Cik kodolus vajag mūsdienu spēlēm?

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Cik kodolus vajag mūsdienu spēlēm?

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 14 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151637
    samurajs
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/28_cpuwides_1.jpg[/imgl]Daudziem geimeriem prātu moka jautājums – cik kodolu procesors būtu jāpērk, lai no spēlēm izspiestu maksimāli iespējamo. Par videokaršu sortimentu būtu aptuveni skaidrs, bet ne mazāka nozīme ir arī centrālajam procesoram. Veikalos var nopirkt CPU, sākot no viena, līdz pat 700 Ls vērtam seškodolniekam. Lai palīdzētu spēļu cienītājiem, portāls Bit-Tech.Net veicis iespaidīgu analīzi modernajām spēlēm Crysis, Call of Duty: Modern Warfare и Call of Duty: Modern Warfare 2, Battlefield: Bad Company 2, STALKER: Call of Pripyat, Colin McRae: Dirt 2, Down of War 2. Geimeriem ieteicams pastudēt augšminēto 9-daļīgo rakstu.

    Pie tam lietoja gan NVIDIA kartes, gan ATI: Asus ATI Radeon HD 5870 1 GB un EVGA Nvidia GTX 470 1,280 MB. Testos izmantoja 6-kodolu CPU Intel Core i7-980X uz sistēmplates Gigabyte GA-X58A-UD7 ar 6 GB 1600 MHz ātru RAM. OS – Windows 7 64-bit.

    Testētāji atslēdza pa vienam CPU kodolam, un fiksēja spēles veiktspējas samazināšanos. Izrādījās, ka ATI videokartes ir mazliet mazāk jutīgas pret CPU jaudu. Secinājumi bija viennozīmīgi: minimālais un arī pietiekamais kodolu skaits mūsdienu spēlēm ir 2. Tālāka to skaita palielināšana dod ļoti mazu efektu. Savukārt vienkodola CPU nodrošina tikai 30 – 60% no spēļu ātruma.

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_core1_2.jpg[/img]

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_core2_1.jpg[/img]

    #241183
    Evers
    Participant

    Izskatās, ka pilnīgi pietiek ar sakarīgu divkodolnieku! 🙂

    #241184
    drunk_lizard
    Participant

    es neesmu geimers, bet attieciigaas speeles ir 2-3 gadus vecas :>

    #241185
    samurajs
    Participant

    Mjā, ir jaunākas arī, bet šitās visvairāk populāras.

    #241186
    Crow
    Participant

    Ir, ir jēga no vairāk kodoliem. Š ajā superīgajā vasaras laiciņā esmu novērojis, ka procis neceļ vis gigahercus, bet automātiski dod visiem četriem kodoliem pēc kārtas padarboties ar rijīgo procesu. Līdz ar to siltums vienmērīgāk sadalās pa virsmu un dzesēšana ir mazlietiņefektīvāka. Vai vismaz rodas tāds iespaids.

    #241187
    izredzētais
    Participant

    arī es no spēlēm neko īsti nejēdzu, bet eoz.lv lietotāji baigi jūsmoja par nesen iznākušo “Battlefield: Bad Company 2” – vismaz šī spēle no visa tā saraksta ir jauna 🙂

    #241188
    Imhoteps
    Participant

    Interesanta ziņa. Lai gan testa geimi patiešam outdated – “Metro 2033” pie 2560×1600 uz max setingiem ar ieslēgtu AA smacē nost četrus CPU kodolus (par seškodolniekiem gan neesmu benčus lasījis) uz vien-divi, kā arī brutāli un bez lubrikanta piesmēj 5970-to radjiku (10-20 FPS). Š ādā rezolūcojā arī “Dirt 2” un ukraiņu “Call of Pripyat” rīkojas tikpat nekrietni.

    #241189
    Willis
    Participant

    Pat ar manu veco CPU Intel Core 2 Duo E4600 ; Cores: 2Threads: 2Name: Intel Core 2 Duo E4600 [2007] “Call of Duty-2” iet gandrīz normāli, tā ka pilnīgi piekrītu tektajam, ka pilnīgi pietiek ar sakarīgu divkodolnieku !

    #241190
    Athlons
    Participant

    Imhoteps wrote:

    …”Metro 2033″ pie 2560×1600 uz max setingiem ar ieslēgtu AA smacē nost četrus CPU kodolus (par seškodolniekiem gan neesmu benčus lasījis) uz vien-divi, kā arī brutāli un bez lubrikanta piesmēj 5970-to radjiku (10-20 FPS)…


    🙁 šitas man ar HD5770 un Phenom II X4 uz 1920×1080 liek justies nožēlojami… 😀

    #241191
    zivs
    Participant

    Pagaidām sadzīvoju ar Athlon X2 64 5000+ procesoru un īpašu diskomfortu gan neesmu izjutis ar tā veiktspēju … Tiesa, neesmu arī kritis uz jaunākajām spēlēm, bet gan kvalitatīvām, pārbaudītām vērtībām, kāpēc īpaši neiespringstu uz procesora uzlabošanas pusi.

    Man kā īstenam un rūdītam daudzspēlētāju režīma tipa spēļu ļurinātājam arī nav problēmu šādos tādos jaunākos spēļukos, lai ne tikai uzlabotu FPS, bet arī spēli padarītu redzamāku, iestatīt visu tā, lai grafiski tas mani atsviestu uz vecajiem labajiem laikiem – miglainas, izplūdušas tekstūras, spīdīgie grabuļi novākti pavisam vai samazināti līdz absolūtam minimumam, lai labāk redzētu pretinieku, nevis aiz pretinieka stalto, augsti teksturizēto un animēto siena kaudzi … Bet tas jau ir cits stāsts. :lala:

    #241192
    Wuu
    Participant

    Vajag divus, bet lielākajai daļai spēļu recomended jau pērngad stāvēja quad-core.

    Bet par Metro 2033, tur grafika ir drausmīga un veiktspēja ir stipri pār zemu viennozīmīgi.

    #241193
    WerNeo
    Participant

    Cik liela varbūtība, ka online zoli uzvarēs spēlētājs, kuram procesors ir 4-kodolnieks, bet zaudēs tas, kuram ir 1-kodolnieks? 🙂

    #241194
    hackey
    Participant

    Interesanti, kā nvidiai FPS ir ntās reizes vairāk kā ATI? kļūda, vai vienkārši ATI vairāk par 30 FPS nedzen? :nuke: :seeker:

    #241195
    Izliecies
    Participant

    Crysis un COD nav salīdzināmas.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 14 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā