Dženiferas Holtas superelektrovelosipēds

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Dženiferas Holtas superelektrovelosipēds

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 24 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151588
    samurajs
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/28_jh_1.jpg[/imgl]Ja sieviete nodarbojas ar braucamajiem un motoriem – tas mūsdienās nebūtu kas īpaši apbrīnojams. Bet, ja var patstāvīgi uzkonstruēt tādu kalnu divriteni, kā šeit aprakstīts – tas patiešām ir unikāli. Dženiferas Holtas (Ohaio, ASV) braucamais satur ne tikai speciālu rāmi, oriģinālu paškonstruētu transmisiju un elektrisko pievadu, bet arī elektronisko daļu, kas monitorē baterijas stāvokli ar rezultātu saglabāšanu SD atmiņas kartē. Š is elektrodivriteņa modelis Dženiferai jau ir otrais. Pirmais tika montēts no tā, kas gadījās pa rokai, tāpēc rezultāti nebija tik labi.

    Baterija sastāv no 144 3,3 V Li-Ion šūnām, to uzlādēt izdodoties ļoti ātri. Velosipēds sanāca tik jaudīgs, ka drošības nolūkos nācās ātrumu ierobežot 50 km/h līmenī. Arī braukšanā ļoti jāuzmanās, straujāka gāzes piedošana var beigties ar rāvienu un atsēšanos uz dibena. Ja novirza svaru uz priekšējo riteni, pakaļējais buksē pat uz asfalta. Pati konstruktore jau paguvusi saķert “asfalta slimību”, salaužot sev arī roku. Par to jau ir plāni uzlabotam divritenim, kur daudzas problēmas tiks novērstas. Dženifera sola publiskot arī galveno mezglu CAD-rasējumus.

    Ja kāds vēlas atkārtot konstrukciju, tad sīku info var saņemt Dženiferas Holtas mājaslapā.

    Bet mēs paskatīsimies video, kur divritenis redzams darbībā. Attēlos – kopskats, baterijas šūna.

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_ebike2_1.jpg[/img]

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_a123_cell_1.jpg[/img]

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xBn-VIzJsSk[/youtube]

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5YlDcfW0btM[/youtube]

    #240368
    rATRIJS
    Participant

    Cik ilgi baterija tur?

    Savaadaak izskataas peec must have…

    #240369
    ob1
    Participant

    Velosipēdam draņķīga gaisa pretestība. Lai aķi ilgāk vilktu, vajadzēja būvēt velomobili (ir tādi – ar 3 riteņiem).

    #240370
    cracks
    Participant

    nu te jau zūd riteņa jēga kā tāda 🙂

    #240371
    izredzētais
    Participant

    visai neierasti redzēt riteni tā dragājam 😀

    #240372
    daGrevis
    Participant

    Apsveicami ko pašai tādu izveidot! ^^’

    #240373
    Evers
    Participant

    Piekrītu cracks, velosipēds var būt aprīkots ar neiedomājamākajām ekstrām, bet galvenais ir tas, ka velosipēds paliek velosipēds tikai tik ilgi kamēr kustība notiek izmantojot tikai paša braucēja enerģiju. Pats tikko kārtīgi nodevu pa visādiem meža ceļiem, stipri šaubos vai ar šito elektronisko brīnumu mana minamā agregāta vietā varētu gūt tādu gandarījumu un baudu. Š is varētu būt ļoti labs slinkiem cilvēkiem, un tiem, ko doties uz darbu – diezkas nav ierasties darbā sasvīdušam, tad nu līdz šitāds tīri labi. 🙂

    #240374
    brunis
    Participant

    šitas labs.. es ar tādu gribētu ar ko pasvilināt riepu uz asfalta..he he 😉 😉

    #240375
    nevertell
    Participant

    Evers, iekš DH mīšanās ir tikai puse darba.

    Tas nav jāuzskata kā ritenis, enīvēj. Drīzāk kā nenormāli viegls dirtbaiks.

    #240376
    nevertell
    Participant

    Atvainojos, atvainojos…

    Zb jau šitā dubultklikšķisgribivainegribi pele.

    #240377
    usins
    Participant

    Pamīties var?

    Nav nekāda iemesla to saukt par velosipēdu. Tas ir skūteris ar švaku rāmi un apdari. Bet tādā ziņa cepuri nost sievietes priekšā.

    #240378
    Kualds
    Participant

    Tas veļuks ir must have!

    #240379
    nevertell
    Participant

    Kapēc švaku rāmi ? Apdare tur nah nav vajadzīga.

    #240380
    Aldis
    Participant

    Riepas šaurākas – lai mazāka pretestība būtu, to amortiņu dēļ smaguma vsp. nevajadzēja, tā tad to amputēt. Un ja ilgi turētu + reģenerētu strāvu, un ģenerētu strāvu arī no tā ka pats min pedāļus, tad tas būtu ideāls produkts.

    p.s. – lai ķēdi nevajadzētu vsp. iebūvē motoru rata rumbā, un ģenerātoru pedāļu/klaņu rumbā! 😀 😀

    Pa daudz laikam aizfilizofējos.. 😀

    #240381
    Foxsk8
    Participant

    Evers: Š itāds arī noderētu labi, tiem, kam ir kaut kādi kustību traucējumi, respektīvi nojiet lielus attālumus ar kājām, ok mīties ar velo būtu uz pusi vieglāk, bet tik un tā, nevarētu tik daudz kā gribētos vai vajadzētu, tāpēc var izmantot šādus modificētus velo. Teiksim, kāda vaina būtu, ar šādu velo no Pilsētas uz Laukiem un atpakaļ.

    Š is man atgādina kaut ko līdzīgu, ko pats var izveidot, protams primitīvu variantu, ar degvielas motoru, uzliekam bāku, uzmetam motoro, saveidojam un laižam. Pašam viens tāds ir. 🙂

    #240382
    Gensek
    Participant

    Manuprāt priekš pilsētas ideāli, motorollers, kuru var ienest iekštelpās

    #240383
    Evers
    Participant

    foxsk8, manuprāt, pārāk jaudīgs un sportisks priekš cilvēkiem ar kustību traucējumiem, bet nu tas ar stiepjams jautājums. 🙂

    #240384
    Kualds
    Participant

    Ar šo atkrīt skūtera vai motocikla tiesību jautājums!

    #240385
    sprauzh
    Participant

    Tā gan nav. Velosipēds skaitās līdz 250w. Tālāk jau ir mopēds, un tiesības ir vajadzīgas. Protams, pašam velosipēdam arī vajag tiesības, tikai tām nevajag med. izziņu, un tās var dabūt arī psihie.

    #240386
    Brutto
    Participant

    Mjā, man jau ar’ reiz bija doma, ka varētu elektrificēt savu riteni ar kaut ko šādu:

    https://www.electricrider.com/crystalyte/roadrunner.htm

    Bet cena!!

    P.S. Sievišķis tiešām malacis par tādu veikumu!

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 24 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā