Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › DEAC ieguvis Microsoft zelta partnera sertificētā statusu
Microsoft (MS) Zelta Sertificētā Partnera (Microsoft Gold Certified Partners)
statusu dažādās IT risinājumu kompetencēs. Atkārtoti iegūtais statuss ir
apliecinājums augstai DEAC profesionalitātei un kompetencēm Microsoft tehnoloģiju
jomām. Tas ļauj turpināt uzņemto stratēģisko kursu klientu konkurētspējas
stiprināšanai Latvijas un starptautiskajā tirgū.
Augstākā līmeņa partnerības statuss DEAC piešķirts tīkla infrastruktūras risinājumu
(Networking Infrastructure Solutions Competency) kompetencē, SOA un biznesa procesu
(SOA and Business Process Competency) kompetencē, Datu pārvaldīšanas risinājumu
(Data Management Solutions Competency) kompetencē, Informācijas apstrādes
(Information Worker Solutions Competency) kompetencē, mobilajām ierīcēm piemērotu
risinājumu izstrādes (Mobility Solutions Competency), Hostinga risinājumu (Hosting
Solutions Competency) kompetencē, apvienotu komunikācijas risinājumu (Unified
Communications Solutions Competency) kopetencē, kā arī sistēmu pārvadīšanas (Systems
Management Competency) kompetencē.
„Atkārtota Zelta partnerības statusa iegūšana liecina, ka esam uzticami un stabili
partneri, kas klientiem piedāvā visprofesionālākos IT risinājumus sekmējot uzņēmumu
konkurētspējas paaugstināšanu. Tas apliecina arī DEAC visaugstāko kompetences un
zināšanu līmeni Microsoft tehnoloģiju jomā,†partnerības statusa atkārtotu iegūšanu
komentē DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.
Microsoft Gold Certified Partner statuss un partnera kompetences tiek piešķirtas, ja
uzņēmums izpilda noteiktas prasības attiecībā uz darbiniekiem, kas ir sertificēti un
nokārtojuši atbilstošus eksāmenus darbā ar Microsoft tehnoloģijām, kā arī iesniedz
klientu atsauksmes par realizētajiem produktiem un veic ieviesto produktu
sertifikāciju.
DEAC pēc programmatūra kā pakalpojums (SaaS) modeļa piedāvā virkni uz Microsoft
tehnoloģijām balstītus risinājumus, tai skaitā saziņas platformu MS Exchange, MS
Windows Server, MS Windows Server Terminal Service, MS Office, kā arī MS SQL Server
programmatūru, kas klientiem ļauj optimizēt uzņēmējdarbības vidi un izmaksas.
Par DEAC:
DEAC ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu
centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīgaâ€
un DC „Grīziņkalnsâ€) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas
nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina
tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un
Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus
kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu
lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.
Kompānijai DEAC uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram,
Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Š veices un
Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica,
Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko
Group, „DEPO DIYâ€, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvijaâ€, “AAS Balvaâ€,
“Kvadra pak†u.c.
Kompānija „DEAC†ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.
E-klase vien ir kkāds izsmiekls visām vadības sistēmām, sākot ar wapmotor2
E-klase vien ir kkāds izsmiekls visām vadības sistēmām, sākot ar wapmotor2
Kas vainas e-klasei?
Preses relīzes