Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Eksperiments: Kurš baneris efektīvāks?
pofben
Tātad – vajag noreklamēt spēlīti “Need For Speed”.
1. baneris tiks izgatavots pēc visiem likumiem:
– kvalitatīvs spēles satura attēls
– zaļā poga, kas mudina uz darbību + maģiskais uzraksts “FREE”
– pazīstamie EA un Need For Speed logo, kam jārosina uzticība

[img]
2. baneri tāpat humora pēc pāris minūtēs uzķellēja

[img]
Rezultāti apstulbināja: ja “profesionālais” baneris uzrādīja CTR= 0,049%, tad “parodija” – trīs reizes augstāku: 0,137%! Tika veikts vēl viens eksperiments – ar Paint zīmēto baneri publicēja ar 3 ātruma līnijām aiz mašīnas un bez tām. Variants ar ātruma līnijām izpelnījās lielāku atsaucību.
Tātad secinājumi: reklāmas biznesā var nostrādāt jebkura, pat visstulbākā ideja! Starp citu, tie tipveida profesionālie baneri visiem jau apnikuši; interneta lietotājs alkst kā oriģināla, vēl neredzēta…
tikpat labi varēja uz kādas sexy modeles bildes virs krūtīm uzlikt ‘Need for’ un zem – mazākiem burtiem ‘speed ‘.
vai vnk ‘Play for free’ un otvečaju CTR būtu mežonīgs
+ šobrīd populāri ir zemas kvalitātes paštaisītie komiksi, līdz ar to daudziem šis ‘artworks’ liksies pazīstams un interesants
tas, ka parastās reklāmas ir apnikušas un daudziem ir ‘baneru aklums’ un jādomā citi veidi, ir skaidrs