Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Cik kodolus vajag mūsdienu spēlēm?
700 Ls vērtam seškodolniekamBit-Tech.Net
Pie tam lietoja gan NVIDIA kartes, gan ATI: Asus ATI Radeon HD 5870 1 GB un EVGA Nvidia GTX 470 1,280 MB. Testos izmantoja 6-kodolu CPU Intel Core i7-980X uz sistēmplates Gigabyte GA-X58A-UD7 ar 6 GB 1600 MHz ātru RAM. OS – Windows 7 64-bit.
Testētāji atslēdza pa vienam CPU kodolam, un fiksēja spēles veiktspējas samazināšanos. Izrādījās, ka ATI videokartes ir mazliet mazāk jutīgas pret CPU jaudu. Secinājumi bija viennozīmīgi: minimālais un arī pietiekamais kodolu skaits mūsdienu spēlēm ir 2. Tālāka to skaita palielināšana dod ļoti mazu efektu. Savukārt vienkodola CPU nodrošina tikai 30 – 60% no spēļu ātruma.
[img]
[img]
…”Metro 2033″ pie 2560×1600 uz max setingiem ar ieslēgtu AA smacē nost četrus CPU kodolus (par seškodolniekiem gan neesmu benčus lasījis) uz vien-divi, kā arī brutāli un bez lubrikanta piesmēj 5970-to radjiku (10-20 FPS)…
🙁 šitas man ar HD5770 un Phenom II X4 uz 1920×1080 liek justies nožēlojami… 😀
Man kā īstenam un rūdītam daudzspēlētāju režīma tipa spēļu ļurinātājam arī nav problēmu šādos tādos jaunākos spēļukos, lai ne tikai uzlabotu FPS, bet arī spēli padarītu redzamāku, iestatīt visu tā, lai grafiski tas mani atsviestu uz vecajiem labajiem laikiem – miglainas, izplūdušas tekstūras, spīdīgie grabuļi novākti pavisam vai samazināti līdz absolūtam minimumam, lai labāk redzētu pretinieku, nevis aiz pretinieka stalto, augsti teksturizēto un animēto siena kaudzi … Bet tas jau ir cits stāsts.
Bet par Metro 2033, tur grafika ir drausmīga un veiktspēja ir stipri pār zemu viennozīmīgi.
Preses relīzes