FMS ar Lattelecom ievieš jaunu rēķinu apstrādes sistēmu

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR FMS ar Lattelecom ievieš jaunu rēķinu apstrādes sistēmu

Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #154126
    shady
    Participant

    IT projektu vadības, finanšu un grāmatvedības konsultāciju uzņēmums FMS sadarbībā ar Lattelecom BPO Baltic ir ieviesis Latvijā jaunu dokumentu vadības risinājumu ienākošo rēķinu apstrādei. Tas veidots uz resursu vadības sistēmas Horizon bāzes un paredz ienākošo rēķinu apstrādi elektroniskā veidā. Viena apgādes dokumenta pilnas apstrādes pašizmaksa tiek samazināta vidēji par 30%, uzlabojot darba ražīgumu un uzņēmuma spēju kontrolēt izmaksas. Pirmais uzņēmums Latvijā, kur šī sistēma jau ieviesta, ir SEB banka.

    Lattelecom BPO Baltic un FMS ieviestais risinājums nodrošina visu ienākošo rēķinu un pavadzīmju nepārtrauktu, automatizētu apstrādes procesu Horizon vidē. Apstrāde sākas no to saņemšanas līdz elektroniski saskaņotu dokumentu automātiskai veidošanai un grāmatošanai. Tas paredz ienakošo rēķinu digitalizāciju, veidojot bezpapīra darba plūsmu uzņēmumā.

    “FMS un Lattelecom BPO Baltic kopprojekts ir unikāls ar to, ka pirmo reizi Latvijā klientiem tiek piedāvāts integrēts risinājums, kurā ietilpst papīra dokumentu digitalizācijas pakalpojums un elektronisko dokumentu vadības sistēma, kura ir tieši integrēta ar grāmatvedības uzskaites sistēmu. Esmu priecīgs par lielisko sadarbību ar Lattelecom BPO Baltic, kuras rezultātā varēja rasties šāds innovatīvs pakalpojums. Progresīvu IT risinājumu ieviešana biznesa procesu pārvaldē ir instruments, kā uzņēmumi var uzlabot savu biznesa procesu pārvaldību. SEB banka tam ir lielisks piemērs,” komentē Jānis Bergs, FMS valdes priekšsēdētājs.

    Jūrate Lingiene, SEB bankas valdes locekle un finanšu direktore uzsver: “Ir patīkami apzināties, ka šo profesionālo sistēmu ir izveidojuši Latvijas uzņēmumi. Esmu pārliecināta, ka to novērtēs uzņēmumi gan Latvijā, gan citur pasaulē. Ir gandarījums, ka SEB banka ir pirmā Latvijā, kas uzsākusi šī jaunā risinājuma izmantošanu. Jau šobrīd redzam, ka jaunais tehnoloģiskais risinājums ļāvis mums kļūt efektīvākiem un samazināt gan laika, gan finanšu resursus, bez tam tas palīdz mums īstenot izvirzītos mērķus attiecībā uz ilgtspējīgu darbību. Š o ērto un mūsdienīgo risinājumu iesakām izmantot arī citiem uzņēmumiem.”

    Digitāla rēķinu apstrādes procesa ieviešana uzņēmumam palīdz sasniegt efektīvu iekšējās informācijas apriti un nodrošina elektronisku darba plūsmu. Grāmatvedība var savlaicīgi saņemt apgādes dokumentus ar svarīgāko informāciju, kas nepieciešama izdevumu atzīšanai un grāmatošanai. Tā tiek būtiski samazināts laiks rēķinu saskaņošanai starp iesaistītajām pusēm. Saskaņošanas laikā atbildīgās personas var ne tikai apstiprināt vai noraidīt rēķinus, bet arī norādīt citu svarīgu informāciju, piemēram, struktūrvienību, izmaksu veidu, līguma vai iepirkuma numuru, projekta kodu vai jebkuru citu informāciju no Horizon klasifikatoriem.

    „Rēķinu apstrādes un apmaiņas process elektroniskajā vidē uzņēmumiem ne tikai ievērojami samazina administratīvās izmaksas, bet arī paaugstina darba efektivitāti, kā arī būtiski samazina resursus, kas saistīti ar dokumentu fizisku pārsūtīšanu un uzglabāšanu. Par to esam pārliecinājušies jau pirms vairākiem gadiem, Lattelecom grupas vajadzībām izstrādājot un ieviešot elektronisko rēķinu apstrādes risinājumu. Savukārt šobrīd īpašs gandarījums ir par to, ka, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, ir izdevies rēķinu elektronisko apmaiņu nodrošināt vienai no populārākajām finanšu uzskaites aplikācijām – Horizon,” norāda Lattelecom BPO Baltic valdes priekšsēdētājs Valters Māziņš.

    Risinājuma ieviešana uzņēmumā būtiski atvieglo arī audita un pārskatu sagatavošanas procesus, jo katrs dokuments, tā pamatdati un apstrādes vēsture ir apskatāma centralizētā vietnē.

    Par FMS:

    SIA FMS ir IT projektu vadības, finanšu un grāmatvedības konsultāciju uzņēmums. Vairāk nekā 30 tā konsultanti ikdienā sniedz padomus saviem klientiem tehnoloģiju projektos vairāk nekā 20 dažādās nozarēs, konsultējot ne tikai par pašu izstrādāto programmatūru – resursu vadības risisnājumu Horizon, bet piedāvājot arī partneru risinājumus – pasaulē vadošo datu analīzes rīku MicroStrategy un pašvaldību darbības atbalstam ģeogrāfiskās informācijas sistēmu TEKLA XCity.

    IT risinājumu ieviešanu SIA FMS uzticējušas valsts sektora svarīgākās finanšu iestādes – Finanšu ministrija, Valsts kase un Valsts ieņēmumu dienests, kā arī Iekšlietu un Aizsardzības minsitrijas. Uzņēmums ir lielo pašvaldību finanšu sistēmu piegādātājs un uzturētājs. SIA FMS apkalpo tādus ražošanas un tirdzniecības uzņēmumus kā Pure Food un J. Rozes grāmatnīca. Veselības aprūpes nozarē apkalpotās redzamākās iestādes ir P. Stradiņa klīniskā slimnīca, Rīgas austrumu slimnīca, 1. slimnīca, sabiedrība ARS. SIA FMS ir tehnoloģiju partneris sadzīves ķīmijas ražotāju uzņēmumam Spodrība, eksporta orientētajai SAF Tehnika, kā arī Latvijas Valsts meži un LR Centrālā statistikas pārvalde.

    SIA FMS ir viens no diviem FMS Group uzņēmumiem. Otra uzņēmuma – SIA FMS Software – pamattdarbība ir resursu vadības risinājuma Horizon un Horizon Start izstrāde un attīstība. 

    FMS tika izveidots 2005. gadā kā Microlink Latvia meitas uzņēmums, atdalot finanšu un grāmatvedības risinājumu izstrādi. Taču tā pirmsākumi saistīti ar 1991. gadu, kad tika radītas programmatūras APVÄ€RSNIS pirmās versijas.

    Autors
    Ieraksti
Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā