Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Reklāma › Gamification – jautrība sit augstu vilni
Sazināties var šeit vai uz
Ejiet ellē, nešķīstie. Un jūsu Š valmo prodžekts ir riebīgs veikalings, kas kalpo tikai veikalinga interesēm, smadzeņu skalošanai un patērētāju apzinātai maldināšanai.
Buzzwords – varbūt, bet ja tam tiek veltīta liela uzmanība un ņemot vērā case study, tas strādā, tad neredzu iemeslu to neizmantot, jo visi ir ieguvēji. Mērķis nav ‘skalot smadzenes’ – mērķis ir padarīt ikdienu aizraujošāku.
Katrs jau uztver darbības motivāciju pa savam (pēc savas pieredzes vai domāšanas).
Mēs gribam padarīt ikdienu ne tikai komfortablāku, bet arī aizraujošāku – piedodiet, ja nesakrīt ar visu vēlmēm…
Paldies par komentāru – katram ir vārda brīvība un cienām to.
Īstenībā jebkurai motivācijai un kāda procesa padarīšana interesantākai.
Ir daudzi piemēri pasaulē. Viens no tādiem, ja nemaldos, bija pat integrēts kaut kā Pascal developeriem – negribu samelot, kā tieši tas notiek, bet kaut kā krāj punktus, līmeņus, statusus, atkarībā no tā, cik un ko esi uzkodējis.
Tam pašam codeacademy ir gamification elementi ielikti, lai interesantāk mācīties kodēt.
Nezināju ka tā šo visu lietu dēvē. Iekš Pascal gan neko tādu (vismaz TP7) neesmu manījis, bet populārs piemērs ir Foursquare ar medaļām, reitingiem, utt.. 🙂
Preses relīzes