Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › HDTV televizorus stiepj atpakaļ…
Piezīme:
Ja 2006. gadā 20% pircēju atdeva atpakaļ savus HDTV TV, tad 2007. gadā šis skaits jau sarucis līdz 10%. Tas – pateicoties korektai reklāmai un veikalu pārdevēju pūlēm.
Galvenokārt HDTV televizorus pieprasa PlayStation 3, Xbox 360, digitālo videokameru īpašnieki, kā arī tie, kuri plāno tos pieslēgt datoriem. Kabeļtelevīzijā HDTV izplatība vēl ir visai zema.
Pēc kabeļTV firmas ESPN pārstāvja Brian Burns vārdiem cilvēki pat nezin, kas ir HDTV. Tikai 64 % iedzīvotāju esot tehniskas iespējas uztvert SAT- vai kabeļTV HDTV standartā. Lielais standartu jūklis esot novedis cilvēkus apjukumā.
Toties televizoru ražotāji nebūt nav apjukuši – top jauni “HDTV TV monstri”, tostarp Panasonic jau sagatavojis ražošanai 150″ (3.81 m diagonāle) plazmas TV:
[img]
SAMSUNG savukārt piedāvā 70″ LCD TV:
[img]
Bet nu dati rakstā (pēc pirmavota) ir Eiropas vidējie.
….
par cik zinu, Latvijā šāds likums arī darbojās..
lielākajā daļā Eiropas valstu darbojas “money-back warranty”, resp. ja klients nav apmierināts ar pirkumu – viņam ir tiesība zināmā laikā (parasti 14 dienas) to atdot veikalam atpakaļ. Pratams, Latvijā līdz tam vēl tālu…
….
par cik zinu, Latvijā šāds likums arī darbojās..
Parasti tādus esmu redzējis, kad kurinu pēčku, ar Antilas žurnāliem. Tur parasti tā tiek rakstīts. Bet veikalos visbiežāk stāv uzraksts, nopirktās mantas atpakaļ nepieņemam.
vai tad kļūdos?
izredzētais
Ka kādam būtu izdevies atdot atpakaļ preci “jo man tā nepatīk” – personīgi es neesmu dzirdējis un Z-svētku brīnumiem neticu… 😀
Bet reāli ir ārkārtīgi grūti pat nodot atpakaļ brāķa preci, un pat nesot lai saremontē garantijas laikā – uz tevi skatās kā uz tautas ienaidnieku. Visur varbūt ne, bet ne vienā vien veikalā.
Kā jau vienreiz teicu => patērētāju tiesību centrs.
ir arī visādi brīnumi, kur uz āeka, pērkot preci, uzspiež zīmogu, ka šo preci pret naudu samainīt nevarēs, taāu tas ir tikai triks, kā veikaliem atbrīvoties no liekas nastas, pret atjautīgākiem cilvēkiem šādi zīmogi neko nelīdzēs, vienalga, vai tas ir pirkts izpārdošanas laikā, jeb nē. 🙂
izredzetais
vai tieshaam ir taa ka visur juus grib appist un izvairiities no garantijas pienaakumu veikshanas?
manos garantijas gadiijumos nekad nav bijushas probleemas gan ar remontu, gan ar prechu apmainju.
varbuut pie vainas ir juusu attieksme?
jums kungi gadienaa nav paranoja?
vai tieshaam ir taa ka visur juus grib appist….
=>
paartraucot liigumsaistiibas, normaali cilveeki to visu parasti noformee rakstiski, vismaz divos eksmeplaros.
man ar inservisu bija liidziiga sitaacija, tikai par mazaaku summu, lai gan ja ievilktos dvus gadus, gan jau ka arii cipars uzlektu.
bija nokaveets viens maksaajums par dazhaam dienaam-inserviss neko neteica, tikai klusiibaa pie sevis skaitiija procentus.kad samaksaaju visu atliku, tad 2x paarprasiiju – vai viss bumbaas un savtarpeejie noreekjini ir nokaartoti. peec otraas reizes vinja tomeer izdomaaja man pateikt ka palicis paraads 3 sant – soda nauda 🙂
taa kaa – lohus appish, nav nekas neparasts.
Preses relīzes