HP gūst atzinību par teicamu tehnisko atbalstu un servisu

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR HP gūst atzinību par teicamu tehnisko atbalstu un servisu

Tiek skatīts 3 ierakstu – 1 līdz 3 (no 3 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #152595
    samurajs
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/28_tsia_1.jpg[/imgl]Informācijas tehnoloģiju ražotājs Hewlett-Packard ieguvis Tehnoloģiju pakalpojumu nozares asociācijas (Technology Services Industry Association (TSIA)) atzinību nominācijā „Servisa operāciju sertifikācija” par priekšzīmīgu personālo datoru un drukas iekārtu tehnisko atbalstu un apkopi Eiropā, Vidējos Austrumos un Ä€frikā.

    HP šobrīd ir vienīgais datoru ražotāju vidū, kas 2010. gadā ieguvis šo atzinību par pienācīga līmeņa servisa pakalpojumiem, tostarp vispusīgu telefona servisu, servisa izbraukumiem un klientu apkalpošanu internetā.

    “HP demonstrējis apņēmību un koncentrēšanos nevainojama atbalsta nodrošināšanā saviem klientiem”, stāsta TSIA Uzņēmumu Sertifikācijas programmu vecākā direktore Džoanna Veigela (Joanne Weigel). „Tomēr vislielāko atzinību pelnījusi HP atšķirīgā pieeja klientiem un darbiniekiem, ievērojot katras EMEA valsts reģionālās īpatnības”.

    TSIA auditori ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi izvērtēšanas procesā rūpīgi izpētīja ražotāja pārvaldības prasmes un metodes un HP servisa atbalsta operācijas salīdzinātas ar gandrīz 300 nozares labākajām metodēm.

    “EMEA reģiona klientiem mēs piedāvājam atbalstu tiešsaistē, telefoniski un remontu klātienē 26 valodās, kopumā 128 valstīs. HP veic regulāras investīcijas klientu apkalpošanā, padarot to vienkāršāku un ātrāku. Tā rezultātā klienti var gūt vislielāko atdevi no HP produktiem,” saka Džoena Kanjigerala (Joan Cañigueral), HP Attēlveidošanas un drukas grupas EMEA Klientu atbalsta operāciju viceprezidente. Š ī sertifikācija nozīmē, ka patērētāji var iegādāties HP datorus un printerus ar garantiju, viņi ne tikai saņems kvalitatīvus produktus, bet arī kvalitatīvu atbalstu.

    Š is ir pirmais gads, kad TSIA auditē HP EMEA reģionā. HP ir saņēmis TSIA Servisa operāciju sertifikāciju jau otro gadu pēc kārtas Ziemeļamerikas reģionā par mājas lietotāju galddatoru un printeru apkalpošanu un trešo gadu pēc kārtas par Ziemeļamerikas reģiona biznesa klēpjdatoru un galddatoru servisa atbalstu. Audita paplašināšanās EMEA reģionā liecina par HP atbalsta un ieguldījuma pāreju vispasaules mērogā.

    Plašāka informācija par akreditāciju:

    https://www.tsia.com/awards_and_certifications/odp/certified_companies.html

    Par TSIA:

    Tehnoloģijas pakalpojumu nozares asociācija (TSIA) ir vadošā asociācija starp specializētām organizācijām, kuru uzdevums ir virzīt tehnoloģiju pakalpojumu biznesu. Tehnoloģiju organizācijas sadarbojas ar TSIA īstermiņā un ilgtermiņā, lai veiktu pasaules klases salīdzinošo analīzi un pētījumus, ieskaitot koleģiālās tīkla un apmācības iespējas, augsta līmeņa sertifikācijas un apbalvojumu programmas. TSIA korporatīvie klienti pārstāv pasaules augstākā līmeņa tehnoloģiju kompānijas, kā arī mazā un vidējā biznesa intereses četros tirgus virzienos: IT un telekomunikāciju uzņēmumi, patērētāju tehnoloģijas un to piegādātāji, medicīnas uzņēmumi un medicīnas IT sfēra, rūpnieciskā automatizācija. TSIA apvieno visas šīs nozares.

    http://www.tsia.com

    #252364
    Mad182
    Participant

    Tas protams viņiem neliedz pēkšņi vienā dienā izdomāt, ka ipaq navi ierīcēm, kuras vēl šur tur var joprojām nopirkt, varētu pārtraukt supportu un brutāli nahrenizēt lapu, kur novelkami updati un rīki… Nekad neuzticies HP.

    #252365
    izredzētais
    Participant

    pat nelasīju rakstu līdz galam, jo zinu ka tas viss ir BULLS*IT!

    izlaižot savu brāķēto dv6000 sēriju, viņ i visus ļoti laipni sūtīja 10 mājas tālāk.

Tiek skatīts 3 ierakstu – 1 līdz 3 (no 3 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā