Gorenje un Panasonic izveido stratēģisku aliansi

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR Gorenje un Panasonic izveido stratēģisku aliansi

Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #158465
    shady
    Participant

    2013. gada 5. jūlijā, Gorenje Grupa un korporācija Panasonic paziņojušas, ka izveido ilgtermiņa stratēģisko aliansi, kas maksimāli izmantos abu partneru spēkus un spējas, veicinās to rentabilitāti un uzlabos konkurētspēju Eiropā par labu patērētājiem.

    Gorenje un Panasonic stratēģiskā alianse balstīsies uz diviem pīlāriem: kopdarbība pētniecības un attīstības jomā un izvēlētu ražošanas platformu noteiktām produktu kategorijām (veļas mašīnas, ledusskapji un iebūvētās cepeškrāsnis), pārdošanas tīkla un pieredzes mārketingā kopīga izmantošana produkcijas izplatīšanai Eiropā.

    Papildus šiem galvenajiem pīlāriem, alianse radīs elastīgu pamatu, kas ļaus abiem uzņēmumiem sadarboties arī citās jomās.

    Apliecinot ticību alianses veiksmei un gatavību ilgtermiņa sadarbībai biznesā, Panasonic ieguldīs 10 milj. eiro un iegādāsies Gorenje akciju mazākuma paketi, savukārt Gorenje palielinās savu akciju kapitālu un turpmāk tirgos savas akcijas divās biržās.

    Stratēģiskā alianse ļaus abām pusēm labāk apkalpot savus klientus, pilnībā izmantojot abu partneru spēku un konkurences priekšrocību apvienošanas efektu.

    Franjo Bobinacs, Gorenje prezidents un izpilddirektors: “Stratēģiskās alianses veidošana ar korporāciju, kurai ir tāda reputācija kā Panasonic, ir vēsturisks pavērsiens Gorenje darbībā un svarīgs solis mūsu stratēģisko mērķu sasniegšanā. Panasonic ir globāls līderis ar gandrīz 100 gadus ilgām tradīcijām un stingru apņemšanos investēt videi draudzīgās inovācijās. Savukārt Gorenje, kas joprojām ir uzticīgs savai neatkarīgas kompānijas ilgtermiņa vīzijai, un kuram ir padziļinātas zināšanas par Eiropas tirgu un patērētājiem, koncentrējas uz dizainu, inovācijām un kvalitāti. No sinerģijas efekta dizaina, ražošanas un pārdošanas jomā iegūs gan abi uzņēmumi, gan patērētāji un citas iesaistītās puses. Š īs partnerattiecības dod virkni iespēju abām korporācijām un, attīstoties sadarbībai, nākotnē pavērs arī jaunas iespējas. Mēs ar prieku sadarbosimies ar Panasonic.”

    Lorāns Abadī, Panasonic Europe priekšsēdētājs un izpilddirektors: “Apņemšanās izstrādāt inovatīvus, augstas kvalitātes produktus ar izcilu dizainu padara Gorenje par ideālu Panasonic partneri. Mēs esam gatavi strādāt kopā, lai izveidotu stiprus pamatus ilgtermiņa izaugsmei, kas rosinās abus uzņēmumus iekarot jaunas pozīcijas Eiropas sadzīves tehnikas tirgū. Apvienojot mūsu savstarpēji papildinošus produktus un ražošanas tehnoloģijas, pārdošanas kanālus un tirgus pieredzi, turpmāk mēs piedāvāsim modernus, gudrus un videi draudzīgus produktus patērētājiem Eiropā, tajā skaitā arī Krievijā.”

    Alianses ietvaros Panasonic un Gorenje sadarbosies tādās jomās kā pētniecība un attīstība, ražošana un pārdošana, sākotnēji uzsvaru liekot uz (i) jaunas paaudzes veļas mašīnu izstrādi Eiropas tirgum, (ii) Panasonic zīmola ledusskapju ražošanu Gorenje rūpnīcās pārdošanai ES, Krievijas un citu NVS valstu tirgos, (iii) Panasonic zīmola iebūvējamo virtuves iekārtu kopīgu izplatīšanu Eiropā un izbūvējamo cepeškrāšņu ražošanu Gorenje rūpnīcās.

    Par Gorenje:

    Gorenje grupa ir Eiropas vadošais sadzīves tehnikas ražotājs, kas piegādā izcila dizaina un tehnoloģiski perfektas ierīces, kuras atvieglo dzīvi patērētājiem 90 pasaules valstīs. Grupas produkcijas portfelī ir tādi zīmoli kā Gorenje, Gorenje+, Atag, Asko, Pelgrim, Mora, Upo, Etna un Körting, kuri pārstāv virtuves iekārtas un citu sadzīves tehniku, piemēram, ūdens sildītājus un siltuma sūkņus. Papildus tam Gorenje grupa sniedz arī ekoloģiskus pakalpojumus, ražo instrumentus un mašīnas. 92% grupas ienākumu tiek gūti Eiropā, kur galvenie tirgi ir Vācija, Krievija, Beneluksa valstis, Skandināvija un Dienvidaustrumu Eiropa. Lai uzzinātu vairāk par Gorenje, lūdzu, apmeklējiet uzņēmuma mājas lapu http://www.gorenjegroup.com.

    Par Panasonic:

    Korporācija Panasonic ir pasaules līderis elektronikas tehnoloģiju un risinājumu attīstībā un izstrādē izmantošanai mājokļos, ārpus mājokļiem, mobilajās un individuālajās aplikācijās. Kopš tā izveides 1918. gadā uzņēmums ir paplašinājies globālajā mērogā, un tagad korporācija apvieno vairāk nekā 500 uzņēmumu visā pasaulē, kuru kopējie pārdošanas apjomi gadā, kas beidzās 2013. gada 31. martā, sasniedza 7,30 trilj. Japānas jenu (68,2 mljrd. eiro). Panasonic ir apņēmies radīt jaunu vērtību caur inovācijām, kurām nepastāv robežas, un cenšas padarīt patērētāju dzīvi un pasauli labāku. Lai uzzinātu vairāk par Panasonic, lūdzu, apmeklējiet uzņēmuma mājas lapu https://panasonic.net/.

    https://www.salidzini.lv/affiliate/search.php?aff=notepad.lv&q=Panasonic+foto&cn=220&type=list” frameborder=”0″ width=”570″ height=”220″>

Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā