Ar tām cenām ir vienkārši – es tev piekrītu ka normāli velosipēdi sākas no, teiksim, tevis nosauktajiem cipariem, BET – lielākoties par tādām naudām redzamie velosipēdi ir tādi, kur gribas prasīt “PAR KO?!” – jo lielākoties, vismaz latvijā, tā cena ir uzskrūvēta par visādām fetiša bling bling lietām, sevišķi vēl pie tā, ka pircējiem lielākoties mērķi ir tādi paši, kā labai daļai jaunu mašīnu pircējiem – pirkt “džipu” lai stumdītos pa rīgas sastrēgumiem. Piemēram, paskaties internetveikalā, a tur kaut kāds smirdīgs kalnietis, kurš satur maz velosipēda, maksā, teiksim, 400-600 eiras – lai arī, kā jau teicu, tur ir maz velosipēda – rāmis, ripuļi, transmisijas parodija – miljons zobrati – neērts ķeblis, principā nekā vairāk. Kamēr ja skaties netā kādu velosipēdu kas nokomplektēts ar, teiksim, Rohloff Speedhub, tad uzreiz ir skaidrs, kāpēc tāds velosipēds maksā, teiksim, 2k – jo aizmugurējā rumba maksā nedaudz zem štukas, un pārējie elementi visdrīzāk kvalitātes ziņā neatpaliek. Brīdī kad sākam skatīties uz kaut ko pavisam interesantu, cenas paliek vēl jautrākas – piemēram, gulošie velosipēdi – es atkal nespēju saprast kāpēc gulošam trīsritenim būtu jāmaksā 2-3-4k, lai arī tāds visdrīzāk atkal komplektējas ar švakiem risinājumiem. Patlaban es nesteidzigi vienu sev būvēju – es tā rupji rēķinu ka pēc pilnīgās pabeigšanas [būs pa daļām] kādas 600 eiras man detaļas izmaksās, lai arī tur aprīkojums žēlots netiks 🙂