DEAC kļūst par Dell autorizēto servisa nodrošinātāju

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR DEAC kļūst par Dell autorizēto servisa nodrošinātāju

Tiek skatīts 9 ierakstu – 1 līdz 9 (no 9 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151397
    shady
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/29_deac__logo_1.jpg[/imgl] PR: Turpinot veiksmīgo ilgtermiņa sadarbību ar vienu no vadošajiem datortehnikas ražotājiem pasaulē, Eiropas datu centru operators DEAC ir ieguvis kompānijas Dell autorizētā servisa nodrošinātāja (Dell’s Authorized Service Provider (DASP)) statusu. Pēc veiksmīgi izturētajām stingrajām pārbaudēm, DEAC saņēmis vairākas partnera priekšrocības, kas ļaus uzlabot klientiem sniegtā servisa kvalitāti.

    Jaunais „Dell’s Authorized Service Provider” statuss ļauj DEAC piedāvāt saviem klientiem uz vietas veikt serveru, datu glabāšanas un citu Dell iekārtu diagnostiku, remontu, kā arī nodrošināt ātru bojāto detaļu piegādi un nomaiņu, garantijas un pēc garantijas servisu. Tas ļaus vēl operatīvāk apkalpot klientus, kuri savos IT risinājumos izmanto Dell iekārtas.

    „Līdzšinējā sadarbība ar Dell ir bijusi ļoti veiksmīga. Esam ieguvuši gan oficiālā izplatītāja statusu (Dell Authorized Distributor), gan sertificētu partnerības apliecinājumu (Dell Enterprise Certified Architecture Partner). Jaunais statuss ir loģisks solis servisa uzlabošanas virzienā, jo datu centru operatora pakalpojumu kvalitāte lielā mērā ir atkarīga arī no tā, cik produktīva un cieša ir tā sadarbība ar iekārtu un programmatūru piegādātajiem,” par partnerības statusu priekšrocībām stāsta DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.

    Jāatzīmē, ka DASP statuss DEAC klientiem garantē arī vēl profesionālāku tehnisko speciālistu atbalstu, jo regulāra piedalīšanās Dell organizētās apmācībās ir obligāta partnerības prasība.

    „Lai iegūtu Dell autorizētā servisa nodrošinātāja statusu, DEAC bija jāizpilda noteiktas DASP akreditācijas programmas prasības, kas attiecas gan uz uzņēmuma tehniskā personāla profesionālo kvalifikāciju (iegūti sertifikāti DCSE, ESF1 jomās, drīzumā ESF2), gan uzņēmumā notiekošajiem biznesa pārvaldības, rezerves daļu

    loģistikas un klientu apkalpošanas procesiem,” par jauniegūto Dell partnerības statusu, piebilst A. Gailītis.

    #237932
    root
    Participant

    NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tikai ne Dell 🙁

    #237933
    liepajnieks
    Participant

    TavaMaate wrote:

    NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tikai ne Dell 🙁

    kāpēc ne DELL??!

    Ko nozīmē šis statuss patērētājam? vai jebkur Pasaulē iegādātai ierīcei ar DELL marku tiks veikts arī garantijas remonts iekš DEAC?!

    #237934
    root
    Participant

    Kāpēc ne Dell? Deac nav pelnījuši tik labu tehniku 🙁 🙁

    #237935
    liepajnieks
    Participant

    un kas ir pelnījis?

    #237936
    root
    Participant

    Kādas 100 lauku skolas piemēram…

    #237937
    akms47
    Participant

    Deac jau nenopelnija tehniku, bet gan tiesības pārstāvēt Dell Latvijā – pārdot, labot un apkalpot viņu tehniku.

    #237938
    root
    Participant

    Līdz ar to, zinot lidzšinejo deac attieksmi un darbības stilu, nekas labs nav gaidāms.

    #237939
    Aldis
    Participant

    Mans dell kompis tiko čota nenorestartējās aiz bēdām… tikai ne DEAC …. labi ka dell kompji tik ļoti neplīst 😀 nevajadzēs man neko caur šo kantori dibināt…

    P.S.. a kā sanāk ar Capital? Vai gadījumā arī nav licenze izplatīt, štellēt.. u.t.t.. DELL tehniku?

Tiek skatīts 9 ierakstu – 1 līdz 9 (no 9 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā