DirectX 12 nodrošinās līdz šim neredzētas iespējas

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas DirectX 12 nodrošinās līdz šim neredzētas iespējas

Tiek skatīts 8 ierakstu – 1 līdz 8 (no 8 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #160667
    samurajs
    Participant

    Resursam Tomshardware.com izdevies iegūt ekskluzīvas ziņas par topošo grafisko platformu DirectX 12, kuru paredzēts izdot kopā ar Windows 10. DirectX 12 veido vismaz jau divus gadus. Galvenā principiālā atšķirība ir asinhronais režīms (Explicit Asynchronous Multi-GPU). Tas nozīmē, ka visas esošās videokartes un to resursi tiks iekļauti kopīgā pool’ā, un spēle pati noteiks, ko konkrētā brīdī no šī pool’a paņemt.

    Līdz šim, ja kopā darbojās divas videokartes, tad katra renderēja atsevišķu kadru, pie tam visi dati dublējās abās kartēs. Š īs spoguļošanas dēļ ja katrā videokartē bija pa 4 GB VRAM, tad kopējā framebuffer atmiņa nevarēja pārsniegt šo 4 GB robežu.

    DirectX 12 tā vairs nebūs. Turpmāk sistēma visus videoresursus ar algoritma Split Frame Rendering (SFR) palīdzību uztvers kā vienotu videokarti. Līdz ar to pieejamās atmiņas apjoms summēsies. Pats interesantākais ir iespēja apvienot vienā grafiskajā sistēmā Nvidia GeForce kopā ar AMD Radeon videokartēm. Pie tam ir cerības apvienot, teiksim, NVidia 3D Vision kopā ar AMD TrueAudio. Ļoti reāla iespēja mūsdienu laptopos ir apvienot APU un GPU jaudas.

    Š eit tikai ir viens āķis: jaunās iespējas geimeri iegūs tikai tad, ja spēļu studijas operatīvi apgūs DirectX 12 tehnoloģijas un iekļaus tās spēlēs. Automātiski nekas te nenotiek.

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_1854directx12v5_w_600_1.png[/img]

    Avots

    #314852
    Stat1CX
    Participant

    Š o gan nevaru sagaidīt, it īpaši to ka VRAM vairs nebūs mirrorots, man ka SLI lietotājam tas būs liels pluss. Par AMD un Nvidia karšu lietošanu vienlaicīgi, tad šo es stipri apšaubu, zinot nvidia, viņi to nepieļaus. DX ta varbūt arī tādu iespēju teorētiski paredzēs, taču draiveri šādu iespēju nepieļaus. Tas pats kas ar nvidia physx, ja tiek pamanīta AMD GPU klātesamība, nvidia draiveri hardware physx atslēdz, paliek tikai software CPU physx. Esmu pārliecināts, ka ar šo notiks tas pats.

    #314853
    ruukjis
    Participant

    Nvidia tur nevarēs neko pieļaut vai nepieļaut, ja viņi gribēs DX12 API izmantot, tad nāksies spēlēt pēc Mazmīkstā noteikumiem. Physx ir viņu, tāpēc ar to viņi var spēlēties kā grib.

    Lai nu kā, ticēšu, kad būs pirmie review, esmu diezgan drošs, ka tas ne tuvu nebūs tik saulaini kā MS to ir iztēlojies.

    #314854
    RicoPico
    Participant

    Izklausās pēc medusmaizes. Interesanti, kā izklausīsies Nvidia un AMD duets? CrosSLI? SliFire?

    #314855
    Y
    Participant

    AMviDia.

    Aw my vidia

    #314856
    Aldis
    Participant

    Būtu jau labi, ja dažas plaši spēlētas spēles pašas spētu strādāt ar visiem CPU kodoliem kaut vai… Piemēri nav tālu jāmeklē – World Of Tanks, Minecraft, utt.. šie – švakāka kaluma šedevri uz labiem datoriem iet krietni sliktāk kā piemēram, tas pats GTA IV!

    #314857
    nevertell
    Participant

    Es gan labāk ceru, ka Vulkan (OGL 5) izdosies un tiks implementēts arī uz Windows. Š itie platform-dependant API ir jāizbeidz vienreiz.

    #314858
    iKey
    Participant

    Vēl viens labs jaunums ir tāds, ka tagadējie aktuālie GPU (nVida fermi, maxwell un Kepler. Intel 4gen core un jaunāki. AMD CGN arhitektūra) atbalstīs DX12 API. Tādejādi izpaliek uzbrukums krājkasītei.

Tiek skatīts 8 ierakstu – 1 līdz 8 (no 8 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā