Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Cilvēks un Sabiedrība › Cilvēce varētu zelt
National Geographic
Bet, tā taču ir naftas magnātu propoganda, vai ne? 🙂
Uzreiz vari pajautāt sev – vai šis “progress” un “attistība” ir vajadzīgi? Zināmā mērā – varbūt. Bet ne pārāk.
Pārapdzīvotības nonsensam vispār var ticēt tikai tādi, kam grūtības sagādā 2+2 aprēķināšana, bet tas jau cits stāsts…
Ä€, un man vēl ļoti patīk viens islaama aspekts – kaut kā atceros ka šiem alkohols nebija īpaši atļauts 🙂
Vispār jau arī kristietība “sevis indēšanu” itkā noliedz. Bet 99.9% kristiešiem tas dziļi pie pakaļas.
Piederās pie tēmas…
Un kā tas apgāž manis sacīto? Es kaut ko minu par dzīves kvalitāti (lai gan arī tā ir uzlabojusies)? Es norādu tikai uz to, ka BSOD no farmācijas jēdz tik pat daudz kā cūka no kosmosa.
principā var saprast nacistu veiktās eitanāzijas
Kāda tur vēl dabiskā atlase, cilvēks nav dzīvnieks, ko tad selekcionēsiet perfekto cilvēku, kā hitlers? Sausiet gejus un čigānus arī? Ar to jau arī cilvēks atšķiras no dzīvnieka, ka uzņemas sociālo atbildību, ja kāds, piemēram, pālī iebrauc pretējā braukšanas joslā un pataisa nevainīgu cilvēku par invalīdu. Š aubos, ja jūs te runātu par eitanāzijām, ja tas skartu kādu jūsu ģimenes locekli vai diez vai paši labprātīgi eitanāzētos. Kaut kāda atpalikušu barbaru demogoģija.
Kam tajā tavā piemērā ir sociālā atbildība – tam, kas nobrauc? Tādos gadījumos parasti iestājas cita veida atbildība – kriminālā atbildība ;> Š is it kā būtu savādāks gadījums, bet tomēr. Labprātīgi eitanizētos? Š o procesu latviski sauc par “pašnāvību”, un dažs labs no viņiem, kam dzīve šāda iemesla dēļ ir palikusi bezjēdzīga, mēdz arī izdarīt. Kaut gan likteņa ironija – cilvēcei nederīgi eksemplāri, piemēram, dauņi tādu lietu neizveiks, kamēr cilvēki, kam smadzenes strādā, gan.
Vispār jau asākais piemērs ir komā nezcik ilgi gulošs cilvēks. Parasti tuvinieki izlemj viņu atslēgt no sistēmas, kad jau vairs nav nekādu cerību. Teiksi, barbariski?
Bet atgriežoties pie sākotnējās tēmas – iedomājies, teiksim, pagājušā gadsimta trīsdesmito gadu medicīnu.
P.S. Cilvēks nav dzīvnieks? Jā, diemžēl cilvēks ir kas ļaunāks par dzīvnieku. Dzīvnieki īpaši nemēdz savus sugasbrāļus mušīt utt.
Kam tajā tavā piemērā ir sociālā atbildība – tam, kas nobrauc? Tādos gadījumos parasti iestājas cita veida atbildība – kriminālā atbildība ;>
Sociālā atbildība par cilvēku, kurš ir kļuvis par invalīdu. Vai cilvēks ir vainīgs, ka piedzimis par tādu vai dzīves laikā guvis trumu? Tāpēc uzreiz vajag piespiedu kārtā eitanāzēt? Varbūt, tad pensionāri arī nav vajadzīgi? Eitanāzēsi arī tos, jo jēgas no viņiem nav? Vedīsi ragaviņās uz mežu?
Lūk, tā ir sociālā atbildība, kas cilvēku atšķir no dzīvnieka. Ne vienmēr tas ir tas izdevīgākais, bet tas ir CILVĒCĪGI. Alu cilvēku un barbaru sabiedrībā varbūt bija savādāk, kad neandertālieši pameta savus savainotos biedrus nāvē, jo ciltij tā bija izdevīgāk.
Labprātīgi eitanizētos? Š o procesu latviski sauc par “pašnāvību”, un dažs labs no viņiem, kam dzīve šāda iemesla dēļ ir palikusi bezjēdzīga, mēdz arī izdarīt. Kaut gan likteņa ironija – cilvēcei nederīgi eksemplāri, piemēram, dauņi tādu lietu neizveiks, kamēr cilvēki, kam smadzenes strādā, gan.
Un kas būs tas lēmējs kuri ir tie “dauņi” kuri jāeitanizē, vai tu?
Vispār jau asākais piemērs ir komā nezcik ilgi gulošs cilvēks. Parasti tuvinieki izlemj viņu atslēgt no sistēmas, kad jau vairs nav nekādu cerību. Teiksi, barbariski?
Runa ir par tevis izteikto “principiālo saprašanu” nacistu veiktajai eitanāzijai, kura nu nebija paredzēta, lai pārtrauktu uz nāvi slimo ciešanas, nemet nu kažoku otrādāk.
Gejus derētu. Vismaz tos, kuriem nepietiek ar to, ka viņus vairs nebāž cietumos un psihenēs, bet vēl vajag kaut kādas bērnu adoptācijas un ko tik vēl ne.
Es nekomentēšu.
Preses relīzes