Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › Autoskolas izvēle
100eur dienā
Neba tās instruktora mašīnas ar tiek uzturētas perfektā kārtībā un viņas visas tiek nojātas līdz pēdējam, tikai tad kad uz šrotu jāvelk tikai tad tiek iegādata jauna! Braucu ar instruktora golfu 5 špļaudijos pa to sūda auto, iespiež pedāli līdz grīdai nekust no vietas, ātrumos liekot ķērās, viss nojāts, dreb un kratās viss braucot ātrāk pa 50km/h…. nozvērējos nekad uz golfiem neskatīšos….
Bet tad iekāpu CSDD golfā, tur jau kā pie cilvēkiem, dīzelis kustēj no vietas, nekas negrabēja un neklabēja, ātrumi slēdzās kā pa sviestu kaut vai odometrā bij 130k nobraukums, kas vairs nav pieskaitāms pie svaiga autiņa un bija prieks braukt ar CSDD golfu to eksāmenu!
P.S. Gāju mustangā, 2mēn un lieta darīta! Personīgi pārbaudīju, ja izej cauri un iemācies uz mustanga teorijas eksi, tad CSDD teorijas eksis liekas pupu mizas 😀 Sākot praktiku pie instruktora iesēdos un uzreiz teicu, ka losis neesmu un braukt māku jo biju braucis 2 gadus, kā macībnieks, tapēc nez vai sanāks uz manīm nopelnīt(iedzinās laikam respekts un redzot, ka tiešām maku braukt tik 2 reizes pa virsu obligātajām paņēma un parakstīja grāmatiņu) Viss penteris nolikts ar pirmo reizi.
Man vēl patīk tava bravūra – tev laikam bija mīksts instruktors, ja uz to “losis neesmu” nesekoja viens sarežģītais brauciens ar apstāšanos pēc katra otrā krusta lai paskaidrotu, kā tu esi nolohojies attiecīgajā krustā 😀 Spēja nostūrēt mašīnu pa taisnu līkni arī akurāt nav sinonīms prasmei braukt, ar to vētru arī sanāca diezgan izbraukāties, ar LT46 gan pārsteidzoši maz, ar to visu pēc autoskolas nācās kļūdu ceļā iemācīties savaldīgi mest pa nažiem un kā uzvesties vājas saķeres apstākļos [kvatras diemžēl ir diezgan retas]. Drīkst zināt ar kādu megarullzu tu brauc, ja 130k tev skaitās izļurkāta mašīna? 🙂
Par manu vadītprasmi varbūt pliki n.dirsīs te, jo ja instruktoram nebija iebildumu un pats parakstīja grāmatiņu man neko neprasot, tad tas liecināja, ka vadīju auto pareizi pēc visām pareizajām trajektorijām, instruktors nebij no mīkstākajiem. Vienkārši bija normāls cilvēks, protams sākumā bija daudz piezīmes, bet tās piezīmes ņēmu vērā un viņam beigās nebija iebildumi! Ja grib tad var mūžīgi nelaist prom, NU NEVAR 100% pareizi braukt! It īpaši Rīgā grūti iekļauties satiksmē un 100% pareizi braukt, pareizi brauc = visi apkartējie streso un pavada tevi ar taurēm un trīstāvīgiem vardiem ‘b** jo*****s s*** mācībnieks….’
Kā jau teicu nebij man ‘pirmās stundas’ pie stūres, tapēc braukt māceju, ceļu skatīties/izanalizēt mācēju, to arī teicu instruktoram, ka uz mani nopelnīt nesanāks, iemācījos tik uz eksāmenu pareizi trajektorijās izbraukt līkumus kur gāž ārā un instruktors bij apmierināts ar manu vadītprasmi.
P.S. Neslēpšu pats braucu ar 1997g. 360k nobraukuma autiņu 😉 Nesūdzos jo nedz grab nedz klab no vietas ar raiti kust tas 1.8… 3 gadus manā īpašumā, TA izieta ar pirmo visas reizes. Protams vienmēr gribas, ko svaigāku un jaudīgāku, bet jādzīvo laimīgi ar to kas ir, ņemot vērā, ka pa šiem gadiem esmu nobraucis 80k(pie auto pirkuma bij ~280k odometrā kas ir ok priekš ‘pirmā sava autiņa’ nopirkts pa savu naudu) un mašīnā ieguldījis relatīvi maz servisos tad mašīna laba lai arī ir veca! 😀 Lai gan vecums sāk sevi parādīt un sāk rūsēt kopā diemžēl…
Paprasīju ar ko tu brauc, jo tavi augstprātīgie teksti lika domāt vai neesi kāds bagātnieku dēliņš, ar pirmo mašīnu tikko no salona, bet nē, kā jau tev pieklājas, esi uzķēries uz smadzeņu skalošanu ka mašīnas labumu vērtē pēc odometra rādījuma un tā, cik gadi ir pagājuši no pirmās reģistrācijas datuma.
Pat ka visas skolas ir vienaadas gan nepiekritiishu. Paskaties piemeram uz DBS, viniem visas cenas ir reiz triis vai pat cetri.
Kad ir maaciijies DBS? Gribeetos zinaat vai tieshaam tur ir veerts paarmaksaat taadu naudu?
1. Mandeļu palpācija līdz izdalās sekrēts… ne no mandelēm.
2. Pazemojies internetā katrā iespējamā forumā.
Kāpēc administrācija šo tofiku neklapē ciet? Š is, manuprāt, ir biežāk nekrofilētais posts ever.
Preses relīzes