Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Hibrīds. Invāzijas sākums
Lexus CT 200h
Nezinu kā citiem, bet man šie 2 km izraisa reakciju, ko raksturo ar 3 burtiem, no kuriem pirmais ir W un pēdējais- F.
1) ja cilvēks var atļauties nebūt ne lēto mašīnu, tad gan jau pietiks naudas arī benzīnam, lai šos 2 km nebrauktu uz elektrības vien,
2) pat ja tiešām benzīns izbeidzas, tad šie 2 km var arī nebūt pietiekami.
Lai arī kā būtu- devos interneta dzīlēs meklēt patiesību par hibrīdauto un to spējām.
[img]
Tātad, ar ko mums šobrīd ir darīšana?
1. Hibrīdauto veterāns un Lexus CT 200h brālēns- Toyota Prius
2. Honda CR-Z
3. Honda Insight
4. Un bariņš dārgu apvidus auto- Lexus RX 450hVW Touareg 3.0 V6 TSI Hybrid
5. Kā arī rinda reprezentatīvu sedanu (BMW 750 Lexus GS 450h
No visiem minētajiem tikai Lexus CT 200hLexus CT 200h
Tehnoloģijas nestāv uz vietas. Tuvākajā laikā mūs sagaida īsta hibrīdu invāzija un tie spēs braukt tikai uz elektrības.
[img]
Peugeot 3008 Hybrid4
Volvo V60 Hybrid
VW LX1
Land Rover Range_E
Mercedes E300 BlueTec Hybrid
Audi E-Tron Spyder
Peugeot 508RXH
Hibrīda hibrīds Toyota Prius+
Nu ko, gandrīz vai jāsaka, ka hibrīdu cienītājiem, kas tiešām grib nobraukt uz elektrības nevis 2 km, bet kādu nopietnāku attālumu, ir jāpērk Land Rover Range_E. Cerams, ka tas tehniski nebūs tik neuzticams kā Land Roveriem ierasts. Bet pilnīgi noteikti nav jēga cerēt, ka tas būs lēts.
Runājot par cenām. Eiropas turīgāko valstu valdības atbalsta zaļo domāšanu un tur visādi hibrīdi un elektroauto tiek mazākā vai lielākā mērā subsidēti. Pie mums šobrī nekas tāds nav un nav arī dzirdēts, ka kāds plānotu. Kas nozīmē, ka šādu auto pārdošanas apjomi vēl arvien būs gandrīz nekādi. Lai arī jāatzīst, ka Lexus CT 200h aizgāja uz urrā. Visdrīzāk, ne jau sava “zaļuma†dēļ, jo auto ir pievilcīgs, ērts un salīdzinoši lēts (salīdzinājumā ar citiem Lexus).
[img]
Zaļo tēmu turpināsim- drīzumā gaidiet rakstu par 100% elektroauto.
Lai geeki saprastu, tas ir tas pats, kad procesors netiek noslogots, pārslēdzas taupīgā režīma samazinot GHz 😛
[youtube]
P.S kur tad tu tos 2km nobrauksi 😀 no viena luksafora līdz otram luksaforam 😀
Elektriskais dzinējs attiecībā pret iekšdedzes dzinēju ir kā gumijas sieviete pret īstu sievieti. Un elektromotors ir tik nenormāli garlaicīgs. Visa romantika vējā, ne vairs skaņa, ne vairs kaifs spiest pedāli un sajust, kā degmaisījums jaucas ar gaisu, uzliesmo un liek tai sirdij zem dzelzs pārsega pukstēt, dziedāt un raut visu karieti uz priekšu. Vairums visādu knifiņu, uzlabojumu, ķimerēšanās atkritīs. Dažādas turbīnas, dzinēja tehnoloģijas, kas lika katram ražotājam izcelties ar kautko, vai īpašniekam pašam pielikt roku un izcelt savu autiņu, viss tas paliks vēsturei. Elektromotors ir elektromotors – vadus klāt, sajūdz ar ar riteņiem un ar to visa opera beidzās, garlaicība. Vispār skumji. 🙁
man liekas ka vistuvāk pilnībai ir ūdeņraža dzinēji, lai gan nav pārlieku lēti uzpildīšanā, bet vismaz ātri uzpildāmi tāpatās kā bendzīns. Uz šo brīdi ūdeņraža dzinējs būtu pati labākā alternatīva iekšdedzes dzinējam. Tādas parodijas kā mašīna ar akumulātoriem kas nobrauc knapi 100km līdz atkal jālādē 12h vispār nav jēgas pirkt privātajam.
1) Šªdeņraža veidojumi ir ļõõõõõõti tālu no pilnības. Ja vispār kādreiz būs 🙂 Ja kaut kas tāds komerciāli parādīsies, tad tikai tad, kad nebūs pilnīgi nekādu alternatīvu, jo hoķ metāns ir daudz piemērotāka degviela mašīnai – ūdeņraža patēriņš ir liels, un to uzglabāt ir problemātiski. Nu apmēram tas pats elektromobīļu stāsts, vienīgā starpība ka elektromobīlis glabājas drošāk, bet mīnusos nav izmantojams. Protams, ja tev mājās ir kāds neliels vēja ģenerators ar kuru šķelt savām vajadzībām ūdeni – way to go 🙂
2) A kur tur ir problēma ar tiem 100 km? Pie noteikuma ka grabažniekā atrodas neliels ar benzīnu darbināms ģenerators avārijas gadījumam, es domāju ka tāda mašīna privātpersonu ikdienas vajadzības apmierinātu kādiem 95% latvijas iedzīvotāju. Priekš kaut kādiem nedēļas nogales izbraucieniem atstājot ar fosilo degvielu darbināmu mašīnu. Cita lieta ka mūsu klimatiskajos apstākļos tāda mašīna būtu lietojama kādus 8 mēnešus gadā…
Un kur palika CHEVY VOLT vai OPEL AMPERA vai kka tā?
protams jautājums ir, cik efektīvi vadāt 2 motorus, nerunājot par tādu ņirgāšanos kā hibrīd džipu – gribi taupīt, nepērc džipu
Biodegvielu vēl lieto retais, taču postošā ietekme uz vidi daudzās vietās jau ir nodarīta, milzīgas platības mežu u.c. dabiskās floras iznīcinātas, lai atbrīvotu vietu, augsne tiek sabojāta ar pesticīdiem, kļūst mirusi [..]
Nav jau tik traki, biodegvielu var ražot arī no atkritumiem – eļļām, kukurūzas neēdamajām dalām utml.
Elektriskais dzinējs attiecībā pret iekšdedzes dzinēju ir kā gumijas sieviete pret īstu sievieti.
Vājākā daļa ir baterijas to uzlādes ilgums un nobraukums ar vienu uzlādi. Elektromotoriem ir daudz labāks griezes moments. Iesaku papētīt tādus foršus, bet nebūt ne lētus elektroautiņus kā Tesla motors
Preses relīzes