesībām… -un nemi vēra no iesniegum uzrakstīšanas laika visa radušas problemei jatrisinājas 10 dienu laikaaa,neļāuj vilkt garumā -piemini visu šos noteikumus lai zin ka tu zini savas tiesības tad lieta ies raiti to es saku no pieredzes…
Lūk par ko iet runa Lūk atgadījums
Isi sakot viniem neprataa nenaca man dot jaunu TV -es laikus paņēmu jaunu vietējas pilsētas veikalā un tiem pieprasīju naudu-tik tikai suudi bij ka dabuj speciali kulties tai pakaļ 160km….Kad iebildu kalab neparskait-redzi neesot iesniegumā tas norādīts,sukas domaja ka atmetis ar roku ,jo kad rakstij iesniegum čalis dikteja un ne vardu neminēja par parskaitījumu ka būtu maz variantu!
Tad kad aizkūlos pakaļ naudai prasīju ,kas būtu pajucis ja es buutu vēlējies tomēr TV -Sie tā vēsi,būtu jagaid kad to bojatoTV tuvakājā filiālē butu saremontējuši …ha ha tuvaka Polījā …un visu to laiku būtu jasēd bez tv nu i pajoli…. visu laiku baidījos ko taadu nēmt internet veikola-un lūk tas vis apstiprinājas čakars uz nebeedu ar teriniem gandriz puse no tas tv cenas pisss nax.Nekādi lielgabarīt iekš interneta .Labāk dārgāk samaksa vieteja bodē nekā ķipa lēti un pec tam cakars ar manāmiem izdevumiem!!
ÄŒakars ir tad, kad cilvēki neizmanto savas tiesības normālā kārtībā – neiesniedz formālu konkrētu prasību, bet maļ kaut ko riņķī apkārt. Jo ilgāk tu tirināsies, jo grūtāk viņiem savukārt būs to draņķi atmest atpakaļ Asus (DOA jāpiesaka 7 dienu laikā). Acme or whatever tādiem gadījumiem ir vispār uzmīzt – davai, serviss un pēc tam skatīsimies. Un tas pieņemot, ka tas Asus nav “nullīte”, tad vēl jo vairāk. Attiecīgi, viņi centīsies tevi izčakarēt un aizlaist uz remontu. A tur jau tad veikals vairs ņepričom, tur darbosies ServiceŠ…et un piedevām tik, cik ilgi vajadzēs, nevis cik tu domā, jo remontam būsi piekritis. Nē, nu labi, sa*irsa jamie tev par piegādi un man jau tāpat vēmienu izraisa 1A kaut kā attaisnot, bet varbūt nevajag tīšām sarežģīt citiem (un sev) dzīvi.
Nu es to kompi vēlos lietot, modeli kā tādu, pagaidīšu 6 mēn
Beidzi gļukot -ja nesi pats sapisssis tad piepras citu tadu vietā-kuta čoms planšeti panēm iekš RD aizmauc majās un nekas nedarbojās-maajas nebij talu plūc atpakal un izrad uz nebēd savu neapmierinātību-šie tulin pa visam citu dargaku vieta,parbaudīja pirms izlaiž no nagiem!
Bija atgadījums ar manu māti-šī izdomājus iegādāt jaunu TV,tā un šītā,lai es aizlaiž līdzi…Labi nonākuši bodē pētam jaunos TV,plauktos stāv izliktie testā,nākam pie slēdziena kurs pie sirds….
Tiek maksāts,tenu podi sakās, mutere paman ka jauno TV iznes no noliktavas,jopčik kas to būtu domājis,šī sāk baurot ko tu tur man nesi es teic ka es gribu to TV kas tur plauktā ejošā kartībā!:)
Kekši apstulbuši es tāpatās,es pras ko bauro -palauktā stāv ka redzams lietots TV un pie tam turpin lietoties-iepūt,vina sak:es vismaz redzu ka viņš darbojas,kas zin kas kastē -nu kekši dabūj iepakot to TV no plaukta un izpakot jauno nolikt vietā,normāl sačakarēj dienu,ar teicienu klientam vienmer taisnība:D!
Iespējams, ASUSam kā dzelzim nebija ne vainas, banāli – sviests un mests, transportējot. Tā ir skarbā realitāte. Kā jau biedri ieteikuši – NEKÄ€DI REMONTI, plīsis podiņš ir plīsis podiņš. Prasi naudu atpakaļ un pērc vietā citu.
Pa lielam arī būtu vienalga, saremntē, ja viss strādā, pofig, ja nestrādā atkartoti, pēc 3 remonta, dod man citu preci, līdzvērtīgu, maiņa, vai whatever. Jebkurā gadījumā tā pat viņi 3 nedēļas čakarēsies.
1a.lv uz telefona zvanu par to, ka es varu pateikt, ka man vienkārši nepatika, teica tā, ka ta pat sūta uz servisu pārbaudīt, vai nav precei nodarīti dekti, un ja konstatēts ka ir, tad mani uzskatīšot par vainīgu, tā man vismaz pa telefonu teica, tas ir laikam ar nodomu, lai es neizmantoju savas tiesības, un bez nekādiem paskaidrojumiem atdodu preci atpakaļ un pasaku, nestrādā, beigts, un viss.
Pirmā reize mūžā, kad kaut ko stiepšu uz garantiju 😀
Otra lieta, šī problēma kas man ir vēl simtiem citu šī modeļa lietotāju, gan jau ka pie mums vienkārši šie modeļi vēl nav nonākuši nagos uz aktīvu lietošanu, bet tas ir tikai sākums.
Un tādu ir daudz ierakstu, paši Asus rekomendē to atgriest back, bet nepaskaidro kas tieši ir bijis par iemeslu, nu nevar tā būt, ka tik daudz cilvēkiem viena un tā pati bēda, rūpnīcas brāķis 100%.
Es domāju, ka tur iespējams ir atnācis, nāk nost video vai baterijas konektors, skatījos youtube, arī bija līdzīgas problēmas, bet neko es tur nedarīšu, lai servisā skatās. Nebūtu vairs garantijas, pie kājas, skrūvētu vaļā un viss notiktos.
Tā pat ne portatīvo parbaudīja ,ne elektronisko cepeškrasni,ne “velas automatu ne ledusskapi”-ka ari ne planšeti un fotoaparatu netik,tapat 2 monitorus pircis ari nekada testa….nodemonstre kas aiz stikla a izsniedz no noliktavas jaunu kaste to neatplēšot,atples titk tikai lai iemestu garantijas talonu….
Apakšā jābūt rakstītam kā paraugā – “pieprasu man atmaksāt par preci samaksāto naudas summu, no preces remonta atsakos”
Aizpildi un iesniedz personīgi kopā ar preci iespējami tuvāk tādam stāvoklim, kādā to saņēmi (iepakojums, factory reset). Nevis kaut kāds “tev nevar aizliegt” (var un ir arī rakstīts –
Gadījumā, ja nevari iesniegt personīgi, bet sūti ar pastu vai kurjeru, pa e-pastu iepriekš aizsūti parakstītu, ieskenētu kopiju, lūdzot, lai apstiprina, ka dokuments ir saņemts.
Viss. Punkts. Ä€men. 10 dienu laikā būs vai nu piķis kontā vai rakstiska (!) atbilde.
Ieteicu atcerēties, ka viens no mums ar šādiem gadījumiem saskarās vismaz reizi nedēļā. Vai nu dari pareizi vai arī pats būsi vainīgs un nesūdzies blogosfērā, ka aparāts slikts, veikals tevi apjāja, serviss nemāk un tā tālāk.
Nav man iespējas pērties uz 1a offisu, dzīvoju otrā Latvijas galā, tagad man to visu sūtīt atkal caur kurjerpastu, kārtot visus papīrus, vai arī pašam ir jābrauc uz Rīgu un to visu atdot, nokārtot, kas sanāk, ka man tā pat būs jāčakarējās tik un tā, plus tik un tā viņi sūtīs uz servisa centru, lai pārliecinātos, ka es neesmu pats sajājis preci, savādāk jebkurš var paņemt preci ne, aiziet mājās, iemest telvizoram ar ķiegeli un nest atpakaļ un prasīt naudu? 😀 Tikai pēc tā servisa slēdziena viņi man atgriezīs varbūt to naudu, nevis uzreiz, so, jebkurā gadījumā čakars.
Droši vien stiepšos uz servisa centru, jebkurā gadījumā pēc 6 mēn tā pat ja kaut kas čakarēsies viņiem būs viss jāmaina, jātgriež nauda, vai jādod līdzvērtīga prece, so, es jebkurā gadījumā itkā esmu pasargāts garantijas laikā, vai ierīce tiek labota vai nē.
Preses relīzes