Facebook tagad vāc informāciju pilnīgi par visiem

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Facebook tagad vāc informāciju pilnīgi par visiem

Tiek skatīts 2 ierakstu – 1 līdz 2 (no 2 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #162118
    samurajs
    Participant

    Facebook sācis darīt to, ko Google dara jau sen – savāc pilnīgi visu informāciju par interneta lietotāju darbībām, kam ir saistība ar šo sociālo tīklu. Un arī ārpus tā. Pat ja Tu neesi reģistrējies “purngrāmatā”, arī tad Tevi saskaitīs. Un tālāk šos datus saņems mobilās reklāmas kompānija Audience Network, lai vēlāk piesūtītu personalizētu reklāmu. Papildus informāciju reklāmisti gūs arī no nospiestajiem “Like” un kopīgotajām kaķbildēm.

    Praksē tas notiks tā: ja kāds Facebook nereģistrēts pilsonis tā regulārāk apmeklēs, teiksim, kulinārijas portālus, tad turpmāk kulinārijas reklāmas viņu vajās visur, kur vien ir Audience Network reklāmas laukumi. Š o principu sen lieto Google, Yandex un citi lielie interneta spēlētāji, un tas atzīts par visefektīvāko. Facebook gan sola nekādā gadījumā neizplatīt kaitinošas reklāmas, piem. ar skaņu. Reģistrētie lietotāji varēs arī izslēgt atsevišķas reklāmas, kuras viņiem nepatīk, vai arī nomainīt tēmu.

    Agrāk Facebook tirgoja informāciju tikai par tiem lietotājiem, kuri sociālajā tīklā bija aktīvi visu laiku (piemēram lietoja FB mobilo aplikāciju). “Gadījuma putni”, kuri retumis ielogojās portālā un pēc tam izlogojās, bija pasargāti. Tagad ikviena darbības tiks uzskaitītas, kaut arī Cukerbergs apzvēr, ka tās nepiesaistīs vārdam-uzvārdam.

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_facebookprivacycartoon300x204_1.jpg[/img]

    WSJ u.c.

    #325683
    shady
    Participant

    Īstenībā te jāsaka divi vārdi – nu un? 😀

    Kāda bļin starpība! Ko visi var ceptieds par to personalizēto reklāmu. Lai arī pats lietoju Adblock + Ghostery, es labāk redzētu personalizētu reklāmu, nekā randomā izmestu krepu! Pasarg Dievs, cilvēkam, kas, piemēram, interesējās par kino – tagad parādīs reklāmu par jaunāko top filmu. Pasaules gals, ne? Ko tagad iesākt? 😀

    Es domāju, ka labāk tas cilvēks ieraudzītu to reklāmu par filmu, nevis kaut kādu sieviešu pakešu reklāmu.

    Es pats kādu laiku dzīvoju apzināti bez reklāmas bloķētājiem, jo pētīju reklāmas un to saistītas lietas. Pats izbaudīju to, ka dažreiz pat ieraudzīju ko interesantu, ko vēlāk papētīju. Personalizētas reklāmas ir daudz labākas, tās tikai vajag vairāk attīstīt, lai samazinātu “krepus” katram cilvēkam individuāli. Bet nu, tas jau kā jebkurā jomā – nebeidzama attīstība.

Tiek skatīts 2 ierakstu – 1 līdz 2 (no 2 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā