eBay, man atgrieza nauda, bet preci neprasa sūtīt atpakaļ

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Off-topic eBay, man atgrieza nauda, bet preci neprasa sūtīt atpakaļ

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 11 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #152759
    Wuu
    Participant

    Es nopirku preci eBay, bet prece izrādījās ar maziņu defektu. Es par to uzrakstīju pārdevējam, kurš man momentāni atgrieza naudu. Bet neko neteica par preces atgriešanu, vai ko savādāk. Kas vairāk zin par šo lietu? Jāsūta obligāti, vai tikai ja pajautā? Bet ja viņam preci vajadzētu, tad jau viņš man naudu nesūtītu, bet gaidītu preces piegādi.

    Būtībā man kā kārtīgam Latvietim bezmaksas sviestmaize nedēļu no sejas smaidu nenoņems, bet cūciski rīkoties nevēlos.

    Kā arī vajadzētu man pa pirkstiem sadot, jo stulbuma pēc (100%) spiežu buy pogu un pēctam secinu ka vajadzēja vispirms painteresēties un palasīt komentārus.

    #254076
    Element
    Participant

    Ja neprasa, nesuuti. Peec idejas paardeveejam arii ir jaapmaksaa preces atgriezsanas suutiishansa izdevumi, jo taa ir vinja vaina, ka prece ir ar defektu. Konkreetaa gadiijumaa, liekas, tas vinjam neatmaskaajas.

    #254077
    Nettwerk
    Participant

    Zoliidi buutu atgriezt preci atpakalj. Ja tomeer maac shaubas sazinies ar paardeveeju. Un tas tieshaam ir idiotisma pirmais punkts nopirkt neizlasot pirmstam aprakstu. Vismaz man prieks ka atzini, ka esi idiots.

    #254078
    Evers
    Participant

    Kam negadās. Vismaz Wuu piemīt sirdsapziņa, nevis kā dažam labam (dažai labai 😀 ).

    #254079
    samurajs
    Participant

    Manuprāt, šai gadījumā vajadzētu pārjautāt pārdevējam, vai šī prece vajadzīga atpakaļ. Suns parasti zina ko ēdis, to brāķi tik un tā nebūs kur likt.

    #254080
    Wuu
    Participant

    Nosūtīju vēstuli, bet principa es domāju pārdevējs krāpās! Jo preces piederība oriģinālam pilnīgi visos aspektos runāja par Microsoft preci. Pat kad prece atnāca, es tik pēc dienām 4 dienām iedomājos ka iespējams tas nav oriģināls.

    Un to uzzināt vai tas ir oriģināls, varēja tikai nosūtot PM pārdevējam.

    Visas uzlīmes, plastmasas kvalitāte un iepakojums uber labā kvalitātē. Ja nebūtu mazais defekts es tā arī domātu ka man ir oriģināls.

    #254081
    KristoZ
    Participant

    Kā jau iepriekš te izteicās – ja neprasa, tad nav arī vajadzības sūtīt atpakaļ.

    Protams, vari vēl palasīt pie attiecīgās preces apraksta “Shipping terms and money back warranty” (vai tamlīdzīgi) – tas ir diezgan individuāli.

    Bet, ja viņš gribētu to preci atpakaļ, tad prasītu, lai Tu viņam to atsūti, un tad tikai dabūtu atgriezto naudu.

    Cit vēl prasa atsūtīt bildi ar attiecīgo preci un tās defektu, bet Tev pat šajā gadījumā labāk.

    #254082
    bumbulis
    Participant

    Daudzaam preceem tieshaam ir rakstiiti braakjeeto prechu nosaciijumi. Labi, ka pakontakteejies, jo vnk paturot preci riskee d#abut suudiigu atsauksmi, kaa rezultaataa peectam var rasties probleemas ar citiem pirkumiem, jo tas principaa ir vieniigais raadiitaajs pirceeja/paardeveeja darba* kvalitaatee.

    #254083
    Aldis
    Participant

    Man reiz bij kuriozs, ka pārdevējs atsūtīja divus karšu lasītājus, vienu es pasūtīju, nogaidīju aptuveni mēnesi (Kautgan uzrakstīts, ka shipings ies aptuveni 2ned), šim uzrakstīju, ka nēesmu neko saņēmis, šis saka, ka var izsūtīt vēlvienu – tā pat Free shiping, un 2$ laikam.. 😀 , kā šis izsūtīja, tā man atnāca pirmais ko viņš bij sūtījis, un pēc pusotras nedēļas otrais. 😀 Protams, es vnk. izdomāju paklusēt. 😀 😀 Jo īsti neizpratu, kurā malā ta tas FAIL bij… Pasts kavējās, vai pats pārdevējs kavējās ar izsūtīšanu. :]

    #254084
    Bekons ar olām
    Participant

    Īstā latvieša cienīgs jautājums. Tāpēc arī esam, kur esam.

    #254085
    daGrevis
    Participant

    Bekons ar olām wrote:

    Īstā latvieša cienīgs jautājums. Tāpēc arī esam, kur esam.

    +1

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 11 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā