Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › DEAC būtiski paplašina pārstāvniecību Maskavā
Strauji pieaugot darījumu skaitam un Krievijas klientu interesei, nolemts būtiski paplašināt DEAC Krievijas pārstāvniecību Maskavā, kas tiks pārveidota par pilnvērtīgu biroju, kurā tiks nodarbināta pieredzējušu tirdzniecības pārstāvju un konsultantu komanda. Jauno biroju vadīs līdzšinējais DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs.
[img]
Eiropas datu centru operatora DEAC Krievijas pārstāvniecība Maskavā tika izveidota 2010. gada oktobrī. Tur līdz šim pastāvīgi darbojās viens darbinieks, bet epizodiski komandējumos devās vairāki DEAC darbinieki. Līdz ar paplašināšanos pārstāvniecībā līdz gada beigām plānots nodarbināt vismaz 5 darbiniekus.
Oļegs Naskidajevs Maskavā pilvērtīgi sāks darboties vasaras beigās. Š obrīd tiek kārtoti sadzīviski jautājumi, kas saistīti ar dzīvesvietas maiņu un pārcelšanos, kā arī piemērotāko kadru piesaisti.
Š…emot vērā intensīvo darba režīmu Krievijā, šāds pavērsiens Oļega Naskidajeva dzīvi būtiski neizmainīs, jo aizvadītajos mēnešos viņš vairāk uzturējās komandējumos Krievijā, nevis pavadīja birojā Latvijā. Š ī gada pirmajos mēnešos DEAC kā IT jomas eksperts vai arī kā pasākumu sponsors ir piedalījies daudzos Krievijas nozares pasākumos Maskavā, Sanktpēterburgā, Jekaterinburgā, Kaļiņingradā.
Tāpat Oļegs Naskidajevs jau ir iekļuvis arī to Krievijas uzņēmumu vadītāju lokā, kas regulāri pulcējās Krievijas finanšu direktoru apaļā galda konferencēs. Š ogad maija beigās, tā notika Grieķijas pilsētā Halkidiki, bet pagājušā gada novembrī Sicīlijā.
“Tas ir ļoti likumsakarīgi, ka cilvēks, kurš DEAC iepriekš ir vadījis mārketinga un attīstības departamentu, tagad dodas uz Krieviju. Pēdējos gados, taču, Krievijas tirgus iekarošana bija DEAC mārketinga un attīstības stratēģiskais mērķis,†stāsta DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis, atgādinot jau iepriekš daudzkārt teikto, ka krīze savulaik pamudināja aktīvi pievērsties ārvalstu tirgu apgūšanai, jo ja būtu paļāvušies vien uz Latvijas klientiem, tad DEAC tik strauju uzņēmuma attīstību nebūtu piedzīvojis.
“Š obrīd eksports no DEAC portfeļa ir jau pieaudzis līdz 30%, taču vēl 2012. gada sākumā tas sastādīja 25%. Krievijas eksporta tirgus daļa jau pārsniedz 40%. Bez Krievijas DEAC pakalpojumus izvēlās klienti vēl no 40 pasaules valstīm. Mūsu klientu loks plešas no Ziemeļamerikas Kalifornijas štata līdz Krievijas Sahalīnas salai,” informē Andris Gailītis. Ar aktīvu pakalpojumu eksportu skaidrojams arī straujais apgrozījuma pieaugums – pēdējos gados DEAC apgrozījuma rādītāji pieaug vairāk nekā par 40% gadā. Pēdējo trīs gadu laikā par 35% ir pieaudzis arī klientu skaits – no 1800 līdz 2500 klientiem.
“Mēs esam sasnieguši tik labus rezultātus gan tāpēc, ka mums ir pareizi pozicionēts produkts, gan arī tāpēc, ka tika piemeklēts vispareizākais veids, kā virzīt šo produktu Krievijas tirgū. Darbs Krievijas tirgū Oļegam tiktiešām padodas un, kas ir svarīgākais, arī patīk,†stāsta Andris Gailītis.
“Regulāri piedaloties Krievijas IT konferencēs un samitos, DEAC ir uzkrājis lielu pieredzi un apkopojis Krievijas IT industrijas galveno problemātiku. Jau šobrīd DEAC ir atpazīts un gaidīts Krievijas IT nozares pasākumu dalībnieks,†norāda Oļegs Naskidajevs, piebilstot, ka regulārā dalība C līmeņa vadītāju (CEO, CFO, CIO) saietos ir veicinājusi gan jaunus kontaktus, gan DEAC atpazīstamību un uzticību Krievijas klientu vidū.
“Man personiski šis ir kārtējais izaicinājums zem DEAC karoga jaunā griezumā, jo uz vairākiem gadiem bus jāpārceļas uz Maskavu, būs jāstrādā krasi patstāvīgāk un atbildīgāk. Tomēr tas nebaida, jo ir pietiekami liela pārliecība par manām profesionālajām dotībām un prasmēm panākt noteikto rezultātu. Es ticu DEAC potenciālam kļūt par ļoti lielu datu centru operatoru Eiropā ar iespaidīgu klientu portfeli arī Krievijā,†rezumē Oļegs Naskidajevs.