Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Facebook tagad vāc informāciju pilnīgi par visiem
Pat ja Tu neesi reģistrējies “purngrāmatā”, arī tad Tevi saskaitīs
Praksē tas notiks tā: ja kāds Facebook nereģistrēts pilsonis tā regulārāk apmeklēs, teiksim, kulinārijas portālus, tad turpmāk kulinārijas reklāmas viņu vajās visur, kur vien ir Audience Network reklāmas laukumi. Š o principu sen lieto Google, Yandex un citi lielie interneta spēlētāji, un tas atzīts par visefektīvāko. Facebook gan sola nekādā gadījumā neizplatīt kaitinošas reklāmas, piem. ar skaņu. Reģistrētie lietotāji varēs arī izslēgt atsevišķas reklāmas, kuras viņiem nepatīk, vai arī nomainīt tēmu.
Agrāk Facebook tirgoja informāciju tikai par tiem lietotājiem, kuri sociālajā tīklā bija aktīvi visu laiku (piemēram lietoja FB mobilo aplikāciju). “Gadījuma putni”, kuri retumis ielogojās portālā un pēc tam izlogojās, bija pasargāti. Tagad ikviena darbības tiks uzskaitītas, kaut arī Cukerbergs apzvēr, ka tās nepiesaistīs vārdam-uzvārdam.
[img]
nu un?
Kāda bļin starpība! Ko visi var ceptieds par to personalizēto reklāmu. Lai arī pats lietoju Adblock + Ghostery, es labāk redzētu personalizētu reklāmu, nekā randomā izmestu krepu! Pasarg Dievs, cilvēkam, kas, piemēram, interesējās par kino – tagad parādīs reklāmu par jaunāko top filmu. Pasaules gals, ne? Ko tagad iesākt? 😀
Es domāju, ka labāk tas cilvēks ieraudzītu to reklāmu par filmu, nevis kaut kādu sieviešu pakešu reklāmu.
Es pats kādu laiku dzīvoju apzināti bez reklāmas bloķētājiem, jo pētīju reklāmas un to saistītas lietas. Pats izbaudīju to, ka dažreiz pat ieraudzīju ko interesantu, ko vēlāk papētīju. Personalizētas reklāmas ir daudz labākas, tās tikai vajag vairāk attīstīt, lai samazinātu “krepus” katram cilvēkam individuāli. Bet nu, tas jau kā jebkurā jomā – nebeidzama attīstība.