Autodesk un viņu sūdainais supports

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Off-topic Autodesk un viņu sūdainais supports

Tiek skatīts 6 ierakstu – 1 līdz 6 (no 6 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #160090
    ruukjis
    Participant

    Gan jau visi būsiet dzirdējuši par Autodesk un/vai kādu no viņu izstrādātajime produktiem (AutoCad, 3DS MAX, Revit u.c). Tad nu pastāstīšu par to cik jautri man ar viņiem iet.

    Viņu softs maksā ievērojamu ciparu, manā gadījumā 7×5,5K € + 7×800€ gada abonaments. Varētu likties, ka pie tādām cenām, viņiem pēc manas gribas vajadzētu kopā ar softa bunduli atvest vēl divas supporta prostitūtas, kuras pie pirmā svilpiena atsūkā, bet…

    Pie tā, ka viņu jaunie softi ir bugaini sūdi, pasaule jau ir apradusi – visi pacietīgi sagaida SP1 un tad jau var strādāt. Bet, diemžēl tā nav viņu vienīgā problēma, viņu atbalsta komanda ir zem katras kritikas.

    Jau agrāk esmu ar viņiem plūcies: tad viņu pašu izsniegtie seriālie numuri konfliktē, tad uz apgreidiem 7 licenšu vietā izsniedz tikai 4, nemaz nerunājot par sexu, lai vispār tās licences piereģistrētu un panāktu, lai tās darbojas network režīmā.

    Bet pēdējo trīs nedēļu notikumi mani reāli ir noveduši līdz baltkvēlei. Viss sākās ar to, ka radās ideja nomainīt vienu AutoCad Architectural uz AutoCad Electrical licenci. Tāpēc rīkojos pēc procedūras – izveidoju jaunu servisa pieteikumu viņu sistēmā. Pagāja nedēļa un manu pieteikumu pat neviens nebija aplūkojis, tāpēc nolēmu ar jamiem sazināties online čatā. Lai čatā ar kādu sakontaktētos tev ir jāsēž ~2h garā rindā, protams, ka es nespēju blenzt vienā neizteiksmīgā lodziņā divas stundas cerībā, ka tūlīt tur uzradīses kāds ar ko parunāt, tāpēc kādā brīdī aizgāju iemalkot kafiju, atgriežoties ieraudzīju jauku paziņojumu: “Hey šeit Sofija. Izskatās, ka neatbildat, nu labi, tad sēžat rindā no gala – es tinos”. Smagi nopūšos un sēžu rindā no gala. Š oreiz atbalsta “speciālistam” Sofijai neizdodas aizmukt un izklāstu viņai savu vēlmi. Uz ko viņa man atbild: “Nu teorētiski var, bet jums jāsazinās ar savu reselleri.”

    Es: “Bet Jūs esat mans reselleris, licences ir iegādātas pa tiešo no Autodesk”

    Sofija: “Neko nezinu, Jums kā reseller uzrādās kaut kāda UK adrese, tie neesam mēs, sazinaties ar viņiem”

    Eju uz autodesk Locate Reseller lapu un meklēju… neko neatrodu. Rakstu jaunu pieteikumu: “Kas ir mans reseller, kur varu dabūt viņa kontaktus?”, Pēc pāris dienām atnāk atbilde: “Rekur ir mūsu Locate Reseler lapa – meklējat tur”. Š ajā brīdī mans asinspiediens pacēlas tik augstu, ka likās tūlīt plīsīs kakla artērija. Aizrakstīju vēstuli, kurā nekautrējoties paudu savas domas par viņu atblasta grupu. Arī anketā, kuru viņi sūta par katru noslēgto supporta gadījumu, visur rūpīgi saliku pa vienai zvaigznītei un atzīmēju, ka vēlos sazināties ar menedžeri. Pēc vēl pāris dienām atnāca avainošanās vēstule, kurā čalis taisnojas: “Jā nu ziniet pēc adreses, ko Jūs norādījāt, nav reselleris – tie esam mēs paši – Autodesk.” Man likās, ka tūlīt acis no dobuļiem izsprāgs – nu vai tiešām Jūsu nekompetencei nav gala?! Drīz pēc tam uzradās arī īpašs menedžeris, kurš apklapojot speciāli mūsu uzņēmumu un pie kura tad man būtu jāgriežas. Aizrakstīju viņam jau sākotnējo jautājumu par licenču maiņu… Š odien ir pagājusi nedēļa un mans pirksts stāv uz sekojoša epasta:

    Mr. Manager as answering to my question probably needs a workgroup with countless meetings and what not, meanwhile let me share my observations about Autodesk supporting personnel. Firstly it has the magical ability to induce various stages of anger in me, starting from mild annoyance to complete rage. Is that a special client program – “Buy Autodesk products and get the annoyance therapy as bonus!”? Secondly it seems that we paid you so much money that most of your support people are still on vacations.

    So, I would really like to unsubscribe from “Annoyance therapy”, also we will consider to reduce the subscription money for the next year so you could return from

    your vacation sooner, I’m sorry but I do like that my questions are answered in some reasonable time frame.

    No, Mr Manager, footballing me around for two weeks and then giving me the silence treatment for another week is not what I’m expecting from a company which sells their products for over 5000€!

    Kā Jums liekas – ir viņi to pelnījuši?

    #310908
    sivino
    Participant

    Sure they are! Iedod iekšās. Tu esi viņu klients, tātad viņi ir Tavas kuces, nevis Tu viņu. Un principā Tu jau arī neko aizskarošu neraksti, tikai tēlaini izklāsti lietas būtību. Varbūt kādam pakaļa sāks svilt un viņš sāks atstrādāt savus (ne)pelnītos pesso.

    #310909
    Andron MacBeton
    Participant

    Kā ir domāta tā nomainīšana? Nevar tak neko mainīt. Tev ir jānopērk tā licenze ko tu gribi lietot!

    Ja seriāļi konfliktē tad vajag crackot! Policijai interesē lai teu viss sakrīt pēc skaita un viss. Aktivējis vai krakojis – nevienam neinteresē. Ir man kantoris ar kādām 7-8 AutoCAD licenzēm uz apkalpošanu, Visi instali ir uz servera un Autodesk lapu ļoti reti atveru.

    Un kāda shuja pēc jāmaksā kautkāda abonēšana? Cilvēki strādā ar 2009 AutoCAD un nesūdzas, nekas labāks tai jaunajā nau. Kā zīmēja strīpiņas tā zīmē arī pēc 5 gadiem un nekas nemainās.

    #310910
    ruukjis
    Participant

    Licenču maiņu viņi paši gudri sauc par crossgrade un to var izdarīt, protams, ne par velti, bet tas pat nav jautājums.

    Nav jau runa par to, ko es varētu izdarīt. Runa ir par to, ka viņi ir nekompetenti mudaki – tas nav normāli, ka S/N out-of-the-box jau konfliktē. Tas nav normāli, ka viņi paši nezin kur strādā, kas ir viņu filiāles.

    Arī man ir NLM licences – viss caur lokālo serveri, bet tas sākuma process, lai dabūtu pašus .lic failus ir pielīdzināms anālās nevainības zaudēšanai no atskabargaina adskflex (LMtools) mieta.

    Ja nevajag klāt MagiCad, tad lietojat DraftSight – bezmaksas tuļķis, kas lieliski tiek galā ar DWG failiem, turklāt supports, pat free versijas gadījumā, atbild 24h laikā. Naskuj AutoCad.

    #310911
    ExDec
    Participant

    Atkarīgs, protams, no nozares, kam tas AutoCad vajadzīgs, bet principā daudzi aizstāj ar SolidWorks pašlaik viņu.

    #310912
    Andron MacBeton
    Participant

    Žēl ka te nau Optrons. Viš varētu bik pastāstīt par pēdējo pišu ar AutoCAD un viņu 3rd party add-on

Tiek skatīts 6 ierakstu – 1 līdz 6 (no 6 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā