Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Google izseko mūsu maršrutus pat bez SIM un pie atslēgta GPS
Laiks iet uz priekšu, kompānijas var par klientu uzzināt arvien sīkāku informāciju. Pienāks laiks, kad šie personu izveidotie profili servisos kļūs ļoti akurāti un nelabvēļu acīs vērtīgi. Tad redzēsim, kuram būs POX pēc kārtējās datu noplūdes. Tikai tad vairs nenoplūdīs tava lokācija, bet gan tas, kādas firmas apakšveļu Tava sieva vilka divus gadus iepriekš.
Laikā, kad esi kādam atdevis pilnīgi visu informāciju par sevi (arī biometriskos datus, videoierakstus, kuros attēloti visi tavi dzīves mirkļi), tev būs daudz ko zaudēt, taču hakeriem loms būs daudz gardāks. Arī valdībām. Kā arī – jo vairāk kādam konkrētam uzņēmumam ir bagātīgi dati par katru cilvēku, jo vairāk tas būs pakļauts datu zādzībām, jo kādudien informācja tik tiešām būs vara. Iedomājies – ar pāris klikšķiem tikt teju jebkura cilvēka prātā vai privātajā dzīvē.
Nice story bro…: oh, pag, moš neesi pilnīgs auns un palasi GDPR drazu, kura stāsies spēkā no 2018 gada maija…
Interesanti, kā, piemēram, Google machine learning algoritmi spēs “aizmirst†Tavu informāciju pēc visu klientu datu masīva caurskatīšanas, analizēšanas un mācīšanās no šiem datiem? Ja nemaldos, pati Google saredzēja problēmas Tevis minētajā GDPR.
Rūķi – tev laikam tas trekterēšanas periods bijis vismaz uz divām dienām… Jā, fanu zēni priecājas par to ka var ātrāk uzsākt spēļu darbu un ātrāk paspēlēt spēles – man tikmēr nav problēma reizi dienā padarīt kaut ko citu, kamēr pārlūks palaižas. Tā tava filosofija par to darba efektivitāti vispār bija graujoša – drīkst zināt, kuras ir tās profesijas, neskaitot radošās, kur pats strādājošais var izlemt kā viņš strādās?
Attiecībā par mašīnām, ļoti spēcīgi sajūtama nosliece apgalvot vēlamo par esošo. Mans golfs degvielu patērē līdzvērtīgi vidējai šīsdienas mašīnai ar benzīnnieku, vienīgi paātrinās labāk par vairumu uz ceļa esošo mašīnu un motors nodrošina labāku elastību. Ērtības un neērtības ir vienā līmenī ar jaunām līdzīgas klases mašīnām, izņemot vēja trokšņus, bet nu tur pie vainas esmu es pats – durvis vajag saregulēt – atsevišķos punktos, protams, tas ir ērtāks, jo ārējie izmēri ir mazāki, riepas nav zemprofils un buferis nav cietas plastmasas izstrādājums kas atrodas zemu un viegli satraumējams. Neesmu arī nekur apgalvojis ka autobūves attīstība apstājusies ar otro golfu – to apgalvo tu – attīstība arī lejupejošā spirālē ir attīstība – ja attīstība būtu apstājusies pirms 30 gadiem, tad pilna rīga būtu ar kvalitatīvām mašīnām 😀 Defekts manās smadzenēs, protams, ir – spēja saprast cēloņus un sekas, kā arī zināt vēsturi – tikmēr tādus kā tu ražotāji baro ar tukšiem apgalvojumiem par uzlabojumiem un citām neesošām lietām.
Preses relīzes