Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › Godaddy.com bloķē .com domēnus latvijas reģistrantiem.
NS2.SUSPENDED-FOR.SPAM-AND-ABUSE.COM
NS1.SUSPENDED-FOR.SPAM-AND-ABUSE.COM
, ir bijis Krievijā vienu no lielākajiem web hostinga (resursvietas) piedāvātājiem – Majordomo.
Kāpēc izdomāju vispār par šo rakstīt?
Esmu dzirdējis ļoti daudz negatīvu atsauksmju par iepriekšminēto mūsu pašu Latvijas web resursvietas, serveru/domēnu īres piedāvātāju SIA “Nano IT”, t.i. par nevērībām, ko viņi savulaik ir pieļāvuši u.t.t., taču kļūdās reiz visi – līdz ar to gribu teikt, ka tas viss ir pilnīgi dabīgi, un neviens bizness nesākās bez zilumiem. Kompānija taču ir jauna – tikai 4 gadi! Pats personīgi par kompāniju varu teikt vienīgi to labāko. Man pie viņiem uzturās ap 10 kontiem un divreiz vairāk lapām, un problēmas ir godīgi sakot bijušas tikai šad tad, un arī ne ievērojamas. (Jāatzīst, ka tādas ir visiem). Lapu ielāde ir ātra (pat tādām, kuras apmeklē ~2000 apmeklētāji dienā), un par stabilitāti ar nevar sūdzēties. Bet visā visumā ne jau par šiem skaistajiem vārdiem ir runa.
Galvenais iemesls man bija tas, lai pateiktu visiem, kas pie nano.lv īrē .com domēnus, ka šāda problēma šobrīd ir aktuāla – neverās lielākā daļa interneta vietnes, jo to domēniem godaddy.com ir nomainījis, kā jau teicu, pārpratuma pēc, NS ierakstus.
Tāpēc šoreiz negāžam visu žulti uz mūsu pašu vietējiem firmačiem – vaina kā parasti ir meklējama problēmas saknē, par kuras upuri esam ne tikai kļuvuši mēs, bet arī nano.lv.
Detalizētāk par pašu neražu variet lasīt šajā adresē:
Angļu val:
Krievu val:
UPDATE: Godaddy.com ir nano.lv domēnu piegādātājs.
Kad notepad.lv vēl hostējās pie nano.lv, viņi bez brīdinājuma bloķēja portālu, pamatojoties uz to, ka notiek pārāk liels trafiks, notepad rada pārāk lielu slodzi viņu serveriem.
Kaut kāds sviests, ja vēl atceramies Grīšas topikus par nano dāvātām parolēm, tad nu tur gan nekādi nevarēja izlocīties un paši nano veči nāca ar lūgumu pie mums, lai mēs grīšas tēmu vienkārši delete, pieprasīju interviju ar viņiem, tā arī nesagaidījām, jautājumus sarakstījām un nosūtījām. Nekādas emocijas. Nu portams, ja vainīgs, tad aste vien jāpiežmiedz.
Es varētu apgalvot gluži pretējo, kompānijas darbības nav tik spožas, ja mēs salīdzinam citu LV kompānijas darbu un kvalitāti hostinga lauciņā.
Š ī tēma savā ziņā ir apspriesta visās malās un īpaši daudz jau nav ko diskutēt.
Varēji vēl pieminēt, kādu atlaidi viņi tev piešķīra, lai arī pārējie cilvēki no viņiem var pieprasīt līdzvērtīgu kompensāciju.
Kas attiecas uz notepad.lv, viņi bloķēja droši vien dēļ tā, ka Tev tobrīd (varbūt vēl tagad) ir bijis līks kods, un kaut kāda notepad daļa, vnk rija tos resursus. Ja pareizi atceros, tad notepadam tak reiz bij čats, vai ne tā? Un kas darbojās uz ajax. Cik tur vajag lai ar vienu kļūdu ajax skriptā, piedirstu servera resursus (noslogojumu, trafiku un hvz vēlzinko).
Piem. to manis uzturēto lapu ar 2000 unikālajiem, arī reiz nobloķēja, un es pat skaidri tam visam redzēju pamatojumu, jo biju pieļāvis pusmiegā programmējot niecīgu kļūdu PHP kodā, kas protams, kā Warnings rakstījās error logā. Kļūda bija tik nozīmīga, ka log fails piedirsa sekundēs visu atlikušo brīvo vietu uz servera, kā arī noslogoja to pamatīgi. Tam bija iemesls, un, ja nano.lv šādā gadījumā saskata to noslogojumu, viņiem ir visas tiesības suspendēt lapu.
Otrs, par Grišu – ok kā jau teicu – jauna firma – bez zilumiem neviens vēl nav sācis biznesu. Salīdzini ar pārējām vecuma ziņā, taču varu derēt, ka arī par Grišas variantu viņi jau ir piedomājuši, tā kā…
Trešais, par atbildēm uz tiem jautājumiem – Viss atkarīgs no tā cik saprotami tos pasniedz hostinga provaiderim. Jāatcerās arī ir tas, ka hostinga provaideris, mļin NERISINA problēmas mājas lapas līkajā kodā. Kā arī pašam hostinga acc lietotājam ir jābūt pietiekoši kompetentam, lai izrisinātu daudzas problēmas, bez viņu iejaukšanās. Ja viņi risina problēmas, kas viņiem nebūtu jārisina, tā ir tikai piekāpšanās klientiem.
Attiecībā uz tiem noklusētajiem datubāzes kodējumiem / izkārtojumiem, vai kā viņtur. Tā ir pilnīgākā tufta, jo noklusēto kodējumu var viegli nomainīt, uzreiz jau pie kverija kas izveido jaunu db. Protams editējot arī jau eksistējošo db. Atkal nevērīga programmista kļūda.
Ir visādi brīnumi arī gadījušies, ka tiek mainīti lietotāju lapas kodi bez pašu lietotāju atļaujas, bet tas jau atkal ir cits stāsts.
Gribi sēdi uz nano, gribi nesēdi, katam brīva izvēlne.
P.S. Saprastu, ja tu strādātu šajā kompānijā, būtu varbūt savādāk.
Daudzi varētu likt pretī vēl visādas problēmas, ko sagādājis nano.lv, cik skatos internetā ir vairāk sliktu atsauču, nekā labu.
Katram ir jāizvērtē pašam, vai viņam sniegtie pakalpojumi visā tā klāstā apmierina. 🙂
Ja tev patīk kasīties, lūdzu, skype. 🙂 😀
Risinājums šizofreniskiem cilvēkiem, kuri tā vien prot kā piemalties tur kur nav kur piemalties, ir aiziet uz Nano offisu un noskaidrot lietas būtību. Arī es konkrēti noignorētu jebkuru jampampiņu, kurš no manis prasa nez kādu interviju par dies zin kādam, nez no kurienes izraktām parolēm. Tas vis jums puiši vēl butu japierāda. 🙂
Nav jau Salvja kantoris, kas atklāti šārē klientu webus DC tīklā.
Saproti, ne jau es aiz nekā nedarīšanas kādu noreju. Man nepatīk tas, ka ne manas vainas dēļ, vecie klienti man brūk virsū par to, ka redz hostētāja neizdarības dēļ nejiet viņu lapa kā nākas. Tad nu es dabonu tērēt savu laiku, lai risinātu problēmas, kas pēc būtības būtu jārisina hosterim. Nograut lietotāja kontu, nomest visus settingus, pēc tam saka, lai es pats lieku settingus atpakaļ. Nav jau grūti, bet tīri princips, kāpēc man, kas nepiekā nav vainīgs, kā viens hostera izvēlne, jādara citu darbs. Plus vēl klients rēķinus samaksājis laikā, nekādu paziņojumu arī no viņu puses neesot bijis. Vienā no gadījumiem, klients sēdēja bez weba un maila 2 dienas.
Nezinu, kādā valodā tu viņiem jautā, bet esmu ievērojis, ja jautā LV valodā, supports ieilgst, uzmet krieviski notiek ātrāk. Š o apgalvojumu vēl kaut kur biju dzirdējis.
Iespējams, ka tev tās kastes turās labāk, nekā lētie konti pa 2.5 Ls mēnesī. Tā jau ir, maksā vairāk, būs labāk 🙂 Vislabāk darbību ir pārbaudīt dienu dienā, non-stopā, kur arī pats ņem darbību, nevis ik pa reizei uzmet aci un trāpās tā, ka viss ir ok, un par bijušo problēmu tik secini no maila.
Normālam adminam iestatījumus atjaunot ir pāris klikšķu attālumā, automatizācijas un taisnu roku jautājums, un likt portālu *cough cough* uz hosta par 2.50,~ un pēc tam sudzeties par downtime un hostera ierobežjumu ir marasms.
Gribi kontroli? Nano piedāvā tam lielisku risinājumu, VPS serveri, liec savu programmatūru, administrē un dari visu neatkarīgi no citiem hostinga acc ar fiksetu resursu daudzumu. Pārtērē? Pats vainīgs. Gribi uber stabilu darbību? Izvieto savu kasti datu centrā, un dzīvo bez bēdu, ne panem hostingu par 2,50.~ Ls mēnesī un sūdzies, ka provaiders redz tev kautko dzēš. Un esi pārliecināts, ka tas bija hostinga provaiders? 🙂 Par valodām runāt, brīvi runāju piecās, tajā skaitā krievu, man problemas nesagādā sarunāties ar viņiem krieviski, ja viņiem no tā ērtāk. Protams, ka hosteris tev neizrādīs atsaucību, ja tu attiecīgi neizrādīsi atsaucību viņam. Man serviss vienmēr bijis augstākajā līmenī, bet tas jau laikam ir attieksmes jautājums. 🙂
Firmu lapām ir ok, lieliem gan jāskatās uz ko stabilāku un labāku.
Lietojam to, ko varam atļauties. SMS notifikācijas ir labas un noderīgas.
Jautājums, ko tu dari tad, kad aizbrauc pagozēties saulītē, pasūc kādu alu, esi uz kādām 3 dienām atslēdzies no IT lietām, pēkšņi kaudze ar sms par nestrādājošiem serveriem, pie kā tu neesi vainīgs, visa tava atpūta ir sabeigta, jo domā par to, kur kļūda, kā arī klienti nemitīgi zvanās, pieprasa, lai tu risini problēmu, pie kā tu neesi vainīgs. Droš kravā mantas un brauc atpakaļ, normāla atpūta 🙂
Man tā bija samērā regulāri, kad hostējāmies uz nano, aizbraucu uz laukiem, samurajs laiž SMS, ka notepad down, atbraucu atpakaļ viss atkal iet, bet jau forumā atkal komentāri par to, ka notepad down un visi kaut kur meklē vainu manī, atkal jāsāk attaisnoties hostētāja vārdā tautai par sagādātām problēmām. Ok es saprastu tas notiek reti, bet manā gadijumā tas bija itin bieži, es jau viens neizdomāju šos faktus, ir arī citi lietotāji, kas varētu šeit savu vārdu pateikt, piemēram Samurajs.
Nesen nomainijām hosterus, tagad jau ir labāk un down gadās, bet samērā mazāk, nekā pie vecā hostera. Š ī tēma var turpināties mūžīgi un visiem būs sava veida taisnība. 🙂
Andress: Nu tad davai, sāc mesties kā notepad.lv lietotājs priekš atseviška servera. 🙂
….
Jautājums, ko tu dari tad, kad aizbrauc pagozēties saulītē, pasūc kādu alu, esi uz kādām 3 dienām atslēdzies no IT lietām, pēkšņi kaudze ar sms par nestrādājošiem serveriem, pie kā tu neesi vainīgs, visa tava atpūta ir sabeigta, jo domā par to, kur kļūda, kā arī klienti nemitīgi zvanās, pieprasa, lai tu risini problēmu, pie kā tu neesi vainīgs. Droš kravā mantas un brauc atpakaļ, normāla atpūta 🙂
….
Jā jā protams, iekāriens man… Varbūt kādu reklāmu iebīdišu tev, ar to sākumam vajadzētu pietikt.
Es nez bet man kautkā negadās, ka būtu bijusi kaudze ar SMS par nestrādājošiem serveriem. Un ja arī ir, tad kur ir kļūda es nedomāju, es to jau zinu. Labs admins no A-Z zin savu resursu vājos punktus, tas gan saprotams tikai tad, ja resurss ir paša kodēts un konstruēts…
Ja runāt te var daudz un dikti, bet man kautkā pārgāja vēlme. 🙂 No offense
Muhhhhh. Neredzu, kur tu saskati beerndaarzu Andresss. Lieta ir nopietna, jo mani .com domeeni nestraadaa veel pat sjodien. Un kursj pie visa vainiigs? GoDaddy! Tagad izstaasti, ko tu man ieteiktu dariit. Par hostingu es nerunaaju, tas fukaa ar vislabaako atdevi. Pat 250mb konti griezjaas savaa sulaa, bet runa neiet par to.
Pardon, laikam novirzījos no tēmas. par tiem .com domēniem ir draņķīgi, par laimi pašam ir tikai .org .net .eu un .lv un tur vēl šādi tādi .ru un .lt 🙂 Cerams ka Nano sazināsies ar godaddy un sados šiem ziepēs. 🙂
Pēc manām domām ja kas iekš lv jātur tad
He no bezmaksas hostiem un nelielas maksas hostiem varu ieteikt elatvia.net man tur bezmaksas hosts un virsū html lapele nju nekas dižs arī php lapeli var uzlikt 😀 nju un teju divu gadu laikā nav nekas no turienes pazudis 🙂
Preses relīzes