Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Eksperti: Facebook esot ļaunums Nr. 1
Tikai šā gada jūlijā vien katrs trešais ASV uzņēmums (aptaujāti nelielie un vidējie uzņēmumi) piedzīvojis kiberuzbrukumu caur šo tīklu. 23% gadījumu notikusi konfidenciālu datu noplūde caur Facebook.
Par galveno sociālo tīklu problēmu aptaujātie uzskata privātuma pārkāpumus un datu zudumus, inficēšanu ar kaitīgo programmatūru (69%), darba ražīguma krišanos (60%). 50% uzskata, ka sociālie tīkli kaitē reputācijai, bet 29% – ka tie samazina lokālo datortīklu veiktspēju.
Neraugoties uz to, firmās sociālos medijus plaši iecienījuši. Tā 78% tos lieto, lai veiktu pētījumus un izspiegotu konkurentus, uzlabotu klientu apkalpošanu, veiktu marketinga politiku, vai vienkārši piepelnītos.
Par viskaitīgāko sociālo tīklu mazo un vidējo uzņēmumu darba devēji atzīst Facebook, kas vienlaikus ir arī populārākais sociālais instruments šai grupā. Tanī aktīvi profili ir 69% aptaujāto. Tālāk seko Twitter ar 44% lietotāju, Youtube 32% un LinkedIn ar 23%.
Lai samazinātu riskus, 57% mazo un vidējo kompāniju ieviesušas dažādus ierobežojumus. Pēc Panda pētījuma, 60% uzņēmumu sociālo tīklu lietošana pilnīgi vai daļēji aizliegta. Visvairāk aizliedz spēlēt spēles, publicēties blogos, instalēt spēļu lietojumprogrammas bez admina ziņas. Bez tam 25% kompāniju atzīst, ka sociālo tīklu bloķēšanai lieto hardware
google nu ir noslīdējusi lielākā ļaunuma otrajā vietā? 😀
Nē. Īsti “koderi” sāk skaitīt no nulles 😀
Tomeer, jaapiekrrit. Ja jau anglji neskopojaas ar privaato info, kur nu veel jenkji. PArasts ikdienas lietotaajs neskopojas ar savu privaato info. Es pats esmu mainiijis dzimshanas datumus portaalos. Piem. mana banka, arii SKY un ne tikai, prasa manu dzimshanas datumu. Preciizu dziivesvietu arii necenshos afisheet.
Ljoti sen tika izmantots portaals draugiem.lv, lai uzzinaatu, kas tas par cilveeku. Protams stulbi, bet lielaakaa publiskaa datubaaze tak mums vinja ir.
Taa ka shitam:
lai veiktu pētījumus un izspiegotu konkurentus, uzlabotu klientu apkalpošanu, veiktu marketinga politiku, vai vienkārši piepelnītos.
pilniibaa piekriitu.
Preses relīzes