Datorserviss vai privāts cilvēks ?

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Viss pārējais Datorserviss vai privāts cilvēks ?

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 30 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #230863
    Wuu
    Participant

    zivs wrote:

    Atkarīgs no situācijas – ja vajadzīga diagnostika (noteikt, kas ir nosvilis, kas izsauc kaut kādu problēmu), droši vien izvēlētos servisu


    Ugu man dižajos Rīgas servisos ieteica nomainīti mātesplati notebūkam, bet Vasja no Bauskas man pa 30Ls, 2 stumdu laikā salaboja.

    zivs wrote:

    ja salauž vēl vairāk, vismaz ir iespējams piedzīt detaļu nomaiņu


    It kā liels, bet pasakām tici 🙂

    #230864
    shady
    Participant

    Ir redzēti lamzaki gan individuālajos haltūru sniedzējos, gan oficiālās darbnīcās.

    Verneris wrote:


    Teikshu taa…. es taisu ar labaakajiem nodomiem, par to sanjemot atlliidziibu skatoties peec konkreetaa cilveeka finansiaalaa staavoklja.

    Straadaaju ar domu, ja nechakareeshu cileeku, vinjsh man vel klientus piespeelees!

    Servisaa tas ir tev svesh cilveeks no kura peec iespeejas aatraak grib atkratiities un vairaak naudu izspiest!


    Tā jau ir, servisā nav laika iedziļināties un mēģināt izdarīt ko labāk…galvenais lai strādā un ir tas, ko klients gribēja.

    #230865
    McAnder
    Participant

    Hehe, servisi… Man nosvila baroklis, aiznesu uz servisu. Pēc 3h man tāmi pa 200ls uztaisīja, jo ķipa mātesplate beigta un pilnīgi acīs skatoties teica, ka baroklī nav vaina 😀 Nolamāju un aiznesu pie privātā kurš man pa 20ls nomainīja barokli 😀 ~2gadus iet ar “beigto mātesplati”.

    #230866
    shady
    Participant

    Labi, ka vēl tā… citi vēl ņem un sabeidz,nomaina uz neejošu…

    #230867
    afigel
    Participant

    kkur netaa bij anglji publiceejushi apsaktu, ko ar juusu datoru dara remontdarbniicaa un cik kvalitatiivi nosaka diagnozi…..

    #230868
    zivs
    Participant

    Wuu, es runāju par daudzmaz nopietniem kantoriem, nevis tādiem, kur strādā Vaslīliji un Genādiji no Varakļāniem.

    P.S.

    Tas viss ir atkarīgs no paša servisa – es arī strādāju kā “tehniķis” un bieži izdaru nepareizus secinājumus (it sevišķi, ja tas ir ar portatīvajiem), kāpēc arī mēs esam divi darbinieki, kas, ja ne reizē pēta sistēmu, tad vismaz uz lapas raksta, kas ir pārbaudīts, kas ir 100% ejošs, kādas ir aizdomas un tā tālāk. No kļūdām mācās, un, ja arī kļūdamies, parasti rēķinu nepiestādam par pašu nolaidību/paviršību/nezināšanu, ko klienti novērtē vairāk kā bezdievīgi dārgi un nepamatoti remonti.

    Zinu dažus labus servisu darboņus, kas tā arī dara – ieslēdz kompi, bildes nav, neko nepamaina, neko nepatestē un nosaka diagnozi – to, kas izdevīgāka kantorim, nevis klientam, bet tas jau ir cits stāsts.

    #230869
    Snorx
    Participant

    zivs- bieži vien Vasīliji un Genādiji no Varakļāniem daudz vairāk zin par kompīšiem, nekā Rīgas kantorī sēdošie, jo caur viņu rokām ir izgājuši daudz vairāk kompīši(jo viņa kantorītis varbūt ir viens no trim pa visu rajonu), nekā kadram kantorītī Rīgā(пальцы веером, сопли пузырями), kas ir viens no simtiem… Atšķirība ir tā, ka viņiem varbūt ir 1 klients dienā, vai pat nedēļā, taču arī par to ir jāpacīnās, lai nepaņemtu cits- tas tikai nozīmē, ka Vasīlīji un Genādiji no Varakļāniem nevar atļauties kļūdīties, jo miests ir mazs un mutes visiem lielas. Kļūdoties viņš var zaudēt savu vienīgo ienākumu avotu, un tādēļ viņš darīs un mācīsies daudz vairāk kā kāds padsmitgadnieks Rīgas kantorītī. Rīgas padsmitgadnieku izmetot no viena kantorīša, viņš jau tajā pašā dienā atradīs darbu kādā citā, turklāt vēl jaunajā iestādē faktus pagriezīs kā: “Ai tur šefs bija lohs- pats neko nerubī un tik brauc augumā”. Es runāju par samoučkām, kas paši ir no nulles sākuši un nekad mūžā neko nav mācījušies skolās un augstskolās, kaut ir redzēts dažs labs RTK absolvents, kas ar papīru kabatā tik vien māk kā pirkstus laist pa gaisu un nolikt visus, kaut pats neko izdarīt nemāk. Lielākais klupšanas akmens šiem lauku kadriem ir tas, ka viņi ne vienmēr var atļauties tik labu tehnisko bāzi, lai visu varētu 100% pārbaudīt, taču viņi drīzāk piežmiegs jostas un atļausies pa biškam šo bāzi paplašināt, nevis atnāks pie gatavas un tad gudri spriedelēs. Ä€rpus lielpilsētām meistars katram darbam pieiet daudz individuālāk… Tā kā nevajag te….

    #230870
    shady
    Participant

    Jāpiekrīt Snorx`am. Kam dators ir sirdslieta, tas mācīsies un lauzīs galvu pa naktīm, bet tiem, kuri aiziet mācīties tip pa datoristiem, jo redz – labs darbs un paziņa ar to labi pelna – ņefiga nerubī.

    #230871
    root
    Participant

    shady wrote:

    Jāpiekrīt Snorx`am. Kam dators ir sirdslieta, tas mācīsies un lauzīs galvu pa naktīm, bet tiem, kuri aiziet mācīties tip pa datoristiem, jo redz – labs darbs un paziņa ar to labi pelna – ņefiga nerubī.

    +1. Tas pats ar deviem. Visi kam nav slinkums, tagad sisadmini, tīklu admini, devi, meistari un vēl sazin kas.

    #230872
    plugandpray
    Participant

    Š is laikam nav īsti pa tēmu, bet varbūt kāds zina kādu iestādi vai cilvēku Kuldīgā, kurš varētu pēc iespējas ātrāk, Fujitsu Siemens portatīvajam datoram, salabot dzesēšanas defektu, laikam ventilators nosvilis.

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 30 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā