Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › DirectX 12 nodrošinās līdz šim neredzētas iespējas
pool’ā
Līdz šim, ja kopā darbojās divas videokartes, tad katra renderēja atsevišķu kadru, pie tam visi dati dublējās abās kartēs. Š īs spoguļošanasframebuffer
DirectX 12 tā vairs nebūs. Turpmāk sistēma visus videoresursus ar algoritma Split Frame Rendering (SFR) palīdzību uztvers kā vienotu videokarti. Līdz ar to pieejamās atmiņas apjoms summēsies. Pats interesantākais ir iespēja apvienot vienā grafiskajā sistēmā Nvidia GeForce kopā ar AMD Radeon videokartēm. Pie tam ir cerības apvienot, teiksim, NVidia 3D Vision kopā ar AMD TrueAudio. Ļoti reāla iespēja mūsdienu laptopos ir apvienot APU un GPU jaudas.
Š eit tikai ir viens āķis: jaunās iespējas geimeri iegūs tikai tad, ja spēļu studijas operatīvi apgūs DirectX 12 tehnoloģijas un iekļaus tās spēlēs. Automātiski nekas te nenotiek.
[img]
Lai nu kā, ticēšu, kad būs pirmie review, esmu diezgan drošs, ka tas ne tuvu nebūs tik saulaini kā MS to ir iztēlojies.
Aw my vidia
Preses relīzes